Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна) від КНП "Остерська М.Л".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-013155-a
Id Tender 50b44366fbce44d692094cbf7cd02ab7
План UA-P-2025-08-26-000590-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.08.2025 18:45
Остання зміна 24.09.2025 09:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
575 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 875 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 18:44 до 03.09.2025 00:25
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 18:44
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 18:44
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:25
до 16.09.2025 15:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 15:24
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 15:24
до 24.09.2025 09:01
Період уточнень
з 26.08.2025 18:44 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 18:44 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:25 до 16.09.2025 15:24
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:25 до 16.09.2025 15:24
Основні параметри
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
575 000 грн.
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Очікувана вартість
575 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2875,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
17044, Україна, Чернігівська область, Остер, вул. В.А. Бондаренка,32
Дата постачання по
20.12.2025 18:44
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОЗЕЛЕЦЬКЕ РАЙОННЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬРАЙАГРОЛІСГОСП"
Пропозиція:
575 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вороньок Катерина Вікторовна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380464643469
Факс
+380464643469
Замовник
ЄДРПОУ
02006283
Повна назва
КНП "Остерська М.Л"
Поштовий індекс
17044
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Остер
Адреса
вул. В.А. Бондаренка,32
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Період вимог/скарг з 16.09.2025 15:24 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 00:25 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 15:24
Довідка НАЗК
16.09.2025 15:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.09.2025 00:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-26-013155-a-c1
Підписаний і діє
Номер
18/09-1
575 000 грн.
479 167 грн.
З ПДВ
Підписано
22.09.2025
Строк дії договору з
22.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
500 (метри кубічні)
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Номенклатура
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Кількість
500
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
1 150
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КНП "Остерська М.Л"
Повна назва
КНП "Остерська М.Л"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02006283

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОЗЕЛЕЦЬКЕ РАЙОННЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬРАЙАГРОЛІСГОСП"
Повна назва
КОЗЕЛЕЦЬКЕ РАЙОННЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬРАЙАГРОЛІСГОСП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31187172

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.09.2025 09:01
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-30-000015
Дата створення проекту
30.09.2025 11:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.09.2025 12:33
Дата публікації висновку про результати
21.10.2025 16:54
Дата завершення усунення порушень
05.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 29.09.2025 № 66-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-08-26-013155-a 26.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.09.2025 00:00
Документи рішення
30.09.2025 12:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Остерська міська лікарня» Остерської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.08.2025 № 25/08-1, запитання до процедури та надана відповідь Замовником, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» (далі – Учасник), протокол від 04.09.2025 № 04/09-1 про визначення Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.09.2025, договір про закупівлю від 22.09.2025 № 18/09-1, укладений Замовником з Козелецьким районним дочірнім агролісогосподарським спеціалізованим підприємством «Козелецьрайагролісгосп» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 24.09.2025. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року № 610/34893, зі змінами (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначено інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, пунктом 4.1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації та додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено закупівлю «Деревина дров’яна непромислового використання, 2 група (сосна)». При цьому, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина та не зазначено в окремому електронному полі інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (слід зазначити, що Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить позицію, що найбільше відповідає товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 03413000-8 «Паливна деревина»). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наcтупне. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до вимог пункту 7 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом оприлюднює протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, рішення про визначення переможцем Учасника Замовником прийнято 04.09.2025, про що свідчить протокол від 04.09.2025 № 04/09-1. При цьому, сам протокол від 04.09.2025 № 04/09-1, Замовником оприлюднений в електронній системі закупівель 16.09.2025 (тобто на 12-й день), чим не дотримано вимоги пункту 7 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 5.12 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання копії витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Проте, у тендерній пропозиції Учасника надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у якій відсутні дані про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», чим не дотримано вимоги пункту 5.12 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами пункту 5.5 додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). При цьому, тендерній пропозиція Учасника підписана незахищеним удосконаленим електронним підписом (УЕП), чим не дотримано вимоги пункту 5.5 додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Крім того, у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису». Тендерна пропозиція учасника містить документи тендерної пропозиції, які надано не у формі електронного документа (без КЕП на документі) та які не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа, а саме: договір про закупівлю від 28.05.2025 № 28/05-1, договір про закупівлю деревини дров’яної непромислового використання від 04.11.2024 № 11/04-1, статут, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог підпункту 1.1.1 пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання «Довідки в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору)». Згідно з вимогами підпункту 1.1.3 пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання «Документів на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору». У пункті 5.12 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання «Сканованої копії документа, виданого органом Державної фіскальної служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ – надається сканований документ з органу Державної фіскальної служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Довідки, що подається у формі сканованого документа, складена самостійно Учасником (підписана та датована), яка містить відомості про Учасника…». Проте, у тендерній пропозиції Учасника не надано вищезазначені документи, чим не дотримано вимоги підпунктів 1.1.1 та 1.1.3 пункту 1.1 додатку 1 та пункту 5.12 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до Учасника, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Відповідно до вимог пункту 4.1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. Проте, у тендерній пропозиції Учасника не надано вищезазначену інформацію, чим не дотримано вимоги пункту 4.1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами пункту 4.2 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання документів які підтверджують походження товару Учасника (договір куплі-продажи; лісорубний квиток, біржовий договір тощо). Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, пункту 4.3 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації та додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено закупівлю деревини у кількості 500 метрів кубічних. При цьому, у тендерній пропозиції Учасника надано спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250822-000308, відповідно до якого запас деревини дров’яної становить 47 кубічних метрів, спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250812-000170, відповідно до якого запас деревини дров’яної становить 56 кубічних метрів, спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250806-000114, відповідно до якого запас деревини дров’яної становить 75 кубічних метрів, спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250822-000215, відповідно до якого запас деревини дров’яної становить 61 кубічний метр, що загалом становить 239 метрів кубічних. Отже, учасником не підтверджено походження товару в повному обсязі, чим не дотримано вимоги пункту 4.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, Замовником в порушення вимог, підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію Учасника, як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, натомість Замовником відповідно до протоколу від 04.09.2025 № 04/09-1 прийнято рішення про визначення Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» переможцем торгів. Додатком 4 тендерної документації Замовником передбачено, що «Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи», а саме «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»…» (підпункт 6 пункту 47 та підпункт 12 пункту 47 Особливостей). Згідно з інформацією електронної системи закупівель, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 16.09.2025. Проте, протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю переможцем процедури закупівлі Козелецьким районним дочірнім агролісогосподарським спеціалізованим підприємством «Козелецьрайагролісгосп» не завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей не відхилено пропозицію переможця процедури закупівлі Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп». Натомість Замовником з Козелецьким районним дочірнім агролісогосподарським спеціалізованим підприємством «Козелецьрайагролісгосп» укладено договір про закупівлю від 22.09.2025 № 18/09-1. На запити Управління, щодо вищезазначених порушень, Замовником пояснення не надано. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено, що відповіді на два запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 01.10.2025, 02.10.2025, 13.10.2025 та 15.10.2025 Замовником станом на 21.10.2025 не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення пункту 7 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Дата висновку
21.10.2025 00:00
Дата публікації
21.10.2025 16:54
Документи висновку
21.10.2025 16:54
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)», код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 575 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-26-013155-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено переможця Козелецьке районне дочірнє агролісогосподарське спеціалізоване підприємство «Козелецьрайагролісгосп», як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. 3. Просимо повідомити, з наданням підтверджуючих документів, чи дотримано переможцем вимоги розділу ІІ додатку 4 тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». 4. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 22.09.2025 № 18/09-1, укладеного Замовником з Козелецьким районним дочірнім агролісогосподарським спеціалізованим підприємством «Козелецьрайагролісгосп», з підтверджуючими документами. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.10.2025 15:38
Орган перевірки
07.10.2025 00:00
Документи повідомлення
01.10.2025 15:39
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)», код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 575 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-26-013155-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) чи внесено зміни до договору про закупівлю від 22.09.2025 № 18/09-1, укладеного Замовником з Козелецьким районним дочірнім агролісогосподарським спеціалізованим підприємством «Козелецьрайагролісгосп», в частині виключення вимог, що стосуються Господарського кодексу України, який припинив свою діяльність 28.08.2025, відповідно до Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» від 09.01.2025 № 4196-IX, який введено в дію через шість місяців з дня набрання ним чинності 28.02.2025. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.10.2025 09:34
Орган перевірки
08.10.2025 00:00
Документи повідомлення
02.10.2025 09:35
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)», код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 575 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-26-013155-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено переможця Козелецьке районне дочірнє агролісогосподарське спеціалізоване підприємство «Козелецьрайагролісгосп», як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. 3. Просимо повідомити, з наданням підтверджуючих документів, чи дотримано переможцем вимоги розділу ІІ додатку 4 тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». 4. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 22.09.2025 № 18/09-1, укладеного Замовником з Козелецьким районним дочірнім агролісогосподарським спеціалізованим підприємством «Козелецьрайагролісгосп», з підтверджуючими документами. 5. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) чи внесено зміни до договору про закупівлю від 22.09.2025 № 18/09-1, укладеного Замовником з Козелецьким районним дочірнім агролісогосподарським спеціалізованим підприємством «Козелецьрайагролісгосп», в частині виключення вимог, що стосуються Господарського кодексу України, який припинив свою діяльність 28.08.2025, відповідно до Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» від 09.01.2025 № 4196-IX, який введено в дію через шість місяців з дня набрання ним чинності 28.02.2025. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.10.2025 15:54
Орган перевірки
17.10.2025 00:00
Документи повідомлення
13.10.2025 15:55
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)», код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 575 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-26-013155-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Відповідно до вимог пункту 5.12 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання копії витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Проте, у тендерній пропозиції Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у якій відсутні дані про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», чим не дотримано вимоги пункту 5.12 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами пункту 5.5 додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). При цьому, тендерній пропозиція Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» підписана незахищеним удосконаленим електронним підписом (УЕП), чим не дотримано вимоги пункту 5.5 додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Крім того, у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису». У тендерній пропозиції Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» надано документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) та які не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа, а саме: договір про закупівлю від 28.05.2025 № 28/05-1, договір про закупівлю деревини дров’яної непромислового використання від 04.11.2024 № 11/04-1, статут Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп», чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог підпункту 1.1.1 пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору)». Згідно з вимогами підпункту 1.1.3 пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання «Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору». У пункті 5.12 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання «Сканована копія документа, виданого органом Державної фіскальної служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ – надається сканований документ з органу Державної фіскальної служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Довідка, що подається у формі сканованого документа, складена самостійно Учасником (підписана та датована), яка містить відомості про Учасника, а саме: - місцезнаходження Учасника, телефон, мобільний телефон, факс, електронна пошта, банківські реквізити; - ідентифікаційний код юридичної особи Учасника, або РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків) для фізичних осіб-підприємців; - керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон, мобільний телефон для контактів) - для Учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписання документів) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон, мобільний телефон для контактів); - форма власності та організаційно-правова форма (для юридичних осіб); - інформація про форму оподаткування Учасника – спрощена (платник єдиного податку) чи звичайна (платник інших податків і зборів), згідно з Податковим кодексом України, а також відомості щодо реєстрації Учасника платником податку на додану вартість чи підстав щодо не реєстрації Учасника платником податку на додану вартість». Проте, у тендерній пропозиції Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» не надано вищезазначені документи, чим не дотримано вимоги підпунктів 1.1.1 та 1.1.3 пункту 1.1 додатку 1 та пункту 5.12 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 4.1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. Проте, у тендерній пропозиції Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» не надано вищезазначена інформація, чим не дотримано вимоги пункту 4.1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами пункту 4.2 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання документів які підтверджують походження товару Учасника (договір куплі-продажи; лісорубний квиток, біржовий договір тощо). Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, пункту 4.3 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації та додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено закупівлю деревини у кількості 500 метрів кубічних. При цьому, у тендерній пропозиції Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» надано спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250822-000308, відповідно до якого запас деревини дров’яної становить 47 кубічних метрів, спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250812-000170, відповідно до якого запас деревини дров’яної становить 56 кубічних метрів, спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250806-000114, відповідно до якого запас деревини дров’яної становить 75 кубічних метрів, спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250822-000215, відповідно до якого запас деревини дров’яної становить 61 кубічний метр, що загалом становить 239 метрів кубічних. Отже, учасником не підтверджено походження товару в повному обсязі, чим не дотримано вимоги пункту 4.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, з яких причин Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп», відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.10.2025 10:41
Орган перевірки
21.10.2025 00:00
Документи повідомлення
15.10.2025 10:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
575 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:25
Замовник:
КНП "Остерська М.Л"
Контактний телефон:
+380464643469
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
575 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:25
Замовник:
КНП "Остерська М.Л"
Контактний телефон:
+380464643469
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності