Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів від РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ВОЗНЕСЕНІВСЬКОМУ РАЙОНУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-27-002682-a
Id Tender 514eab546f5341a595a874fd96fc600f
План UA-P-2025-08-27-002025-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.08.2025 10:41
Остання зміна 12.09.2025 14:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
886 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 432.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 10:41 до 04.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 10:41
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2025 10:41
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2025 12:00
до 05.09.2025 09:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 09:41
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.09.2025 09:41
до 12.09.2025 14:32
Період уточнень
з 27.08.2025 10:41 до 01.09.2025 00:00
Період оскарження
з 27.08.2025 10:41 до 01.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 12:00 до 05.09.2025 09:41
Період кваліфікації
з 04.09.2025 12:00 до 05.09.2025 09:41
Основні параметри
Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
886 500 грн.
Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Примітки
код ДК021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
886 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4432,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
454.4
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, територія Вознесенівського району
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКОПРОФІСЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
886 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.08.2025 10:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Минаєв
Електронна пошта
Телефон
380688840262
Замовник
ЄДРПОУ
37573115
Повна назва
РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ВОЗНЕСЕНІВСЬКОМУ РАЙОНУ
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СЄДОВА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Період вимог/скарг з 05.09.2025 09:41 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 12:00 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
05.09.2025 09:41
Довідка НАЗК
05.09.2025 09:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.09.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-27-002682-a-a1
Підписаний і діє
Номер
77
886 500 грн.
886 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
454.4 (тонни)
Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Номенклатура
Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Кількість
454.4
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ВОЗНЕСЕНІВСЬКОМУ РАЙОНУ
Повна назва
РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ВОЗНЕСЕНІВСЬКОМУ РАЙОНУ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37573115

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКОПРОФІСЕРВІС ПЛЮС"
Повна назва
ТОВ "ЕКОПРОФІСЕРВІС ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45703219

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 14:32
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-15-000088
Дата створення проекту
15.09.2025 17:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.09.2025 17:55
Дата публікації висновку про результати
23.09.2025 17:59
Дата завершення усунення порушень
08.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
07.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 331-53-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.09.2025 № 99-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 15.09.2025 № 99-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 3) UA-2025-08-27-002682-a, яка проведена Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Вознесенівському району;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.09.2025 00:00
Документи рішення
15.09.2025 17:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «23» вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.08.2025 № 124; тендерну пропозицію учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОПРОФІСЕРВІС ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЕКОПРОФІСЕРВІС ПЛЮС»); протокол про прийняття рішення уповноваженої особи; протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір від 11.09.2025 №77 (далі – договір № 77); запит на надання пояснень від 16.09.2025; відповіді Замовника від 19.09.2025. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 4.3 розділу 1 «Загальні положення» ТД, затвердженої рішенням уповноваженої особи від «27» серпня 2025 (протокол №124), вказано, що «Місце надання послуг: територія Вознесенівського району м. Запоріжжя» без указання конкретних місць надання таких послуг. Також, Додатком 4 до ТД «Технічна специфікація» передбачено, що «Послуги надаються на території Вознесенівського району м. Запоріжжя протягом 2025 року», проте теж відсутня вказівка на конкретні місця надання послуг. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. З огляду на викладене зазначимо, що відповідно до вимог пункту 6 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про місце, де повинні бути надані послуги. Отже, за результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не зазначення в тендерній документації відомостей про місце, де повинні бути надані послуги (тобто адреси, придомові території, місця загального користування тощо). За результатами питання щодо укладання договору відповідно до умов чинного законодавства встановлено наступне. Згідно з пунктом 1.5 договору № 77 та його Додатком 1 місцем надання послуг – є територія Вознесенівського району м. Запоріжжя без зазначення конкретних місць, де повинні бути надані послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів (тобто адреси, придомові території, місця загального користування тощо). Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Місце надання послуг (тобто адреси, придомові території, місця загального користування тощо) є частиною предмета договору, оскільки визначає, де саме повинні надаватись послуги. Водночас, відповідно до частини 1 статті 532 Цивільного кодексу України місце виконання зобов'язання встановлюється у договорі, тобто місце надання послуг має бути чітко визначено. Отже, за результатами питання щодо укладання договору відповідно до умов чинного законодавства встановлено порушення частини 1 статті 638 та частини 1 статті 532 Цивільного кодексу України в частині не зазначення в укладеному договорі № 77 відомостей про місце, де повинні бути надані послуги (тобто адреси, придомові території, місця загального користування тощо).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не зазначення в тендерній документації відомостей про місце, де повинні бути надані послуги (тобто адреси, придомові території, місця загального користування тощо). За результатами питання щодо укладання договору відповідно до умов чинного законодавства встановлено порушення частини 1 статті 638 та частини 1 статті 532 Цивільного кодексу України в частині не зазначення в укладеному договорі № 77 відомостей про місце, де повинні бути надані послуги (тобто адреси, придомові території, місця загального користування тощо). За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди з відповідними змінами щодо приведення умов договору у відповідність до вимог чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
23.09.2025 00:00
Дата публікації
23.09.2025 17:59
Документи висновку
23.09.2025 17:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання забов'язання з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району здійснила заходи щодо усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди №1 від 26.09.2025 до договору №77 з відповідними змінами щодо приведення умов договору у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме зазначення місця надання послуг, та оприлюднила через електронну систему закупівель. (Документи додаються)
Дата публікації
30.09.2025 11:55
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Усунуто шляхом укладення додаткової угоди
Результат
Усунуто
Дата публікації
15.10.2025 11:17
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
15.10.2025 11:17
-
Повідомлення
Запит
ДІАЛОГ ДЛЯ МОНІТОРИНГУ
Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів (за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-27-002682-a), яка проведена районною адміністрацією Запорізької міської ради по Вознесенівському району (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань: 1) Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Головний державний аудитор Надія СЕЛЯВІНА
Рішеня
16.09.2025 15:37
Орган перевірки
20.09.2025 00:00
Документи повідомлення
16.09.2025 15:37
-
Відповідь
Надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів; код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2025-08-27-002682-a
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю: 1. Розрахунок очікуваної вартості Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів; 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі -Послуга) здійснено керуючись Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом отримання 3-х комерційних пропозицій від потенційних надавачів послуги, та застосовано середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Визначення потреби в послузі здійснено на підставі аналізу фактичного використання послуги в минулих періодах та з урахуванням поточних завдань замовника. (Сканкопії цих комерційних пропозицій та обгрунтування додаються) Послуги зі збирання та захоронення ТПВ надаються з метою приведення території району до належного санітарного стану. 2. Районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району не має власного вебсайту. У зв'язку з цим всі обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковуються на сайті Запорізької міської ради у вкладці "районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району" в розділі "Тендери: Райадміністрація Вознесенівська". Посилання на обґрунтування по закупівлі Послуги з благоустрою населених пунктів: вивезення та захоронення твердих побутових відходів; 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника зареєстрованої за ідентифікатором № UA-2025-08-27-002682-a додаю (https://zp.gov.ua/pub-info/158025-tenderi-raiadministraciia-voznesenivska)
Рішеня
19.09.2025 09:49
Замовник
Документи повідомлення
19.09.2025 09:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
886 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 12:00
Замовник:
РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ВОЗНЕСЕНІВСЬКОМУ РАЙОНУ
Контактний телефон:
380688840262
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
886 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 12:00
Замовник:
РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ВОЗНЕСЕНІВСЬКОМУ РАЙОНУ
Контактний телефон:
380688840262
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності