Звернення:
За тендером : Придбання програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням) на яке майнові права не передаються користувачу зі створенням та налаштуванням програмно-апаратного комплексу диспетчеризації цифрової системи відомчого радіозв’язку, код згідно з ДК 021-2015 – 48510000-6 пакети комунікаційного програмного забезпечення.
Тема:
пункт 4.1. Договора
Зміст:
Доброго дня.
Пунктом 4.5. проекту Договору передбачена можливість надання послуг дистанційно. Однак, в п. 4.1 проекту Договору вказано, що здача-приймання наданих Послуг здійснюється у присутності представників Сторін, згідно акту надання послуг, в місці надання Послуг. Місцем надання послуг визначено м. Черкаси, вул. прикордонника Лазаренко, буд. 1. (п.4.5. проекту Договору).
З огляду на викладене, враховуючи необхідність утриматись від витрат на відрядження для приймання-передачі послуг в м. Черкаси, просимо внести зміни до проекту Договору та викласти п.4.1. в такій редакції:
4.1. Здача-приймання наданих Послуг здійснюється згідно акту надання послуг. Якщо під час здачі — приймання Послуг виявиться, що якість (обсяг) наданих Послуг не відповідає вимогам розділу ІІІ цього Договору, то такі Послуги вважаються ненаданими.
Дата оприлюднення звернення:
29.08.2025 10:35
Шановний Учаснику! Згідно доведеної інформації від відповідальних осіб за напрямком технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне.
Дякуємо за Ваше зауваження щодо пунктів 4.1 та 4.5 проекту Договору. Зазначаємо, що, хоча надання послуг може здійснюватися дистанційно відповідно до п. 4.5 проекту Договору, сам факт надання послуг потребує підтвердження їх належної якості та обсягу.
Відповідно до п. 4.1 проекту Договору, акт здачі-приймання є основним документом, який підтверджує виконання зобов’язань Виконавцем. Для забезпечення належного контролю та підтвердження факту надання послуг, необхідно, щоб під час підписання акта був присутній представник Замовника або уповноважена особа. Це дозволяє своєчасно перевірити відповідність виконаних робіт вимогам розділу ІІІ Договору та уникнути можливих суперечностей або невідповідності якості послуг.
Таким чином, хоча безпосереднє надання послуг може відбуватися дистанційно, присутність представника Замовника під час оформлення акту здачі-приймання є обґрунтованою і необхідною умовою для підтвердження належного виконання зобов’язань.
Дата оприлюднення відповіді:
01.09.2025 10:06