Показати схожі тендери

Закупівля Вантажний транспортний засіб спеціалізованого призначення від "Комунальне некомерційне підприємство "Благоустрій" Якушинецької сільської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-27-001427-a
Id Tender 0a3f706678f64b6d93be77816a4f5240
План UA-P-2025-08-27-001496-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 27.08.2025 09:59
Остання зміна 16.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 09:54 до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 09:54
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2025 09:54
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2025 00:00
до 10.09.2025 13:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 13:08
до 16.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.09.2025 13:08
-
Період уточнень
з 27.08.2025 09:54 до 01.09.2025 00:00
Період оскарження
з 27.08.2025 09:54 до 01.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 00:00 до 10.09.2025 13:08
Період кваліфікації
з 04.09.2025 00:00 до 10.09.2025 13:08
Основні параметри
Вантажний транспортний засіб спеціалізованого призначення
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 700 000 грн.
Вантажний транспортний засіб спеціалізованого призначення
Назва предмета закупівлі
Вантажний транспортний засіб спеціалізованого призначення
Очікувана вартість
1 700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вантажний транспортний засіб спеціалізованого призначення
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД АВТОЦЕНТР ПОДІЛЛЯ"
Пропозиція:
1 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.08.2025 09:59
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кіпоренко Тамара
Електронна пошта
Телефон
380974620837
Замовник
ЄДРПОУ
43907262
Повна назва
"Комунальне некомерційне підприємство "Благоустрій" Якушинецької сільської ради"
Поштовий індекс
22223
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінницький р-н, село Зарванці
Адреса
вул.Зарічна, будинок 4-А
Кваліфікація
Лот № 1 Вантажний транспортний засіб спеціалізованого призначення
Період вимог/скарг з 10.09.2025 13:08 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 00:00 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
У Додатку 1 до Тендерної документації «Технічна специфікація» Замовник вимагав порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним характеристикам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого товару технічним характеристикам Замовника). Учасник ТОВ «ТД Автоцентр Поділля» надав порівняльну таблицю, у якій запропонував автомобіль Citroen Jumper, вказав марку але модель автомобіля вказана загальна, неуточнена, що унеможливлює перевірку та візуалізацію запропонованого авто. У Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів, які обов`язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» замовник вимагав надати довідку довільної форми про включення запропонованого учасником товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, розміщеного в електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10, із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Вимога щодо надання довідки не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), про що надається лист-пояснення. Учасник ТОВ «ТД Автоцентр Поділля» у складі своєї тендерної пропозиції надав паперову версію електронного сертифікату на підтвердження походження товару, де зазначено код доступу, за яким замовник мав би перевірити достовірність наданого сертифікату або переглянути електронну версію документу. Оскільки код доступу виявився не коректним, замовник так і не зміг перевірити достовірність наданого учасником документу.
Документи кваліфікації
10.09.2025 13:04
Повідомлення про рішення
10.09.2025 12:54
Скарги та рішення
04.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 09:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 09:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 00:00
Замовник:
"Комунальне некомерційне підприємство "Благоустрій" Якушинецької сільської ради"
Контактний телефон:
380974620837
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 00:00
Замовник:
"Комунальне некомерційне підприємство "Благоустрій" Якушинецької сільської ради"
Контактний телефон:
380974620837
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності