Показати схожі тендери

Закупівля Первинний сертифікаційний аудит системи управління інформаційною безпекою Національного банку України - 72810000-1 від Національний Банк України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-27-003220-a
Id Tender abf0e67e1547469e86c5285ab7d14175
План UA-P-2025-01-03-007169-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.08.2025 11:51
Остання зміна 14.10.2025 17:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 552 409 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,64 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 11:49 до 05.09.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 11:49
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2025 11:49
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 16:04
до 02.10.2025 17:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 16:15
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.10.2025 17:57
до 14.10.2025 17:08
Період уточнень
з 27.08.2025 11:49 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 27.08.2025 11:49 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 16:04 до 02.10.2025 17:57
Період кваліфікації
з 08.09.2025 16:04 до 02.10.2025 17:57
Основні параметри
Первинний сертифікаційний аудит системи управління інформаційною безпекою Національного банку України - 72810000-1
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації. Місце надання послуг: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9 (основна локація), а також в м. Києві – 11 локацій (орієнтовна кількість) і за межами Києва – 17 локацій (орієнтовна кількість). Строк надання послуг: відповідно до Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) та Плану-графіку, але не пізніше 23.12.2025 року. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: - технічних питань: Фомін Ігор Анатолійович, начальник відділу організації заходів із забезпечення кіберзахисту та інформаційної безпеки в банківській системі управління безпеки інформації Департаменту безпеки, телефон: (044) 527-38-40, електронна адреса: [email protected] Кошук Олександра Федорівна, старший інженер відділу організації заходів із забезпечення кіберзахисту та інформаційної безпеки в банківській системі управління безпеки інформації Департаменту безпеки, телефон: (044) 527-31-95, електронна адреса: [email protected] - з організаційних питань: Архіпова Світлана Михайлівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон (044) 521-89-08, електронна адреса: [email protected]
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 552 409 грн.
Первинний сертифікаційний аудит системи управління інформаційною безпекою Національного банку України - 72810000-1
Назва предмета закупівлі
Первинний сертифікаційний аудит системи управління інформаційною безпекою Національного банку України - 72810000-1
Примітки
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації. Місце надання послуг: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9 (основна локація), а також в м. Києві – 11 локацій (орієнтовна кількість) і за межами Києва – 17 локацій (орієнтовна кількість). Строк надання послуг: відповідно до Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) та Плану-графіку, але не пізніше 23.12.2025 року.
Очікувана вартість
1 552 409 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,64 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 15:34
Закінчення аукціону
08.09.2025 16:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Первинний сертифікаційний аудит системи управління інформаційною безпекою Національного банку України - 72810000-1
Код ДК 021:2015
72810000-1 - Послуги з комп’ютерного аудиту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до розділу 5. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації), а саме: п. 5.1. Оплата за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІІСІБІ ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
1 290 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКС СЕРТИФІК УКРАЇНА"
Пропозиція:
850 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Бюро Верітас Сертифікейшн Україна"
Пропозиція:
840 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 15:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.08.2025 11:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Скічко
Електронна пошта
Телефон
+380442540108, +380677908565
Сайт:
http://bank.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00032106
Повна назва
Національний Банк України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Первинний сертифікаційний аудит системи управління інформаційною безпекою Національного банку України - 72810000-1
Період вимог/скарг з 23.09.2025 16:15 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 16:04 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.09.2025 16:15
Повідомлення про рішення
15.09.2025 11:42
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника (частина 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, із змінами.
Дата продовження строку розгляду
15.09.2025 11:42
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: у тендерній пропозиції учасника ТОВ “Бюро Верітас Сертифікейшн Україна” на закупівлю “Первинний сертифікаційний аудит системи управління інформаційною безпекою Національного банку України - 72810000-1” (оголошення UA-2025-08-27-003220-a), встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме: - у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність працівників № 816/25 BVC від 04.09.2025, яка не містить інформації щодо кількості днів аудиту та місяця проведення аудиту (зазначені лише роки) (стовпець 8)), не вказана інформація щодо загального досвіду роботи в галузі інформаційних технологій в роках (зазначено з 2013, 2017, 2024) (стовпець 4), що не відповідає вимогам пункту 2.1 Додатку 1, Додатку 1.1 до тендерної документації; - до вищезазначеної довідки надано сертифікати аудиторів Олени Подчасової № IS/16/UA/3085 від 20.10.2016 та Михайла Магуна № IS/16/UA/2960 від 19.04.2016, видані Bureau Veritas, які містять інформацію про те що сертифікати дійсні 3 роки для сертифікації аудиторів в IRSA, отже є не актуальними, що не відповідає вимогам абзацу 2 пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, оскільки із зазначених у довідці трьох аудиторів лише один (Дюжаєв Леонід Петрович) відповідає вимогам абзацу 2 пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації в частині наявності актуальних сертифікатів, також не виконується вимога пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації в частині наявності в учасника не менше трьох працівників відповідної кваліфікації, які будуть включені до команди для надання послуг Національному банку; - у складі тендерної пропозиції учасника не надано наступні документи: документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації; документ, підтверджуючий акредитацію учасника, або організації, представником якої є учасник, для проведення оцінки відповідності (сертифікаційного аудиту) систем управління інформаційною безпекою вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022, підтверджену органом акредитації, який є членом International Accreditation Forum, Inc., IAF, а також документ, що підтверджує представницькі повноваження на здійснення діяльності щодо сертифікації, у разі, коли учасник є представником органу сертифікації, що не відповідає вимогам пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації; лист/довідку/письмове підтвердження у довільній формі щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам, які визначені у Додатку 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації або завірений підписом уповноваженої особи учасника Додаток 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації; документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; та/або для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ, виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 1, 2.1, абзац 2 пункту 2.2, 3.1, 3.2 та 4 Додатку 1 та Додатку 1.1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. 3.2 Оновлену довідку учасника про наявність працівників із зазначенням інформації щодо кількості днів аудиту, місяця проведення аудиту та загального досвіду роботи в галузі інформаційних технологій в роках, складену за формою Додатку 1.1 до тендерної документації. 3.3 На кожного фахівця, зазначеного в оновленій довідці про наявність працівників – актуальні сертифікати аудиторів, які підтверджують право проводити оцінку системи управління інформаційною безпекою на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001 та відповідають вимогам пункту 9.4.8 та 9.4.9 міжнародного стандарту ISO/IEC 17024:2012 “Оцінка відповідності – загальні вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію персоналу”, видані відповідним органом сертифікації персоналу, що акредитований національним органом України з акредитації чи національним органом з акредитації іноземної держави, якщо національний орган України з акредитації та національний орган з акредитації відповідної держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання сертифікатів. 3.4 Документ, підтверджуючий акредитацію учасника, або організації, представником якої є учасник, для проведення оцінки відповідності (сертифікаційного аудиту) систем управління інформаційною безпекою вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022, підтверджену органом акредитації, який є членом International Accreditation Forum, Inc., IAF, а також документ, що підтверджує представницькі повноваження на здійснення діяльності щодо сертифікації, у разі, коли учасник є представником органу сертифікації. 3.5 Лист/довідка/письмове підтвердження у довільній формі щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам, які визначені у Додатку 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації або завірений підписом уповноваженої особи учасника Додаток 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації. 3.6 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; та/або для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ, виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника.
Створено
15.09.2025 11:52
Надати до
16.09.2025 11:52
Період вимог/скарг з 02.10.2025 17:55 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 16:15 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.10.2025 17:55
Повідомлення про рішення
30.09.2025 15:03
Електроний протокол про продовження строку
23.09.2025 16:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
23.09.2025 16:15
Надати до
25.09.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника (частина 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, із змінами.
Дата продовження строку розгляду
30.09.2025 15:02
Дата кінця розгляду
22.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: у тендерній пропозиції учасника ТОВ “ДКС СЕРТИФІК УКРАЇНА” на закупівлю “Первинний сертифікаційний аудит системи управління інформаційною безпекою Національного банку України - 72810000-1” (оголошення UA-2025-08-27-003220-a), встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме: - у складі тендерної пропозиції учасника не надано актуальні сертифікати аудиторів, які підтверджують право проводити оцінку системи управління інформаційною безпекою на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001 та відповідають вимогам пункту 9.4.8 та 9.4.9 міжнародного стандарту ISO/IEC 17024:2012 “Оцінка відповідності – загальні вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію персоналу” (далі – ISO/IEC 17024), видані відповідним органом сертифікації персоналу, що акредитований національним органом України з акредитації чи національним органом з акредитації іноземної держави, якщо національний орган України з акредитації та національний орган з акредитації відповідної держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання сертифікатів на фахівців Кравченко Олександр, Рой Яніна, Гьохан Доган, зазначених у довідці про працівників від 04.09.2025. Замість них надані сертифікати про призначення на Кравченко Олександр, Рой Яніна, Гьохан Доган, які є внутрішніми документами компанії DQS Holding GmbH, що інформують про призначення персоналу аудиторами компанії DQS, що не відповідає вимогам абзацу 2 пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції учасника не надано наказ про прийняття на роботу (призначення) працівника або трудову угоду з працівником / договір цивільно-правового характеру (іншої форми договірних взаємовідносин) з фахівцем Гьокханом Доганом, який буде включений до групи аудиту системи управління інформаційною безпекою та зазначений у довідці про працівників від 04.09.2025, що не відповідає вимогам абзацу 1 пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації;. Також, учасником додатково надано довідку про наявність аудиторів №252/25 від 04.09.2025, в якій учасником зокрема зазначено, що Доган Гьохан – головний аудитор DQS, з яким договір на надання послуг укладатиметься перед аудитом згідно корпоративних правил DQS. Крім того, оскільки із зазначених у довідці трьох аудиторів жодний з них не відповідає вимогам абзацу 2 пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації в частині наявності актуальних сертифікатів, також не виконується вимога пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації в частині наявності в учасника не менше трьох працівників відповідної кваліфікації, які будуть включені до команди для надання послуг Національному банку. - у складі тендерної пропозиції учасника не надано лист/довідку/письмове підтвердження у довільній формі щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам, які визначені у Додатку 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації або завірений підписом уповноваженої особи учасника Додаток 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції учасника надано документ «License agreement/Лицензионное соглашение» (мовою оригіналу) № 3 від 02.01.2021 (файл «3.1_Ліцензійна угода DQS від 2 січня 2021 року.pdf» не у повному обсязі (лише 1, 2, 5 та 24 сторінки), а також без автентичного перекладу українською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу І. Загальні положення тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів 04.09.2025, в якій виявлені наступні невідповідності: у рядку 3 відсутня інформація щодо предмету договору та стислого опису наданих послуг (стовпчики 3 та 4); у рядках 6 та 11 відсутня інформація щодо стислого опису наданих послуг (стовпчик 4); у рядку 6 стовпчику 3 не вірно зазначена дата договору №072/DQS, який наданий у складі тендерної пропозиції (файл «Договір та акт ТОВ ДелфиСофтвер_2022р.pdf»), а саме зазначено 01.02.2022 замість 01.08.2022; у рядку 14 стовпчиках 3 та 4 зазначено договір №062/DQS від 21.06.2023 про проведення наглядового аудиту про відповідність вимогам стандарту ISO/IEC 27001:2013 (продубльовано інформацію із рядку 10), при цьому у стовпчику 5 вказано іншу версію стандарту ISO/IEC 27001, на відповідність якому проводився аудит «ISO/IEC 27001:2022», а у стовпчику 6 зазначено «наглядовий», що не відповідає вимогам пункту 2.3 Додатку 1 до тендерної документації; Також, учасником до договору зазначеному у пункті 5 у вищезазначеній довідці надана копія договору №042/DQS від 07.06.2022 зі спільним Українсько-Німецьким підприємством в формі товариства з обмеженою відповідальністю “Інфоком” (файл «Договір та акт СП Інфоком _2022р..pdf») не у повному обсязі (лише 2, 4 та 6 сторінки), що не відповідає вимогам пункту 2.4 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, до вищезазначеної довідки не надано документальне підтвердження виконання договорів, зазначених в пункті 12 (замовник послуг: ТОВ “ВІНІЛО ЛІНК ЛТД”; договір №131/DQS від 09.11.2023 про проведення сертифікації системи менеджменту на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2015 та ISO/IEC 27001:2022) та пункті 13 (замовник послуг: ТОВ “ВІН ІНТЕРАКТИВ” Onseo Affiliates Limited; договір №009/DQS від 31.01.2024 про проведення ресертифікації системи менеджменту на відповідність вимогам стандарту ISO/IEC 27001:2022), а саме: лист(-и)-відгук(-и) та/або рекомендаційний(-) лист(-и), та/або договір(-и), та/або акт(-и) про приймання-передавання наданих послуг зазначених у вищезазначеній довідці з оцінки відповідності (сертифікаційних/ ресертифікаційних/ наглядових аудитів) систем управління інформаційною безпекою вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001, що не відповідає вимогам пункту 2.4 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 2.1, абзаци 1, 2 пункту 2.2, 2.3, 2.4 та 3.2 Додатку 1 та Додатку 1.1 до тендерної документації та пункт 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу І. Загальні положення тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Актуальні сертифікати аудиторів, які підтверджують право проводити оцінку системи управління інформаційною безпекою на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001 та відповідають вимогам пункту 9.4.8 та 9.4.9 міжнародного стандарту ISO/IEC 17024:2012 “Оцінка відповідності – загальні вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію персоналу” (далі – ISO/IEC 17024), видані відповідним органом сертифікації персоналу, що акредитований національним органом України з акредитації чи національним органом з акредитації іноземної держави, якщо національний орган України з акредитації та національний орган з акредитації відповідної держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання сертифікатів на фахівців Кравченко Олександр, Рой Яніна, Гьохан Доган. 3.2 Наказ про прийняття на роботу (призначення) працівника або трудову угоду з працівником / договір цивільно-правового характеру (іншої форми договірних взаємовідносин) з фахівцем Гьокханом Доганом. 3.3 Лист/довідку/письмове підтвердження у довільній формі щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам, які визначені у Додатку 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації або завірений підписом уповноваженої особи учасника Додаток 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації. 3.4 Ліцензійну угоду № 3 від 02.01.2021 у повному обсязі та її автентичний переклад українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа/фізична особа-підприємець – підписами перекладача та учасника-фізичної особи/фізичної особи-підприємця). Визначальним є текст, викладений українською мовою. 3.5. Оновлену довідку учасника, завірену підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) з проведення оцінки відповідності (сертифікаційних/ ресертифікаційних/ наглядових аудитів) системи управління інформаційною безпекою на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001 за 4 роки, що передують даті подання тендерних пропозицій за формою, наведеною у пункті 2.3 Додатку 1 до тендерної документацією із відповідною інформацією. 3.6. До вищезазначеної оновленої довідки надати по кожному договору, зазначеному в довідці, документальне підтвердження його/їх виконання, а саме: лист(-и)-відгук(-и) та/або рекомендаційний(-) лист(-и), та/або договір(-и), та/або акт(-и) про приймання-передавання наданих послуг зазначених у вищезазначеній довідці з оцінки відповідності (сертифікаційних/ ресертифікаційних/ наглядових аудитів) систем управління інформаційною безпекою вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001.
Створено
30.09.2025 18:01
Надати до
01.10.2025 18:01
Період вимог/скарг з 02.10.2025 17:57 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 17:55 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2025 17:57
Довідка НАЗК
02.10.2025 17:57
Повідомлення про рішення
02.10.2025 17:56
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-27-003220-a-a1
Підписаний і діє
Номер
109599
1 290 000 грн.
1 075 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.01.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Первинний сертифікаційний аудит системи управління інформаційною безпекою Національного банку України - 72810000-1
Номенклатура
Первинний сертифікаційний аудит системи управління інформаційною безпекою Національного банку України - 72810000-1
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний Банк України
Повна назва
Національний Банк України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00032106

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІІСІБІ ЮКРЕЙН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІІСІБІ ЮКРЕЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40244267

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.10.2025 17:08
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 552 409 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380677908565
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 552 409 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380677908565
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності