Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від Комунальна корпорація "Київавтодор".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-009892-a
Id Tender 3d2df3a2f33a423099504d271eb408c3
План UA-P-2025-08-26-004283-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.08.2025 15:39
Остання зміна 17.10.2025 09:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
502 241 611 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 511 208.06 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 15:38 до 18.09.2025 19:00
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 15:38
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 15:38
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 16:28
до 15.10.2025 16:02
Залишилось 3 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 16:02
до 21.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.10.2025 16:02
-
Період уточнень
з 26.08.2025 15:38 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 15:38 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 16:28 до 15.10.2025 16:02
Період кваліфікації
з 19.09.2025 16:28 до 15.10.2025 16:02
Основні параметри
Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
502 241 611 грн.
Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
502 241 611 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2511208,06
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 511 208
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
00000, Україна, м. Київ, вул. Міська від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Підряднику аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, виконання робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Підрядником на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до шестимісячного строку після завершення дії правового режиму воєнного стану в Україні на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
501 775 110.96 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.09.2025 15:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бережна Олена Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380442849374
Замовник
ЄДРПОУ
03359026
Назва (англійською мовою)
Municipal Corporation "Kyivavtodor"
Повна назва
Комунальна корпорація "Київавтодор"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Corporation "Kyivavtodor"
Поштовий індекс
01133
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Період вимог/скарг з 15.10.2025 16:02 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 16:28 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 16:02
Довідка НАЗК
15.10.2025 16:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
26.09.2025 11:17
Електроний протокол про продовження строку
19.09.2025 16:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу із публічних закупівель відділу закупівель комунальної корпорації «Київавтодор», що затверджене наказом комунальної корпорації «Київавтодор» від 04.01.2022 року № 3 та постановою Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) затверджую наступне: Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі: Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (оголошення № UA-2025-08-26-009892-a) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що Учасником завантажено великий об’єм інформації та документів відповідно до вимог тендерної документації і тому є нагальна потреба у детальному розгляді поданої пропозиції цього Учасника. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
26.09.2025 11:16
Дата кінця розгляду
18.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. На вимогу пп. 1.1.1. п. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі пропозиції завантажено Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 11.09.2025 Вих. № 30/14/т, у гр. 5 якої зазначено інформацію, що частково не відповідає інформації зі встановленої форми наведеного пункту Додатку 1 тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку з зазначенням в ній інформації з дотриманням встановленої форми вищенаведеного пункту тендерної документації. 2. На вимогу пп. 1.1.1. п. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі пропозиції завантажено Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 11.09.2025 Вих. № 30/14/т, у гр. 2 якої зазначено інформацію щодо найменування не у відповідності до наданих підтверджуючих документів із гр. 5 цієї Довідки, а саме: п. 39 – поливально-мийна машина; п. 46 – вантажний автокран; п. 48 – кран; п. 49 – кран. Для усунення виявлених невідповідності, учасник повинен повторно надати Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію, приведеною у відповідність до завантажених підтверджуючих документів, згідно з вимогами вищенаведеного пункту тендерної документації. 3. Не дотримано вимогу Таблиці 1 пп. 1.1.1. п. 1.1. «1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації та документально не підтверджено учасником наявність агрегатів зварювальних мінімум 2 одиниці. Для усунення виявлених невідповідності, учасник повинен повторно надати Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази з інформацію щодо наявності в нього агрегатів зварювальних мінімум 2 одиниці разом з документальним підтвердженням згідно з вимогами вищенаведеного пункту тендерної документації. 4. На вимогу пп. 1.1.3. п. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі пропозиції завантажено Довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничо-технічна база, офісне приміщення тощо) від 11.09.2025 Вих. № 30/15/т: - у гр. 5 якої зазначено інформацію, що частково не відповідає інформації зі встановленої форми таблиця 2 наведеного пункту Додатку 1 тендерної документації, а саме – найменування контрагента в п. 2 довідки; - у гр. 4 п. 2 не вказано інформації про зазначення приналежності, згідно вказаної підтверджуючий інформації гр.5; - у гр 5 п 1 привести у відповідність назву підтверджуючого документу. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку, з зазначенням в ній вищевказаної інформації, з дотриманням встановленої форми вищенаведеного пункту тендерної документації. 5. Не дотримано вимогу пп. 1.1.3. п. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації в частинні завантаження Договору від 01.12.2023р. № 26 на оренду приміщення літери «А» (п. 2 Довідки про наявність матеріально-технічної бази (виробничо-технічна база, офісне приміщення тощо) від 11.09.2025 Вих. № 30/15/т). Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен завантажити копію чинного на дату подання документу, що підтверджуює право користування (оренди (лізингу), суборенди), право господарського відання / оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями) перелічені Учасником у п. 2 Довідки про наявність матеріально-технічної бази (виробничо-технічна база, офісне приміщення тощо) від 11.09.2025 Вих. № 30/15/т згідно з вимогами вищенаведеного пункту тендерної документації. 6. На вимогу пп. 1.1.6. п. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі пропозиції завантажено Довідку про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) від 11.09.2025 Вих. № 30/11/т, у якій: гр. 2 – відсутнє найменування графи, що не відповідає встановленої форми, таблиця 3, наведеного пункту Додатку 1 тендерної документації; гр. 4 – не зазначено інформацію щодо потужності АБЗ, тон/годину; гр. 6 – зазначено інформацію щодо № договору поставки не у відповідності до наданої сканованої копії підтверджуючого документу Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку з зазначенням в ній інформації з дотриманням встановленої форми вищенаведеного пункту тендерної документації та приведену у відповідність до наданої сканованої копії підтверджуючого документу. 7. На вимогу пп. 1.1.6. п. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі пропозиції завантажено гарантійний лист від 11.09.2025 р. Вих. № 370, виданий ПРЕДСТАВНИЦТВОМ ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, в якому невірно зазначено інформацію щодо № договору поставки видів асфальтобетону та/або ЩМАС. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкоригований гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору та номер закупівлі) згідно з вимогами вищенаведеного пункту тендерної документації. 8. На вимогу пп. 1.2.1. п. 1.2. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, учасником в складі пропозиції завантажено Довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 11.09.2025 Вих. № 30/21/т, у якій невірно зазначено наступну інформацію: - гр. 4 – зазначено інформацію щодо вартості виконаних робіт на суму: 883 667,216,66 грн з ПДВ, проте документально не підтверджено зазначену інформацію в повному обсязі. - гр. 5 – зазначено дату початку строку виконання робіт, що не відповідає початковій даті акту приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2В, а саме: 23.12.2020; - у гр. 6 надану інформацію, привести у відповідність до зазначеної інформації у гр. 7 довідки та у відповідність до підтверджуючих документів учасника та у відповідність вимог таблиці 4 пп 1.2.1., пп 1.2.2. п 1.2. додатку 1 тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен повторно завантажити відкориговану довідку, приведену у відповідність до завантажених підтверджуючих документів згідно з вимогами вищенаведених пунктів тендерної документації. 9. На підтвердження вимоги пп. 1.3.1. п. 1.3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасником у складі пропозиції завантажено Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.09.2025 № 30/1/т, у якій інформація зазначена не у відповідності до наданих документів: - гр. 3 «П.І.Б.» – п. 41 (Шипицин Д.В.), п. 54 (Юрик Р.Й.) п. 66 (Димитрів Ю.В.), п. 67 (Трощишин В.Б.), п. 95 (Дронищинець А.М.), п. 98 (Паплюх С.Б.), п. 102 (Лалак П.Й.), п. 124 (Сторожуй В.П.); - гр. 4 «Загальний стаж роботи на посаді на даному підприємстві (для ІТР), років» – п. 7 (Гусячий В.В.); - гр. 6 «Номер та дата наказу про призначення /прийняття на роботу або трудового договору або цивільно-правової угоди тощо» – п. 41 – п. 67 (Шипицин Д.В. – Трощишин В.Б.), п. 83 –п. 85 (Комарницький І.В. – Маркіян В..В.), п. 87 (Кінаш П.П.), п. 89 Д – п. 119 (Савка А.С. – Вавілін М.С.), п. 124 (Сторожук В.П.); Також, у складі пропозиції на працівника п. 26 (Карагьоза Е.) не завантажено документальне підтвердження, що зазначено у гр. 6 . Для усунення виявлених невідповідності, учасник повинен повторно завантажити відкориговану Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з інформацію, приведеною у відповідність до завантажених підтверджуючих документів та підтверджуючі документи щодо прийняття на роботу, згідно з вимогами вищенаведеного пункту тендерної документації. 10. Не дотримано вимогу пп. 1.3.1. п. 1.3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації та документально не підтверджено учасником наявність дорожніх робітників/будівельників (не менше 65 осіб). У наданому документальному підтвердженні учасника наявні лише 63 дорожні робітники/будівельники. Для усунення виявлених невідповідності, учасник повинен повторно надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з інформацію щодо наявності в нього дорожніх робітників/будівельників (не менше 65 осіб) разом з документальним підтвердженням згідно з вимогами вищенаведеного пункту тендерної документації. 11. Не дотримано вимогу абз. 4 пп. 1.3.1. п. 1.3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації: «У разі якщо особа здійснює та/або поєднує функції на цьому підприємстві (виконання/покладання обов'язків) Учаснику закупівлі необхідно надати підтвердження на цю особу в тендерній пропозиції (наказ та/або довідка та/або посадова інструкція тощо).», учасником у складі пропозиції завантажено Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.09.2025 № 30/1/т, в якій зазначено, що функції головного інженера виконує заступник головного інженера, підтверджуючі документи щодо поєднання функцій відсутні. Для усунення виявлених невідповідності, учасник повинен завантажити підтверджуючі документи відповдно до абз 4 пп. 1.3.1. п. 1.3.: «У разі якщо особа здійснює та/або поєднує функції на цьому підприємстві (виконання/покладання обов'язків) Учаснику закупівлі необхідно надати підтвердження на цю особу в тендерній пропозиції (наказ та/або довідка та/або посадова інструкція тощо).» згідно з вимогами вищенаведеного пункту тендерної документації. 12. Не дотримано вимогу пп. 6.7. п. 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації: «Усі документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника мають містити посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro.», учасником завантажено Інформаційну довідку від 18.09.2025 № 30/34/т, в якій відсутнє посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro. Для усунення виявлених невідповідності, учасник повинен повторно завантажити відкориговану Інформаційну довідку, згідно з вимогами вищенаведеного пункту тендерної документації.
Створено
14.10.2025 15:07
Надати до
15.10.2025 15:07
Договір
UA-2025-08-26-009892-a-a1
Очікує підписання
501 775 110.96 грн.
501 775 110.96 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Номенклатура
Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна корпорація "Київавтодор"
Повна назва
Комунальна корпорація "Київавтодор"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03359026

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Повна назва
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32851616

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
502 241 611 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 19:00
Замовник:
Комунальна корпорація "Київавтодор"
Контактний телефон:
380442849374
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
502 241 611 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 19:00
Замовник:
Комунальна корпорація "Київавтодор"
Контактний телефон:
380442849374
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності