Зміст
16.09.2025 року під час розгляду тендерної пропозиції, Учасника ФОП “Копа Владислав Віталійович” (ЄДРПОУ 3660207875). встановлено, що Учасником не було подано інформацію у відповідність до тендерної документації розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”:
- погодження з проєктом договору (викладеним у Додатку № 4 до тендерної документації) про закупівлю за підписом уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі — згідно з Додатком № 4.1 до тендерної документації).;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу із реєстру платників податку на додану вартість – для Учасника, який є платником податку на додану вартість; копію свідоцтва (або витягу) про сплату єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку;
- копію витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (у разі наявності) із зазначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) , в тому числі відомостей про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив у разі наявності таких юридичних осіб;
- ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом.
пункту 7 “Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)”:
7.1. Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт або послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням найменування робіт (послуг) та подає документи, а саме: - ліцензії та/або, дозволи та/або, декларації та/або інші дозвольні документи, які має субпідрядна організація; - перелік наданих послуг, які буде виконувати субпідрядна організація; - гарантійний лист від Учасника про те, що субпідрядні організації, визначені у тендерній пропозиції учасника, не будуть змінені до кінця надання послуг; - лист-згоду від субпідрядної організації, що залучається, завірений печаткою субпідрядної організації (у разі наявності), або копію Договору субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою (у разі наявності) Учасника, копію ліцензії (дозволу) на надання послуг, визначених Договором субпідряду (Договору наміру) (якщо законодавством передбачено обов'язковість їх отримання). У разі незалучення субпідрядних організацій, або у випадку залучення їх в обсязі менш ніж 20% - надається відповідна довідка в довільній формі. Учасник несе відповідальність за наявність у субпідрядників всіх необхідних для виконання відповідних робіт дозвільних документів.
Щодо Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати відповідно до затвердженої форми (таблиці) інформацію про наявність у нього досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасником дана довідка була надана, проте згідно найменування предмету закупівлі Замовника зазначено “Придбання програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням) на яке майнові права не передаються користувачу зі створенням та налаштуванням програмно-апаратного комплексу диспетчеризації цифрової системи відомчого радіозв’язку, код згідно з ДК 021-2015 – 48510000-6 пакети комунікаційного програмного забезпечення.» а згідно найменування аналогічного договору Учасника зазначено: «Послуги з встановлення ліцензійних ключів на ретранслятори Motorolola SLR5500, згідно коду CPV за ДК 021:2015 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення.
Таким чином встановлено відмінність в кодах державного класифікатора.
Замовник під час прийняття рішення щодо надання Учаснику 24 години в даній частині враховував, що дане виправлення Учасником невідповідності не призведе до зміни найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до абз. 2 п. 43 ПКМУ № 1178 що становитиме порушення в даній частині.
Згідно тендерної документації, розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель:
« - Довідку у наведеній формі “ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, та наданій у складі тендерної пропозиції, наступні документи: - аналогічний договір (аналогічні договори); - документи, що підтверджують факт передачі майна та виконання такого договору (договорів) у повному обсязі, а саме: акт (акти) приймання-передачі, видаткові накладні тощо; та/або відгук (відгуки) про виконання учасником аналогічного договору (аналогічних договорів) від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), реквізити договору (номер, дату), кількість предмету закупівлі, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.»;
« - погодження з проєктом договору (викладеним у Додатку № 4 до тендерної документації) про закупівлю за підписом уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі — згідно з Додатком № 4.1 до тендерної документації).»;
« - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу із реєстру платників податку на додану вартість – для Учасника, який є платником податку на додану вартість; копію свідоцтва (або витягу) про сплату єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку.»;
« - копію витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (у разі наявності) із зазначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) , в тому числі відомостей про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив у разі наявності таких юридичних осіб»;
« - ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом.»;
« - Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт або послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням найменування робіт (послуг) та подає документи, а саме: - ліцензії та/або, дозволи та/або, декларації та/або інші дозвольні документи, які має субпідрядна організація; - перелік наданих послуг, які буде виконувати субпідрядна організація; - гарантійний лист від Учасника про те, що субпідрядні організації, визначені у тендерній пропозиції учасника, не будуть змінені до кінця надання послуг; - лист-згоду від субпідрядної організації, що залучається, завірений печаткою субпідрядної організації (у разі наявності), або копію Договору субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою (у разі наявності) Учасника, копію ліцензії (дозволу) на надання послуг, визначених Договором субпідряду (Договору наміру) (якщо законодавством передбачено обов'язковість їх отримання). У разі незалучення субпідрядних організацій, або у випадку залучення їх в обсязі менш ніж 20% - надається відповідна довідка в довільній формі. Учасник несе відповідальність за наявність у субпідрядників всіх необхідних для виконання відповідних робіт дозвільних документів.»
Примітки: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. (ч.9 ст. 26 Закону).