Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт котельні "Правди-93" по вул. Волкова у м. Кропивницький". Коригування від Комунальне підприємство "Теплоенергетик" КМР".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-008076-a
Id Tender bfa7605a158d4325bffd90f8c9a3db87
План UA-P-2025-08-26-010074-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 26.08.2025 14:48
Остання зміна 15.09.2025 16:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 626 188 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
176 261.88 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 14:48 до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 14:48
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 14:48
до 08.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00
-
Період уточнень
з 26.08.2025 14:48 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 14:48 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00
Основні параметри
Капітальний ремонт котельні "Правди-93" по вул. Волкова у м. Кропивницький". Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
17 626 188 грн.
Капітальний ремонт котельні "Правди-93" по вул. Волкова у м. Кропивницький". Коригування
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт котельні "Правди-93" по вул. Волкова у м. Кропивницький". Коригування
Очікувана вартість
17 626 188 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
176261,88
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
88 130.94
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт котельні "Правди-93" по вул. Волкова у м. Кропивницький". Коригування
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
за угодою сторін проводиться попередня оплата у розмірі до 30% від загальної вартості Договору, для придбання і поставки необхідних матеріалів, на підставі виставленого Підрядником рахунку
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
за угодою сторін проводиться попередня оплата у розмірі до 30% від загальної вартості Договору, для придбання і поставки необхідних матеріалів, на підставі виставленого Підрядником рахунку
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОБУДПЛЮС"
Пропозиція:
17 624 088 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 14:48
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богуславський Ігор
Електронна пошта
Телефон
380500881200
Замовник
ЄДРПОУ
24153576
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Teploenergetik" KMR"
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплоенергетик" КМР"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Teploenergetik" KMR"
Поштовий індекс
25030
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул.Сергія Гришина, будинок 23/16
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт котельні "Правди-93" по вул. Волкова у м. Кропивницький". Коригування
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 00:00 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно тендерної документації вимагається надати: Довідку про наявність працівників , які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору закупівлі , за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). До довідки додати копії посвідчень зварювальників атестованих у відповідності з Правилами атестації зварювальників, затвердженими Держнаглядохоронпраці України від 19.04.96р. за №61, згідно НПАОП 0.00-1.81-18 та ДБН.В-2,5-20:2018. До довідки додати копії посвідчень працівників з допуском до роботи в електроустановках з напругою понад 1000В. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника було надано довідку про наявність працівників , які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору закупівлі. В складі довідки зазначено працівника Філоненко В.М. на якого відсутній документ який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ на працівника Філоненко В.М. який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 2 Додатка 1 до тендерної документації визначено вимоги до інформації щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей. 2) Перелік виявлених невідповідностей: не надано інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.5.4. Додатка 1 до тендерної документації визначено вимоги щодо застосовування чи не застосування еквіваленту. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про застосування еквіваленту без конкретизації та уточнень щодо яких позицій застосовується еквівалент. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, у разі застосування еквіваленту надати інформацію щодо яких позицій застосовується еквівалент та надати таблицю порівняння характеристик. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.6.3. Додатка 1 до тендерної документації, учасник має надати довідку, складену у довільній формі, з підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (юридична та фактична адреси, телефон,); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), інформація щодо форми оподаткування. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку яка не містить всієї інформації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати довідку, складену у довільній формі, з підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (юридична та фактична адреси, телефон,); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), інформація щодо форми оподаткування.
Створено
15.09.2025 16:47
Надати до
16.09.2025 16:47
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
17 626 188 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплоенергетик" КМР"
Контактний телефон:
380500881200
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
17 626 188 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплоенергетик" КМР"
Контактний телефон:
380500881200
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності