Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поводження із безпечним сміттям і відходами та їх утилізації від Дніпровський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-007470-a
Id Tender df3f4ef0275f4e709a946174e8060b0f
План UA-P-2025-08-26-008166-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.08.2025 14:49
Остання зміна 09.09.2025 13:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 843.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
139.22 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 14:48 до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 14:48
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 14:48
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00
до 09.09.2025 11:27
Залишилось 7 год. 41 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 11:27
до 15.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.09.2025 11:27
-
Період уточнень
з 26.08.2025 14:48 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 14:48 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00 до 09.09.2025 11:27
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00 до 09.09.2025 11:27
Основні параметри
Послуги з поводження із безпечним сміттям і відходами та їх утилізації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
27 843.33 грн.
Послуги з поводження із безпечним сміттям і відходами та їх утилізації
Назва предмета закупівлі
Послуги з поводження із безпечним сміттям і відходами та їх утилізації
Очікувана вартість
27 843.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
139,22
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поводження із безпечним сміттям і відходами та їх утилізації
Код ДК 021:2015
90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Пропозиція:
26 868 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 14:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Копченко
Електронна пошта
Телефон
+380669250167
Сайт:
http://dduvs.in.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571446
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Науки, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поводження із безпечним сміттям і відходами та їх утилізації
Період вимог/скарг з 09.09.2025 11:27 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 00:00 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 11:27
Довідка НАЗК
09.09.2025 11:27
Повідомлення про рішення
03.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : Згідно вимог п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації - «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку №4 до тендерної документації), а також підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток №4, яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.» У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку-підтвердження відповідності Додатку №4 файл « Довідка відповідність ТЗ.pdf » - підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання), яким учасник підтвердив відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Однак у складі пропозиції Учасника відсутні наступні довідки та гарантійні листи: «1. Виконавець (Учасник) зобов'язується надати Замовникові Послуги з поводження із безпечним сміттям і відходами та їх утилізації, а саме прийняти, розібрати, демонтувати, відсортувати, підготувати до утилізації та утилізувати списану з балансу Замовника обчислювальну, комп’ютерну та оргтехніку, електрообладнання та предмети устаткування кабінетів (далі – Сировина), яка містить чорні метали (далі – ЧМ), кольорові метали (далі – КМ) і вилучає з неї ЧМ, КМ (далі – послуги) згідно Акта прийому-передачі. (Надати у складі пропозиції гарантійний лист) 2. Виконавець (Учасник) приймає, розбирає, демонтує, сортує, готує до утилізації та утилізує Сировину, вилучає з неї ЧМ, КМ та сплачує Замовнику вміст у даній Сировині дорогоцінних, кольорових та чорних металів на розрахунковий рахунок Замовника. (Надати у складі пропозиції гарантійний лист) 3. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо - мастильних матеріалів, транспортних витрат, витратних матеріалів, та інших витрат, згідно з чинними нормативними актами. (Надати у складі пропозиції гарантійний лист) 6. Наявність працівників для виконання робіт по навантаженню (розвантаженню) та перевезенню Сировини. Зазначені дії Учасник повинен проводити власними силами та за власний рахунок. (Надати у складі пропозиції гарантійний лист) 7. Учасник повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання Сировини в процесі його перевезення, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно - мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг. (Надати у складі пропозиції гарантійний лист) Увага! Підприємство у встановленому законодавством порядку повинно бути внесеним до переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють заготівлю та операції з металобрухтом та реєстру суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням. Підприємство має видати акти технічного стану по кожній позиції, яка запропонована до утилізації». Учасником не надано зазначені довідки та гарантійні листи, а також документ який свідчить (підтверджує факт) про те, зазначена підприємство внесено до переліку суб’єктів господарювання які здійснюють заготівлю та операції з металобрухтом та реєстру суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати вищезазначені документи - довідки, гарантійні листи та підтвердження факту того, що підприємство внесено до переліку суб’єктів господарювання які здійснюють заготівлю та операції з металобрухтом та реєстру суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням. 2. Учасник у складі пропозиції повинен був надати підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору (довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником у Додатку № 7, згода з істотними умовами договору, та підписаний учасником проект договору) (Згідно п.п 7.7. Додатку № 9 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника наявна зазначена довідка, але вона складена не коректно. У складі пропозиції відсутній підписаний учасником проект договору. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником у Додатку № 7, згода з істотними умовами договору, та підписаний учасником проект договору.
Створено
08.09.2025 10:25
Надати до
09.09.2025 10:25
Договір
UA-2025-08-26-007470-a-b1
Очікує підписання
26 868 грн.
26 868 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поводження із безпечним сміттям і відходами та їх утилізації
Номенклатура
Послуги з поводження із безпечним сміттям і відходами та їх утилізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24446930

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
27 843.33 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
27 843.33 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності