Показати схожі тендери

Закупівля Крупа перлова від БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-27-005623-a
Id Tender f2695db528a147b883434ce45a5b8438
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.08.2025 12:44
Остання зміна 15.09.2025 09:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 965 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
491.25 грн. (0,02 %)
Вартість подання пропозиції:
4 488 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 00:00 до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 12:44
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 16:04
до 15.09.2025 09:26
Залишилось 1 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 09:39
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 09:26
-
Період уточнень
з 27.08.2025 12:44 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 16:04 до 15.09.2025 09:26
Період кваліфікації
з 05.09.2025 16:04 до 15.09.2025 09:26
Основні параметри
Крупа перлова
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
589 500 грн.
Лот 1 – Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот 1 – Крупа перлова
Очікувана вартість
589 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2947,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.09.2025 15:41
Закінчення аукціону
05.09.2025 16:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1 – Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
30 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська агропромислова транспортна група"
Пропозиція:
480 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
539 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.09.2025 15:41
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
98 250 грн.
Лот 2 – Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – Крупа перлова
Очікувана вартість
98 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
491,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 – Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Одеська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
94 500 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
98 250 грн.
Лот 3 – Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот 3 – Крупа перлова
Очікувана вартість
98 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
491,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3 – Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Запорізька область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
94 500 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
196 500 грн.
Лот 4 – Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот 4 – Крупа перлова
Очікувана вартість
196 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
982,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4 – Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
189 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
98 250 грн.
Лот 5 – Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот 5 – Крупа перлова
Очікувана вартість
98 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
491,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 5 – Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Полтавська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
94 500 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
98 250 грн.
Лот 6 – Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот 6 – Крупа перлова
Очікувана вартість
98 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
491,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 6 – Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Донецька область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
94 500 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 7 Статус - активний лот закупівлі
98 250 грн.
Лот 7 – Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот 7 – Крупа перлова
Очікувана вартість
98 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
491,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 7 – Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Сумська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
94 500 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 8 Статус - активний лот закупівлі
393 000 грн.
Лот 8 – Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот 8 – Крупа перлова
Очікувана вартість
393 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1965,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.09.2025 11:23
Закінчення аукціону
05.09.2025 11:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 8 – Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Харківська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська агропромислова транспортна група"
Пропозиція:
320 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
359 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.09.2025 11:23
Лот № 9 Статус - активний лот закупівлі
196 500 грн.
Лот 9 – Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот 9 – Крупа перлова
Очікувана вартість
196 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
982,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 9 – Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
189 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 10 Статус - активний лот закупівлі
98 250 грн.
Лот 10 – Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот 10 – Крупа перлова
Очікувана вартість
98 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
491,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 10 – Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Вінницька область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
94 500 грн.
Відповіді на критерії
Документи закупівлі
27.08.2025 12:44
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Захаренко Андрій
Електронна пошта
Телефон
380630662699
Замовник
ЄДРПОУ
45134733
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – Крупа перлова
Період вимог/скарг з 12.09.2025 09:59 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:04 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
12.09.2025 09:59
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 1.1 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав довідку в довільній формі про наявність складських або виробничих приміщень, вказавши договір оренди майданчика з твердим покриттям, три договори оренди нежитлового приміщення разом з актами про передачу. Дані договори мають автоматичну пролонгацію за умови якщо жодна з сторін не заявила про його розірвання. Учасник НЕ надав письмового підтвердження про відсутність підстав для не розірвання договору від Контрагента. Для усунення недоліку Учасник має надати: лист від Контрагента про не заперечення пролонгації договорів до кінця 2025 року або додаткову угоду про пролонгацію договорів до кінця 2025 року або інший документ підтверджуючий факт продовження строку оренди до кінця 2025 року. Договір може бути пролонгований до кінця 2025 року та/або на інший термін. Відповідно до п. 1.2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної категорії, також Учасник надав лист-пояснення про те що використовує автоматизовані системи та механізоване обладнання для навантажувально-розмантажувальної роботи. Учасник НЕ надав (не вказав) хто саме виконує роботу оператора навантажувально-розмантажувальних систем та механізмів. Для усунення недоліку Учасник має надати: документ який вказує на наявність операторів, та підтвердити факт їх працевлаштування. Також Учасник може надати наказ про сумісництво роботи вантажника іншим працівником.
Створено
10.09.2025 13:31
Надати до
11.09.2025 13:31
Період вимог/скарг з 15.09.2025 09:25 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 09:59 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 09:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник НЕ довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення (інструкція) які підтверджують факт повних взаємо розрахунків за аналогічним договором; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.
Створено
12.09.2025 10:01
Надати до
13.09.2025 10:01
Лот № 2 Лот 2 – Крупа перлова
Період вимог/скарг з 12.09.2025 09:39 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:04 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
12.09.2025 09:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник НЕ довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення (інструкція) які підтверджують факт повних взаємо розрахунків за аналогічним договором; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.
Створено
09.09.2025 09:08
Надати до
10.09.2025 09:08
Лот № 3 Лот 3 – Крупа перлова
Період вимог/скарг з 12.09.2025 09:41 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:04 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
12.09.2025 09:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник НЕ довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення (інструкція) які підтверджують факт повних взаємо розрахунків за аналогічним договором; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.
Створено
09.09.2025 09:08
Надати до
10.09.2025 09:08
Лот № 4 Лот 4 – Крупа перлова
Період вимог/скарг з 12.09.2025 09:41 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:04 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
12.09.2025 09:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник НЕ довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення (інструкція) які підтверджують факт повних взаємо розрахунків за аналогічним договором; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.
Створено
09.09.2025 09:08
Надати до
10.09.2025 09:08
Лот № 5 Лот 5 – Крупа перлова
Період вимог/скарг з 12.09.2025 09:42 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:04 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
12.09.2025 09:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник НЕ довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення (інструкція) які підтверджують факт повних взаємо розрахунків за аналогічним договором; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.
Створено
09.09.2025 09:08
Надати до
10.09.2025 09:08
Лот № 6 Лот 6 – Крупа перлова
Період вимог/скарг з 12.09.2025 09:42 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:04 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
12.09.2025 09:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник НЕ довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення (інструкція) які підтверджують факт повних взаємо розрахунків за аналогічним договором; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.
Створено
09.09.2025 09:08
Надати до
10.09.2025 09:08
Лот № 7 Лот 7 – Крупа перлова
Період вимог/скарг з 12.09.2025 09:43 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:04 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
12.09.2025 09:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник НЕ довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення (інструкція) які підтверджують факт повних взаємо розрахунків за аналогічним договором; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.
Створено
09.09.2025 09:08
Надати до
10.09.2025 09:08
Лот № 8 Лот 8 – Крупа перлова
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:00 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:04 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:00
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 1.1 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав довідку в довільній формі про наявність складських або виробничих приміщень, вказавши договір оренди майданчика з твердим покриттям, три договори оренди нежитлового приміщення разом з актами про передачу. Дані договори мають автоматичну пролонгацію за умови якщо жодна з сторін не заявила про його розірвання. Учасник НЕ надав письмового підтвердження про відсутність підстав для не розірвання договору від Контрагента. Для усунення недоліку Учасник має надати: лист від Контрагента про не заперечення пролонгації договорів до кінця 2025 року або додаткову угоду про пролонгацію договорів до кінця 2025 року або інший документ підтверджуючий факт продовження строку оренди до кінця 2025 року. Договір може бути пролонгований до кінця 2025 року та/або на інший термін. Відповідно до п. 1.2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної категорії, також Учасник надав лист-пояснення про те що використовує автоматизовані системи та механізоване обладнання для навантажувально-розмантажувальної роботи. Учасник НЕ надав (не вказав) хто саме виконує роботу оператора навантажувально-розмантажувальних систем та механізмів. Для усунення недоліку Учасник має надати: документ який вказує на наявність операторів, та підтвердити факт їх працевлаштування. Також Учасник може надати наказ про сумісництво роботи вантажника іншим працівником.
Створено
10.09.2025 13:31
Надати до
11.09.2025 13:31
Період вимог/скарг з 15.09.2025 09:26 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 10:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 09:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник НЕ довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення (інструкція) які підтверджують факт повних взаємо розрахунків за аналогічним договором; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.
Створено
12.09.2025 10:01
Надати до
13.09.2025 10:01
Лот № 9 Лот 9 – Крупа перлова
Період вимог/скарг з 12.09.2025 09:43 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:04 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
12.09.2025 09:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник НЕ довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення (інструкція) які підтверджують факт повних взаємо розрахунків за аналогічним договором; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.
Створено
09.09.2025 09:08
Надати до
10.09.2025 09:08
Лот № 10 Лот 10 – Крупа перлова
Період вимог/скарг з 12.09.2025 09:44 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:04 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
12.09.2025 09:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник НЕ довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення (інструкція) які підтверджують факт повних взаємо розрахунків за аналогічним договором; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.
Створено
09.09.2025 09:09
Надати до
10.09.2025 09:09
Угоди
UA-2025-08-27-005623-a-b1
Очікує підписання
94 500 грн.
94 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Лот 2 – Крупа перлова
Номенклатура
Лот 2 – Крупа перлова
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45358873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-27-005623-a-c2
Очікує підписання
94 500 грн.
94 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Лот 3 – Крупа перлова
Номенклатура
Лот 3 – Крупа перлова
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45358873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-27-005623-a-b3
Очікує підписання
189 000 грн.
189 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот 4 – Крупа перлова
Номенклатура
Лот 4 – Крупа перлова
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45358873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-27-005623-a-a4
Очікує підписання
94 500 грн.
94 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Лот 5 – Крупа перлова
Номенклатура
Лот 5 – Крупа перлова
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45358873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-27-005623-a-c5
Очікує підписання
94 500 грн.
94 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Лот 6 – Крупа перлова
Номенклатура
Лот 6 – Крупа перлова
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45358873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-27-005623-a-c6
Очікує підписання
94 500 грн.
94 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Лот 7 – Крупа перлова
Номенклатура
Лот 7 – Крупа перлова
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45358873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-27-005623-a-a7
Очікує підписання
189 000 грн.
189 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот 9 – Крупа перлова
Номенклатура
Лот 9 – Крупа перлова
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45358873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-27-005623-a-c8
Очікує підписання
94 500 грн.
94 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Лот 10 – Крупа перлова
Номенклатура
Лот 10 – Крупа перлова
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45358873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-27-005623-a-b9
Очікує підписання
539 999 грн.
539 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
30 000 (кілограми)
Лот 1 – Крупа перлова
Номенклатура
Лот 1 – Крупа перлова
Кількість
30 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45358873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-27-005623-a-c10
Очікує підписання
359 999 грн.
359 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
20 000 (кілограми)
Лот 8 – Крупа перлова
Номенклатура
Лот 8 – Крупа перлова
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45358873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 965 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Контактний телефон:
380630662699
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 965 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Контактний телефон:
380630662699
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності