Показати схожі тендери

Закупівля Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1 від Військова частина А2802.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-27-010008-a
Id Tender becb810e24504f81a08a27e40586d76d
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.08.2025 16:34
Остання зміна 19.09.2025 10:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 000 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 08:00 до 05.09.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 15:48
до 02.09.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 08:00
до 08.09.2025 20:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 20:43
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.09.2025 20:43
до 19.09.2025 10:42
Період уточнень
з 27.08.2025 15:48 до 02.09.2025 08:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 08:00 до 08.09.2025 20:43
Період кваліфікації
з 05.09.2025 08:00 до 08.09.2025 20:43
Основні параметри
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
12 000 000 грн.
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1
Назва предмета закупівлі
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1
Очікувана вартість
12 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1
Код ДК 021:2015
35610000-3 - Військові літаки
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
10.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОПРОФ"
Пропозиція:
11 935 000 грн.
Документи закупівлі
27.08.2025 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Уварова
Електронна пошта
Телефон
+380503183427
Замовник
ЄДРПОУ
26614159
Повна назва
Військова частина А2802
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1
Період вимог/скарг з 08.09.2025 20:43 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 08:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
08.09.2025 20:43
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником вимагалось надати діючий зареєстрований Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2018. Учасник завантажив у складі своєї пропозиції діючий зареєстрований Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015.
Створено
05.09.2025 15:40
Надати до
06.09.2025 15:40
Договір
UA-2025-08-27-010008-a-c1
Підписаний і діє
Номер
65
11 935 000 грн.
11 935 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.09.2025
Строк дії договору з
18.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (штуки)
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1
Номенклатура
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
119 350
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А2802
Повна назва
Військова частина А2802
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26614159

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕХНОПРОФ"
Повна назва
ТОВ "ТЕХНОПРОФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42855563

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.09.2025 10:42
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-01-000026
Дата створення проекту
01.10.2025 10:34
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
01.10.2025 11:29
Дата завершення моніторингу
23.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2025 Київ № 261 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2025-08-27-010008-a 27.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2025 00:00
Документи рішення
01.10.2025 11:29
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-27-010008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин військовою частиною А2802, не встановлено в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? 3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 30.09.2025 № 1 до договору на постачання товару за державні кошти від 18.09.2025 № 65. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.10.2025 11:14
Орган перевірки
10.10.2025 00:00
Документи повідомлення
06.10.2025 11:14
-
Відповідь
Пояснення у межах здійснення моніторингу закупівлі товару «Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1»
Інформація та документи, що вимагаються у межах здійснення моніторингу та які обґрунтовують позицію замовника
Рішеня
09.10.2025 19:39
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise EU-C1» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-27-010008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, яким чином учасником ТОВ «ТЕХНОПРОФ» підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам стандарту до системи управління інформаційною безпекою в частині надання сертифікату, враховуючи що учасником надано сертифікат на систему управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 від 01.09.2025 № 17/09 (файл – Сертифікат 27001.pdf), який є недіючий. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.10.2025 14:22
Орган перевірки
18.10.2025 00:00
Документи повідомлення
14.10.2025 14:22
-
Відповідь
ВІдповідь на запит щодо відповідності запропонованого товару вимогам стандарту
Інформація та документи, що обґрунтовують позицію замовника у межах здійснення моніторингу
Рішеня
17.10.2025 18:55
Замовник
Документи повідомлення
17.10.2025 18:57
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 08:00
Замовник:
Військова частина А2802
Контактний телефон:
+380503183427
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 08:00
Замовник:
Військова частина А2802
Контактний телефон:
+380503183427
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності