Показати схожі тендери

Закупівля Фарбування та скління (Послуги з нанесення протиударної плівки) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-27-001933-a
Id Tender d81872633f914be8896951830d4f6fee
План UA-P-2025-08-27-001820-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.08.2025 10:10
Остання зміна 15.09.2025 17:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
449 516 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 495.16 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 10:10 до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 10:10
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2025 10:10
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2025 14:27
до 12.09.2025 17:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 15:54
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 17:53
-
Період уточнень
з 27.08.2025 10:10 до 01.09.2025 00:00
Період оскарження
з 27.08.2025 10:10 до 01.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 14:27 до 12.09.2025 17:53
Період кваліфікації
з 04.09.2025 14:27 до 12.09.2025 17:53
Основні параметри
Фарбування та скління (Послуги з нанесення протиударної плівки)
Строк надання послуг: 20 робочих днів з дати укладання договору про закупівлю.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
449 516 грн.
Фарбування та скління (Послуги з нанесення протиударної плівки)
Назва предмета закупівлі
Фарбування та скління (Послуги з нанесення протиударної плівки)
Очікувана вартість
449 516 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4495,16
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
13 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.09.2025 14:04
Закінчення аукціону
04.09.2025 14:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з нанесення протиударної плівки
Код ДК 021:2015
45442000-7 - Нанесення захисного покриття
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ, Юрія Іллєнка, 83 Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги по Договору здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) днів з дати підписання Сторонами належним чином оформлених документів, що підтверджують фактичне надання Послуг – Акта приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП"
Пропозиція:
445 021 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"
Пропозиція:
349 370 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.09.2025 14:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.08.2025 10:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Юрченко
Електронна пошта
Телефон
+380632560763
Замовник
ЄДРПОУ
32348248
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 83Б
Кваліфікація
Лот № 1 Фарбування та скління (Послуги з нанесення протиударної плівки)
Період вимог/скарг з 11.09.2025 15:54 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 14:27 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
11.09.2025 15:54
Повідомлення про рішення
10.09.2025 15:47
Електроний протокол про продовження строку
04.09.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю детального вивчення документів тендерної пропозиції, а також з метою перевірки інформації, що надана у складі тендерної пропозиції на предмет її відповідності, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
10.09.2025 15:47
Дата кінця розгляду
03.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - учасником у документі «Тендерна пропозиція» невірно зазначені дата та номер протоколу Уповноваженої особи ДП «УСС» про затвердження тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 3.9 Додатку 2 до тендерної документації. - учасником надані сертифікати № Н006595-23, № Н006596-23, № Н006597-23 строк дії яких закінчився 31.08.2025, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, згідно з яким усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. - сертифікати № Н006595-23, № Н006596-23, № Н006597-23, що надані учасником у складі тендерної пропозиції видані ТОВ «ПРОФФІЛМС», що не відповідає вимогам пункту 3.10 Додатку 2 до тендерної документації. - учасником не надані копії аналогічних договорів та документів, що підтверджують виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору*, що не відповідає вимогам пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації; *У складі тендерної пропозиції учасником надані: договір від 03.06.2024 № 03/06 на поставку бронеплівки – договір не може вважатися аналогічним, оскільки його предмет не відповідає коду ДК 021:2015 - 45440000-3; договір від 13.12.2024 № 04-27/91, укладений між учасником та Головним управлінням Державної казначейської служби України у Сумській області. У договорі відсутня інформація про суму договору, тому для перевірки факту виконання договору у повному обсязі, Уповноважена особа скористалася інформацією, що розміщена в електронній закупівель. За результатами перевірки виявилося, що Головним управлінням Державної казначейської служби України у Сумській області опублікований звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-12-16-003604-a. Згідно інформації, що зазначена у звіті, надавачем послуг за договором від 13.12.2024 № 04-27/91 була ФОП КУПРІЙЧУК ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА (код ЄДРПОУ: 3070612980). Проте, копія договору від 13.12.2024 № 04-27/91, що надана учасником у складі тендерної пропозиції укладена між Головним управлінням Державної казначейської служби України у Сумській області та ТОВ Рекламно-виробнича компанія «Бінго» (код ЄДРПОУ: 39923409). Інших договорів в електронній системі закупівель не виявлено. - гарантійний лист щодо дотримання всіх вимог, зазначених у пункті 3.12 Додатку 2 до тендерної документації. - учасником не наданий документ, що підтверджує якість протиударної плівки, яку планує використовувати учасник для надання послуг (сертифікат якості з протоколом випробувань, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо), що не відповідає вимогам пункту 3.10 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документ «Тендерна пропозиція», що відповідає вимогам пункту 3.9 Додатку 2 до тендерної документації. - дійсний сертифікат на скло захисне ударотривке, що відповідає вимогам ДСТУ EN 356:2005 щодо категорії тривкості Р1А, виданий учаснику. - копії аналогічних договорів та документів, що підтверджують виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору. - письмове пояснення щодо договору від 13.12.2024 № 04-27/91, наданого у складі тендерної пропозиції. - гарантійний лист щодо дотримання вимог, зазначених у пункті 3.12 Додатку 2 до тендерної документації. - документ, що підтверджує якість протиударної плівки, яку планує використовувати учасник для надання послуг (сертифікат якості з протоколом випробувань, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
Створено
10.09.2025 15:49
Надати до
11.09.2025 15:49
Період вимог/скарг з 12.09.2025 17:53 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 15:54 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 17:53
Довідка НАЗК
12.09.2025 17:53
Повідомлення про рішення
11.09.2025 15:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - учасником не наданий інформаційний лист про те, що він не планує залучати субпідрядні організації для надання послуг, що не відповідає вимогам пункту 3.14 Додатку 2 до тендерної документації; - учасником не наданий гарантійний лист щодо дотримання всіх вимог, зазначених у пункті 3.12 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформаційний лист про те, що учасник не планує залучати субпідрядні організації для надання послуг. - гарантійний лист щодо дотримання вимог, зазначених у пункті 3.12 Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
11.09.2025 17:13
Надати до
12.09.2025 17:13
Договір
UA-2025-08-27-001933-a-a1
Очікує підписання
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з нанесення протиударної плівки
Номенклатура
Послуги з нанесення протиударної плівки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
Місцезнаходження
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32348248

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38532787

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
449 516 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
Контактний телефон:
+380632560763
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
449 516 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
Контактний телефон:
+380632560763
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності