Показати схожі тендери

Закупівля Будівельні рамні риштування від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3113 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-26-012606-a
Id Tender 737d81fa57914282becffda4c21c1fbf
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 26.08.2025 17:14
Остання зміна 10.09.2025 17:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 17:00 до 04.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 17:14
до 01.09.2025 17:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.09.2025 12:23
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 17:43
до 13.09.2025 00:00
Період уточнень
з 26.08.2025 17:14 до 01.09.2025 17:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 12:23
Основні параметри
Будівельні рамні риштування
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
200 000 грн.
Лот 1. Будівельні рамні риштування
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Будівельні рамні риштування
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.09.2025 12:00
Закінчення аукціону
05.09.2025 12:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівельні рамні риштування
Код ДК 021:2015
44212310-5 - Риштовання
Кількість
432
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Чернівецька область, Чернівці
Дата постачання по
20.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УТД ТЕХПРОМ"
Пропозиція:
199 900 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РИШТОВКА-ВЕСТ"
Пропозиція:
191 886 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.09.2025 12:00
Документи закупівлі
26.08.2025 17:14
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артур Станіславський
Електронна пошта
Телефон
380504900015
Замовник
ЄДРПОУ
44862706
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3113 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Будівельні рамні риштування
Період вимог/скарг з 10.09.2025 17:43 по 13.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 12:23 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Про прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВ «РИШТОВКА-ВЕСТ» (далі – Учасник) щодо закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 44212310-5 Риштовання. 2. Про оприлюднення рішення про відхилення пропозиції Учасника в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 44212310-5 Риштовання (надалі Закупівля) зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-08-26-012606-a 1) Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону, замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається назва предмета закупівлі, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно ч. 4. ст. 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовником визначено та вказано товар, що описаний в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з обов’язковими вимогами. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначена в Додатку № 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, де в передостанньому останньому абзаці Додатку 3 вказано: «якість товару повинна відповідати міждержавним, національним стандартам, технічним умовам виробника та підтверджуватись відповідними копіями чинних документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. З метою підтвердження даної інформації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію(-ї) сертифікату якості та/або декларації відповідності, та/або сертифікат відповідності, та/або інших передбачених чинним законодавством документів, що підтверджують якість товару. Також, аналогічна вимога визначена у п. 10 Додатку № 1 «Інші вимоги» оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На підтвердження якості товару Учасником у складі пропозиції надано сертифікат відповідності № UA.PN.191.0960-22 від 10.08.2022 року з терміном дії до 09.08.2025 року. Закупівлі оголошена замовником 26.08.2025 року. Отже, поданий Учасником сертифікат відповідності з терміном дії до 26.08.2025 року, на момент подання пропозиції є нечинним. Пропозиція Учасника, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо підтвердження та надання інформації про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі. Згідно абз. 6 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 року №1275 «Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (надалі Особливості №1275), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до п. 43 постанови КМУ від 12.10. 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тобто, Учасником не можуть бути виправленні (усунуті невідповідності), завантажені нові документи згідно абз. 6 п. 8. Постанови від 11.11.2022 року № 1275 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оскільки вказані документи містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Отже, пропозиція Учасника, не відповідає умовам, встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі його технічним, якісним, характеристикам. Частиною 1 ст. 13 Закону встановлено, що замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 2) Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме інформацію про відхилення пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Згідно із ч. 14 ст. 14 Закону інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника відповідно до вимог статей 10 та 14 Закону. ВИРІШИВ: 1. Відхилити пропозицію Учасника ТОВ «РИШТОВКА-ВЕСТ» по закупівлі UA-2025-08-26-012606-a. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Артур СТАНІСЛАВСЬКИЙ
Документи кваліфікації
10.09.2025 17:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 17:43 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 10:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3113 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380504900015
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 10:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3113 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380504900015
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності