Показати схожі тендери

Закупівля Електротовари від Дніпровський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-011736-a
Id Tender c6435fd6e88b4c1a8c23428b544007f5
План UA-P-2025-08-26-014234-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 26.08.2025 16:36
Остання зміна 15.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 128.68 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60.64 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 16:30 до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 16:30
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 16:30
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00
до 09.09.2025 14:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 14:59
до 15.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.09.2025 14:59
-
Період уточнень
з 26.08.2025 16:30 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 16:30 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00 до 09.09.2025 14:59
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00 до 09.09.2025 14:59
Основні параметри
Електротовари
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
12 128.68 грн.
Електротовари
Назва предмета закупівлі
Електротовари
Очікувана вартість
12 128.68 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60,64
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 80 (штуки)
Патрон електричний
Опис предмета закупівлі
Патрон електричний
Код ДК 021:2015
31223000-5 - Лампові патрони
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Розетка телефонна
Опис предмета закупівлі
Розетка телефонна
Код ДК 021:2015
31224700-9 - Монтажні коробки
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №3 15 (штуки)
Коробка розподільча
Опис предмета закупівлі
Коробка розподільча
Код ДК 021:2015
31224700-9 - Монтажні коробки
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 (набір)
Набір кабельних наконечників для обтиску
Опис предмета закупівлі
Набір кабельних наконечників для обтиску
Код ДК 021:2015
31224800-0 - З’єднувальні комплекти для кабелів
Кількість
3
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №5 200 (штуки)
Клема швидкого монтажу
Опис предмета закупівлі
Клема швидкого монтажу
Код ДК 021:2015
31224800-0 - З’єднувальні комплекти для кабелів
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
9 397.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 16:36
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Копченко
Електронна пошта
Телефон
+380669250167
Сайт:
http://dduvs.in.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571446
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Науки, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Електротовари
Період вимог/скарг з 09.09.2025 14:59 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 00:00 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.09.2025 14:59
Повідомлення про рішення
03.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації, а саме п. 7.7 Додатку №9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) тендерної документації: «Підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору (довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником у Додатку № 7, згода з істотними умовами договору, та підписаний учасником проект договору)» Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надав зазначену довідку. Але довідка не містить повної інформації яка вимагалася тендерною документацією. У складі пропозиції відсутній підписаний учасником проект договору Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати підписані довідку зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником у Додатку № 7, згода з істотними умовами договору. Та підписаний учасником проект договору. 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації, а саме п. 5 Додатку №9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) тендерної документації: «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 4, до тендерної документації), а також підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4 , яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» У складі пропозиції Учасника наявні інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 4, до тендерної документації) та наявні довідки які вимагалися у Додатку №4, у тому числі наявна порівняльна таблиця. Але підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4 наведено не в повному обсязі . Згідно п.43 Особливостей – «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Оскільки наявні всі гарантійні листи, які вимагалися у Додатку №4 окремими файлами, а зазначена невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тому Замовник вважає їх невідповідностями, які Учасник має виправити , згідно Особливостей. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4 з інформацією в повному обсязі. 3. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації, а саме Додатку №8 тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції: «9. Для підтвердження якості та технічних характеристик товару Учасник повинен надати наступні документи у складі пропозиції: - Сертифікат відповідності та/або висновок СЕС та/або декларація про відповідність та/або інший еквівалентний документ, який підтверджує якість та безпечність Товару, що пропонується до закупівлі Учасником. Або довідка-обґрунтування про відсутність, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Якщо законодавством України не передбачена наявність вище вказаних документів, Учасник обов’язково повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару, який пропонує Учасник за предметом закупівлі Документи які надає Учасник на підтвердження відповідності якості та безпечності повинні бути видані тими уповноваженими на це органами оцінки відповідності, які мають право їх видавати, та бути чинними на весь період поставки. Документи щодо якості та безпечності видані самому собі Учасником до розгляду прийматися не будуть, Замовник буде вважати що документ, підтверджуючий якісні характеристики – відсутній. 10. Інформаційна довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) що товар відповідає вимогам чинного законодавства щодо охорони довкілля та екологічної безпеки. 11. Гарантійний лист в довільній формі про те, що разом з Товаром Учасником буде надано заповнені гарантійні талони.» У складі пропозиції Учасник надав довідку в довільній формі щодо відсутності сертифікатів з посиланням на відповідні законодавчі акти. Але не надав жодного іншого документу якості на запропонований товар, як це вимагалося тендерною документацією. Гарантійні листи за п.п. 10, 11 – відсутні. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: - інші документи, які підтверджують відповідність якості товару, який пропонує Учасник за предметом закупівлі Документи які надає Учасник на підтвердження відповідності якості та безпечності повинні бути видані тими уповноваженими на це органами оцінки відповідності, які мають право їх видавати, та бути чинними на весь період поставки. Документи щодо якості та безпечності видані самому собі Учасником до розгляду прийматися не будуть, Замовник буде вважати що документ, підтверджуючий якісні характеристики – відсутній; - Гарантійні листи за п.п. 10, 11.
Створено
08.09.2025 12:37
Надати до
09.09.2025 12:37
Торги не відбулися
Очікувана вартість
12 128.68 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
12 128.68 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності