Показати схожі тендери

Закупівля Електричні проводи та супутня продукція від КЕВ м. Житомир.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-007052-a
Id Tender 7dbe1067de0f429083a369a794394a28
План UA-P-2025-08-26-008715-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.08.2025 13:56
Остання зміна 11.09.2025 16:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 243 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 215 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 13:55 до 03.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 13:55
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 13:55
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 18:00
до 05.09.2025 16:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 16:44
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.09.2025 16:44
до 11.09.2025 16:35
Період уточнень
з 26.08.2025 13:55 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 13:55 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 18:00 до 05.09.2025 16:44
Період кваліфікації
з 03.09.2025 18:00 до 05.09.2025 16:44
Основні параметри
Електричні проводи та супутня продукція
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума забезпечення: 35 000.00 (тридцять п’ять тисяч гривень) грн. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20, IBAN: р/р UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 243 000 грн.
Електричні проводи та супутня продукція
Назва предмета закупівлі
Електричні проводи та супутня продукція
Очікувана вартість
1 243 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6215,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
35 000
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 500 (метри)
Провід СІП - 4 2х16 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Провід СІП - 4 2х16 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44318000-2 - Електричні проводи
Кількість
500
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 800 (метри)
Провід СІП - 4 4х16 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Провід СІП - 4 4х16 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44318000-2 - Електричні проводи
Кількість
1 800
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Позиція : №3 1 000 (метри)
Провід СІП- 4 4х25 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Провід СІП- 4 4х25 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44318000-2 - Електричні проводи
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Позиція : №4 3 500 (метри)
Провід СІП- 4 4х50 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Провід СІП- 4 4х50 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44318000-2 - Електричні проводи
Кількість
3 500
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Позиція : №5 2 350 (метри)
Провід СІП- 4 4х35 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Провід СІП- 4 4х35 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44318000-2 - Електричні проводи
Кількість
2 350
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Позиція : №6 50 (штуки)
Затискач проколюючий або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Затискач проколюючий або еквівалент
Код ДК 021:2015
44316400-2 - Дрібні залізні вироби
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Позиція : №7 50 (штуки)
Затискач анкерний 4*(25-50) ЗА 3.2 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Затискач анкерний 4*(25-50) ЗА 3.2 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44316400-2 - Дрібні залізні вироби
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Позиція : №8 45 (штуки)
Затискач анкерний 4*(50-120) ЗА 3.3 РР або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Затискач анкерний 4*(50-120) ЗА 3.3 РР або еквівалент
Код ДК 021:2015
44316400-2 - Дрібні залізні вироби
Кількість
45
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Позиція : №9 15 (штуки)
Гак під бандажну стрічку КБЛУ або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Гак під бандажну стрічку КБЛУ або еквівалент
Код ДК 021:2015
44316400-2 - Дрібні залізні вироби
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Позиція : №10 50 (штуки)
Скріплення для бандажної стрічки сталеве СК або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Скріплення для бандажної стрічки сталеве СК або еквівалент
Код ДК 021:2015
44316400-2 - Дрібні залізні вироби
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир , * на підставі пункту 27 Особливостей
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 120 (ста двадцяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума забезпечення: 35 000.00 (тридцять п’ять тисяч гривень) грн. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 2 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару протягом 2 робочих днів з моменту отримання заявки на необхідний товар, але в будь якому випадку до 25.09.2025 року. За погодженням Сторонами допускається дострокова поставка Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛЕВЧУК НАТАЛІЯ СТАНІСЛАВІВНА
Пропозиція:
1 127 380.15 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 13:56
Оголошення про проведення закупівлі
26.08.2025 13:55
Тендерна документація
26.08.2025 13:55
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.08.2025 13:55
Проект договору
26.08.2025 13:55
Тендерна документація
26.08.2025 13:55
Тендерна документація
26.08.2025 13:55
Тендерна документація
Тендерна документація
26.08.2025 13:55
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ангеліна Артемчук
Електронна пошта
Телефон
+38671059593
Замовник
ЄДРПОУ
08492505
Повна назва
КЕВ м. Житомир
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Електричні проводи та супутня продукція
Період вимог/скарг з 05.09.2025 16:44 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 18:00 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.09.2025 16:44
Довідка НАЗК
05.09.2025 16:44
Повідомлення про рішення
03.09.2025 18:00
Витяг з ЄДР
03.09.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
26.08.2025 року код Оголошення UA-2025-08-26-007052-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 44310000-6 – «Вироби з дроту» (Електричні проводи та супутня продукція)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 - 44310000-6 – «Вироби з дроту» (Електричні проводи та супутня продукція)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • Фізична особа-підприємець Левчук Наталія Станіславівна (2849616661). Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником проведено розгляд пропозиції Фізичної особи-підприємця Левчук Наталії Станіславівни (2849616661) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 44310000-6 – «Вироби з дроту» (Електричні проводи та супутня продукція)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Левчук Наталії Станіславівни (2849616661) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: Згідно пункту 3.2.9. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації додатково, Учасник надає скан-копію оригіналу або нотаріально завірену копію з підписом та печаткою довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (довідка повинна бути чинна на момент подання тендерної пропозиції). Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.12. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Левчук Наталії Станіславівни (2849616661) надано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 28.08.2025 року №4693/6/06?30?13?06?11 (файл «Довідка про відсутність заборгованості ФОП Левчук.pdf»). Вказана довідка надана у формі електронного документу, тобто без фізичного підпису уповноваженої та посадової особи ГУ ДПС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Відповідно до п. 41.1, ст.41, глави 1, розділу І Податкового кодексу України, контролюючими органами оподаткування є податкові органи. Згідно з п. 19 прим. 1.1 ст. 19 прим. 1 ПКУ контролюючі органи, визначені п.п. 41.1. г. 41.1 ст. 41 ПКУ, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій ст. 19 прим. 3 ПКУ здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків п.п. 19 прим. 1.1.1 п.п. 19 прим. 1.1 ст. 19 прим. 1 ПКУ). Стандартна форма відповідної довідки визначена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733. зареєстрованим у Мін'юсті 27.09.2018 за №1100/32552. Відповідно до пункту 7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733 Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно частини першої статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Разом з тим, надана Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 28.08.2025 року №4693/6/06?30?13?06?11 не містить електронного підпису автора (уповноваженої та посадової особи ГУ ДПС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ), що в свою чергу не відповідає умовам пункту 3.2.9. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.12. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Фізичній особі-підприємцю Левчук Наталії Станіславівни (2849616661) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Фізичну особу-підприємця Левчук Наталії Станіславівни (2849616661) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 28.08.2025 року №4693/6/06?30?13?06?11 разом з електронний підписом уповноваженої та посадової особи ГУ ДПС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Створено
04.09.2025 16:35
Надати до
05.09.2025 16:35
Договір
UA-2025-08-26-007052-a-b1
Підписаний і діє
Номер
540
1 127 380.15 грн.
1 127 380.15 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
500 (метри)
Провід СІП - 4 2х16 або еквівалент
Номенклатура
Провід СІП - 4 2х16 або еквівалент
Кількість
500
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 800 (метри)
Провід СІП - 4 4х16 або еквівалент
Номенклатура
Провід СІП - 4 4х16 або еквівалент
Кількість
1 800
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (метри)
Провід СІП- 4 4х25 або еквівалент
Номенклатура
Провід СІП- 4 4х25 або еквівалент
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.
Номенклатура
3 500 (метри)
Провід СІП- 4 4х50 або еквівалент
Номенклатура
Провід СІП- 4 4х50 або еквівалент
Кількість
3 500
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.
Номенклатура
2 350 (метри)
Провід СІП- 4 4х35 або еквівалент
Номенклатура
Провід СІП- 4 4х35 або еквівалент
Кількість
2 350
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Затискач проколюючий або еквівалент
Номенклатура
Затискач проколюючий або еквівалент
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Затискач анкерний 4*(25-50) ЗА 3.2 або еквівалент
Номенклатура
Затискач анкерний 4*(25-50) ЗА 3.2 або еквівалент
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.
Номенклатура
45 (штуки)
Затискач анкерний 4*(50-120) ЗА 3.3 РР або еквівалент
Номенклатура
Затискач анкерний 4*(50-120) ЗА 3.3 РР або еквівалент
Кількість
45
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Гак під бандажну стрічку КБЛУ або еквівалент
Номенклатура
Гак під бандажну стрічку КБЛУ або еквівалент
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Скріплення для бандажної стрічки сталеве СК або еквівалент
Номенклатура
Скріплення для бандажної стрічки сталеве СК або еквівалент
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЕВ м. Житомир
Повна назва
КЕВ м. Житомир
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08492505

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЛЕВЧУК НАТАЛІЯ СТАНІСЛАВІВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕВЧУК НАТАЛІЯ СТАНІСЛАВІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2849616661

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 16:34
Підписаний договір
11.09.2025 16:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 243 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 18:00
Замовник:
КЕВ м. Житомир
Контактний телефон:
+38671059593
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 243 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 18:00
Замовник:
КЕВ м. Житомир
Контактний телефон:
+38671059593
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності