Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП"ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-27-004816-a
Id Tender e473babe01624630ab8cacd205477d96
План UA-P-2025-08-27-005056-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.08.2025 12:06
Остання зміна 15.09.2025 14:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
157 216 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
786.08 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 12:02 до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 12:02
до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2025 12:02
до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 00:00
до 09.09.2025 15:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 15:44
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.09.2025 15:44
до 15.09.2025 14:41
Період уточнень
з 27.08.2025 12:02 до 05.09.2025 00:00
Період оскарження
з 27.08.2025 12:02 до 05.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 00:00 до 09.09.2025 15:44
Період кваліфікації
з 08.09.2025 00:00 до 09.09.2025 15:44
Основні параметри
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Під однією послугою варто розуміти 1156 дітоднів відповідно до Додатку 2
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
157 216 грн.
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Очікувана вартість
157 216 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
786,08
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. ЛІНКОЛЬНА, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙТЕРИНГ РОМАШКА"
Пропозиція:
157 216 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 11:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Христина Маленчак
Електронна пошта
Телефон
+380631865892
Сайт:
https://lvpuktb.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02545659
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Поштовий індекс
79068
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вул.Лінкольна А. будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Період вимог/скарг з 09.09.2025 15:44 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 00:00 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 15:45
Довідка НАЗК
09.09.2025 15:44
Повідомлення про рішення
08.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙТЕРИНГ РОМАШКА" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 11 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. Учасником в складі пропозиції не надано копію договору з банком про надання банківської гарантії. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію договору з банком про надання банківської гарантії. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
08.09.2025 15:32
Надати до
09.09.2025 15:32
Договір
UA-2025-08-27-004816-a-a1
Підписаний і діє
Номер
10-09
157 216 грн.
157 216 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.09.2025
Строк дії договору з
15.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Номенклатура
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02545659

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙТЕРИНГ РОМАШКА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙТЕРИНГ РОМАШКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45605570

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.09.2025 14:41
-
15.09.2025 14:40
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 216 грн.
Період подання пропозицій
до 08.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Контактний телефон:
+380631865892
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 216 грн.
Період подання пропозицій
до 08.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Контактний телефон:
+380631865892
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності