Показати схожі тендери

Закупівля Навчальне обладнання (Комплекти обладнання для навчальних кабінетів «Нова українська школа») від Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-011252-a
Id Tender 4b4c545095bf4802ad2b6b3912697d31
План UA-P-2025-08-26-005347-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.08.2025 16:58
Остання зміна 25.09.2025 12:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
904 430 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 522.15 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 16:58 до 07.09.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 16:58
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 16:58
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.09.2025 00:01
до 10.09.2025 09:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 09:20
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2025 09:20
до 25.09.2025 12:01
Період уточнень
з 26.08.2025 16:58 до 04.09.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 16:58 до 04.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.09.2025 00:01 до 10.09.2025 09:20
Період кваліфікації
з 07.09.2025 00:01 до 10.09.2025 09:20
Основні параметри
Навчальне обладнання (Комплекти обладнання для навчальних кабінетів «Нова українська школа»)
Закупівля здійснюється з урахуванням вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі — Угода), ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY» від 06.06.2024 № 3786-IX
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
904 430 грн.
Навчальне обладнання (Комплекти обладнання для навчальних кабінетів «Нова українська школа»)
Назва предмета закупівлі
Навчальне обладнання (Комплекти обладнання для навчальних кабінетів «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
904 430 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4522,15
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплекти обладнання для навчальних кабінетів «Нова українська школа»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Петлюри Симона, 17-Б
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Семенчак Дмитро Юлійович"
Пропозиція:
902 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 15:30
Оголошення про проведення закупівлі
26.08.2025 16:12
-
26.08.2025 16:12
-
26.08.2025 16:12
-
Проект договору
26.08.2025 16:12
-
26.08.2025 16:12
-
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Кукшина
Електронна пошта
Телефон
+380979977107
Сайт:
http://brovary-school10.edukit.kiev.ua
Замовник
ЄДРПОУ
25657557
Повна назва
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Бровари
Адреса
вул. Петлюри Симона, 17-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Навчальне обладнання (Комплекти обладнання для навчальних кабінетів «Нова українська школа»)
Період вимог/скарг з 10.09.2025 09:20 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.09.2025 00:01 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 09:20
Довідка НАЗК
10.09.2025 09:20
Повідомлення про рішення
10.09.2025 09:19
-
07.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-26-011252-a-b1
Підписаний і діє
Номер
169
902 000 грн.
902 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.09.2025
Строк дії договору з
25.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (комплект)
Комплекти обладнання для навчальних кабінетів «Нова українська школа»
Номенклатура
Комплекти обладнання для навчальних кабінетів «Нова українська школа»
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Повна назва
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25657557

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Семенчак Дмитро Юлійович"
Повна назва
ФОП "Семенчак Дмитро Юлійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3797006155

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2025 12:01
-
25.09.2025 12:01
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-16-000011
Дата створення проекту
16.09.2025 10:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.09.2025 14:44
Дата публікації висновку про результати
10.10.2025 11:12
Дата завершення усунення порушень
25.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 185-55-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2025 №313 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-08-26-011252-a 26.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.09.2025 00:00
Документи рішення
16.09.2025 14:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.08.2025 № б/н, (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.09.2025, тендерну пропозицію ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» від 10.09.2025 № б/н та повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2025, договір про закупівлю товарів від 25.09.2025 № 169, пояснення та документи надані Замовником від 19.09.2025, від 01.10.2025 та від 04.10.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника ? ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» з остаточною ціною пропозиції 902 000,00 гривень та укладено договір про закупівлю товарів від 25.09.2025 № 169. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом установлено, що фінансування закупівлі за ID: UA-2025-08-26-011252-a передбачено, у тому числі, за бюджетними програмами: КПКВК 0611183 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»; КПКВК 0611184 - Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 13 «Кабінет біології» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до ТД, Замовником для підтвердження відповідності передбачено, що інтерактивна панель 65 має відповідати вимогам, а саме: Дисплей, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання, має відповідати стандарту EnergyStar. Марка дисплею має співпадати з маркою запропонованого комплекту. (підтвердити посиланням на сайт energystar.gov); Наявність функції «картинка в картинці» (PIP) для можливості одночасного виведення зображень з різних джерел (надати фото панелі з зображенням роботи функції на підтвердження); Можливість запису екрану та голосу для створення відеопрезентацій із коментарями. (надати скріншот для підтвердження відповідності); У складі пропозиції надати фотографії інтерактивної панелі з відкритими переліченими додатками (на фото має бути розбірливо видно марку інтерактивної панелі) Всі додатки мають бути українською мовою. В складі тендерної пропозиції ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» на виконання вимоги надано Додаток 3 (файл: Додаток 3.pdf») в якому відсутнє посилання на сайт energystar.gov. Також, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні фото (скріншот) зазначених вище вимог Замовника які передбачені технічними, якісними та кількісними характеристиками, чим недотримано вимоги пункту 13 «Кабінет біології» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до ТД. Крім того, відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до ТД учасник процедури закупівлі з метою підтвердження якісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, належної гарантійної підтримки, та гарантій, офіційного ввезення та реалізації на територію України - учасник торгів у складі пропозиції повинен надати лист від виробника (представництва, філії виробника) кабінетів навчальних, інтерактивної панелі, наданий Постачальнику до підписання Договору, в якому підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар та можливість поставки товару в зазначений термін. Лист повинен включати назву Замовника та ідентифікатор запиту в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що Замовником передбачено закупівлю комплектів обладнання для навчальних кабінетів фізики, біології та хімії. Однак, в складі тендерної пропозиції ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович», відсутній лист від виробника (представництва, філії виробника) на комплект обладнання для навчального кабінету біології, чим не дотримано вимог Додатку 3 до ТД. У відповідь на запит Замовником 04.10.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…Посилання на сайт energystar.gov не було надано учасником але є у відкритому доступі… …В тендерній пропозиції замовник не надав файлу який містить фото для підтвердження відповідності Інтерактивної панелі 65 з зображенням роботи функції «картинка в картинці» (PIP) для можливості одночасного виведення зображень з різних джерел, скріншот можливості запису екрану та голосу для створення відеопрезентації із коментарями, та фотографії інтерактивної панелі з відкритими переліченими додатками…» до пояснень долучено посилання на сайт та фото (скріншот). …У Додатку 3 закупівлі замовник вимагає: «Лист від виробника (представництва, філії виробника) кабінетів навчальних,...». Без уточнення яких саме кабінетів». Однак, надані пояснення Замовника, не спростовують наявність порушення в частині невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 13 «Кабінет біології» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до ТД, а саме відсутності в складі тендерної пропозиції ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» посилання на сайт, фото (скріншот) та лист від виробника (представництва, філії виробника) на комплект обладнання для навчального кабінету біології, чим недотримано вимоги Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до ТД. Разом з тим, Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби надано пояснення 04.10.2025 (4 робочий день), а отже з порушенням триденного строку, чим, відповідно недотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а укладено договір про закупівлю товарів від 25.09.2025 № 169 на суму 902 000,00 гривень без ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами здійсненого моніторингу, встановлено недотримання вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович», установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
07.10.2025 00:00
Дата публікації
10.10.2025 11:12
Документи висновку
10.10.2025 11:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо виконання висновку за результатами моніторингу публічної закупівлі У відповідь на висновок Північного офісу Державної аудиторської служби України, оприлюднений в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-26-011252-a ), повідомляємо наступне. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно до вимог, визначених у висновку, замовником вжито заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 169 від 25.09.2025 з ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович». Зокрема: 1) 15.10.2025 укладено додаткову угоду про розірвання договору за згодою сторін; 2) інформація про розірвання договору оприлюднена в електронній системі закупівель 15.10.2025, відповідний документ додано; 3) зобов’язання за договором припинено у встановленому законом порядку.
Дата публікації
15.10.2025 16:36
Документи інформації про усунення порушення
15.10.2025 16:39
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Навчальне обладнання (Комплекти обладнання для навчальних кабінетів «Нова українська школа»», за кодом ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-26-011252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.09.2025 15:44
Орган перевірки
23.09.2025 00:00
Документи повідомлення
17.09.2025 15:46
-
Відповідь
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Відповідь на запит
Рішеня
19.09.2025 13:29
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Прошу надати інформацію щодо розподілу джерел фінансування за укладеним договором від 25.09.2025 № 169, а саме, із зазначенням обсягу коштів із загальної ціни договору передбачено за рахунок субвенції Європейського Союзу (інструмент Ukraine Facility)?
Рішеня
29.09.2025 17:41
Орган перевірки
03.10.2025 00:00
Документи повідомлення
29.09.2025 17:42
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» передбачено закупівлю комплектів обладнання для кабінету біології. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» вимогам Додатку 3, а саме: лист від виробника (представництва, філії виробника) кабінету БІОЛОГІЇ, наданий Постачальнику до підписання Договору, в якому підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар та можливість поставки товару в зазначений термін. Лист повинен включати назву Замовника та ідентифікатор запиту в електронній системі закупівель? 2. Надайте посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасник ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович», який містить фото для підтвердження відповідності Інтерактивної панелі 65 з зображенням роботи функції «картинка в картинці» (PIP) для можливості одночасного виведення зображень з різних джерел, скріншот можливості запису екрану та голосу для створення відеопрезентації із коментарями, та фотографії інтерактивної панелі з відкритими переліченими додатками (на фото має бути розбірливо видно марку інтерактивної панелі) Всі додатки мають бути українською мовою (вимоги Додатку 3 тендерної документації). 3. Надайте посилання на назву файлу та номер сторінки тендерної пропозиції учасник ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович», який містить посилання на сайт energystar.gov запропонованого комплекту, а саме: Інтерактивної панелі 65 (вимоги Додатку 3 тендерної документації). 4. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» на відповідність дісплею, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання стандарту EnergyStar? (вимоги Додатку 3 тендерної документації). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
30.09.2025 17:15
Орган перевірки
04.10.2025 00:00
Документи повідомлення
30.09.2025 17:16
-
Відповідь
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області. Відповідь на запит щодо розподілу джерел фінансування.
За укладеним договором від 25.09.2025 № 169 обсяг коштів із загальної ціни договору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам КПКВ 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”»(інструмент Ukraine Facility) становить 633 101 грн.
Рішеня
01.10.2025 11:24
Замовник
Документи повідомлення
01.10.2025 11:26
-
Відповідь
Броварський лiцей №10
1. Відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» передбачено закупівлю комплектів обладнання для кабінету біології. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» вимогам Додатку 3, а саме: лист від виробника (представництва, філії виробника) кабінету БІОЛОГІЇ, наданий Постачальнику до підписання Договору, в якому підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар та можливість поставки товару в зазначений термін. Лист повинен включати назву Замовника та ідентифікатор запиту в електронній системі закупівель? У Додатку 3 закупівлі замовник вимагає: “- Лист від виробника (представництва, філії виробника) кабінетів навчальних,...”. Без уточнення яких саме кабінетів. 2. Надайте посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасник ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович», який містить фото для підтвердження відповідності Інтерактивної панелі 65 з зображенням роботи функції «картинка в картинці» (PIP) для можливості одночасного виведення зображень з різних джерел, скріншот можливості запису екрану та голосу для створення відеопрезентації із коментарями, та фотографії інтерактивної панелі з відкритими переліченими додатками (на фото має бути розбірливо видно марку інтерактивної панелі) Всі додатки мають бути українською мовою (вимоги Додатку 3 тендерної документації). В тендерній пропозиції замовник не надав файлу який містить фото для підтвердження відповідності Інтерактивної панелі 65 з зображенням роботи функції «картинка в картинці» (PIP) для можливості одночасного виведення зображень з різних джерел, скріншот можливості запису екрану та голосу для створення відеопрезентації із коментарями, та фотографії інтерактивної панелі з відкритими переліченими додатками (на фото має бути розбірливо видно марку інтерактивної панелі) Всі додатки мають бути українською мовою (вимоги Додатку 3 тендерної документації). Проте Замовник мав можливість фізично перевірити згадані вище функції, оскільки аналогічне обладнання марки Promethean закуповувалось Броварським ліцеєм № 10 раніше. Файл необхідними фото був наданий виконавцем на час розгляду пропозиції додається. 3. Надайте посилання на назву файлу та номер сторінки тендерної пропозиції учасник ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович», який містить посилання на сайт energystar.gov запропонованого комплекту, а саме: Інтерактивної панелі 65 (вимоги Додатку 3 тендерної документації). Посилання на сайт energystar.gov не було надано учасником але є у відкритому досупі, що дозволило замовнику самостійно перевірити відповідність https://www.energystar.gov/productfinder/product/certified-displays/details/3629524 4. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП «Семенчак Дмитро Юлійович» на відповідність дісплею, що є у складі запропонованого комплекту мультимедійного обладнання стандарту EnergyStar? (вимоги Додатку 3 тендерної документації). Посилання на сайт energystar.gov є у відкритому досупі, що дозволило замовнику самостійно перевірити відповідність https://www.energystar.gov/productfinder/product/certified-displays/details/3629524
Рішеня
04.10.2025 13:16
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
904 430 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2025 00:01
Замовник:
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
+380979977107
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
904 430 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2025 00:01
Замовник:
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
+380979977107
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності