Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт (встановлення вікон та дверей у Прилуцькому закладі дошкільної освіти (ясла - садок) № 19 Прилуцької міської ради Чернігівської області) від Управління освіти Прилуцької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-006826-a
Id Tender 6989bd872fc3490cbf2905a5651c5a90
План UA-P-2025-08-26-005020-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.08.2025 13:45
Остання зміна 12.09.2025 18:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
502 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 510 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 13:45 до 06.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 13:45
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 13:45
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 11:52
до 12.09.2025 10:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 10:35
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 10:35
-
Період уточнень
з 26.08.2025 13:45 до 03.09.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 13:45 до 03.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 11:52 до 12.09.2025 10:35
Період кваліфікації
з 08.09.2025 11:52 до 12.09.2025 10:35
Основні параметри
Поточний ремонт (встановлення вікон та дверей у Прилуцькому закладі дошкільної освіти (ясла - садок) № 19 Прилуцької міської ради Чернігівської області)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
502 000 грн.
Поточний ремонт (встановлення вікон та дверей у Прилуцькому закладі дошкільної освіти (ясла - садок) № 19 Прилуцької міської ради Чернігівської області)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт (встановлення вікон та дверей у Прилуцькому закладі дошкільної освіти (ясла - садок) № 19 Прилуцької міської ради Чернігівської області)
Очікувана вартість
502 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2510,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 11:29
Закінчення аукціону
08.09.2025 11:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт (встановлення вікон та дверей у Прилуцькому закладі дошкільної освіти (ясла - садок) № 19 Прилуцької міської ради Чернігівської області)
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вулиця Фабрична, будинок 140
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КРИВОШЕЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
478 697 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Гензель Ігор Анатолійович"
Пропозиція:
448 972.52 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 11:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.09.2025 14:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ступак Вікторія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380669247506
Замовник
ЄДРПОУ
02147612
Повна назва
Управління освіти Прилуцької міської ради
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуки
Адреса
Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт (встановлення вікон та дверей у Прилуцькому закладі дошкільної освіти (ясла - садок) № 19 Прилуцької міської ради Чернігівської області)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:35 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 11:52 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відсутні підстави для відмови в участі згідно пункту 47 Особливостей. Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:35
Довідка НАЗК
12.09.2025 10:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.09.2025 11:52
Витяг з ЄДР
08.09.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Додатком 1 до тендерної документації передбачено «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Пунктом 1 додатка 1 до тендерної документації визначено «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 1) Згідно з підпунктом 1.1. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасником подається: згідно з підпунктом 1.1.1. підпункту 1.1. цього пункту – Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. За формою Таблиці 1необхідно зазначити таку інформацію: • ПІБ; • Кваліфікація/ посада; • Загальний стаж роботи; • Зазначається чий працівник: учасника/ субпідрядника/співвиконавця; згідно з підпунктом 1.1.2. підпункту 1.1. цього пункту – До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, Довідка 05 вересня 2025 року про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка про працівників), де невірно названо колонку, а саме замість «Зазначається чий працівник: учасника/ субпідрядника/співвиконавця» зазначено «Працівника учасника Працівник субпідрядника/співвиконавця»; та відповідно в цій колонці відсутнє зазначення чий працівник: учасника чи субпідрядника/співвиконавця. Крім цього, в Довідці про працівників для працівника Гензель Ігор Анатолійович, в колонці «Працівника учасника Працівник субпідрядника/співвиконавця», зазначено трудовий договір. З такого зазначення вбачається, що ФОП Гензель І.А. уклав сам із собою трудовий договір. А також в електронній системі закупівель Учасником підтверджено наступне: «При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що: Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід приведену у відповідність в частині правильної назви колонки та зазначення чий працівник. Тобто в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою за формою Таблиці 1 в колонці «Зазначається чий працівник: учасника/ субпідрядника/співвиконавця» необхідно зазначити чий працівник. Якщо учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не залучає субпідрядника/співвиконавця, то в цій колонці необхідно зазначити «працівник учасника» або коротко «учасника». Якщо ж Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» залучає субпідрядника/співвиконавця, то в цій колонці необхідно зазначити того, кого залучає субпідрядника чи співвиконавця, наприклад: «працівник субпідрядника» чи «працівник співвиконавця»; або коротко «субпідрядника» чи «співвиконавця». Або надати документи згідно з вимогами підпункту 1.1.1 та підпункту 1.1.2 підпункту 1.1. пункту 1 додатка 1 до тендерної документації. 2) Згідно з підпунктом 1.2. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасником подається: згідно з підпунктом 1.2.1. підпункту 1.2. цього пункту – Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поточний ремонт. згідно з підпунктом 1.2.2. підпункту 1.2. цього пункту – Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. згідно з підпунктом 1.2.3. підпункту 1.2. цього пункту – Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/ або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором (не менше як до одного договору), який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про повне, належне виконання цього договору. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано Договір №15 від 18 березня 2025 року (далі – Договір №15), Довідка від 05 вересня 2025 року про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договір (договори), де зазначені інформація про Договір №15, Лист – відгук № 01-29/129 від 05.09.2025 року (далі – Лист-відгук) до Договору №15. Проте, в Листі-відгуку відсутня інформація про повне виконання Договору №15. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлений Лист – відгук в частині зазначення інформації про повне виконання Договору №15. Або надати документи згідно з вимогами підпункту 1.2.1 та підпункту 1.2.2 підпункту 1.2. пункту 1 додатка 1 до тендерної документації.
Створено
10.09.2025 13:18
Надати до
11.09.2025 13:18
Договір
UA-2025-08-26-006826-a-c1
Очікує підписання
448 972.52 грн.
448 972.52 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт (встановлення вікон та дверей у Прилуцькому закладі дошкільної освіти (ясла - садок) № 19 Прилуцької міської ради Чернігівської області)
Номенклатура
Поточний ремонт (встановлення вікон та дверей у Прилуцькому закладі дошкільної освіти (ясла - садок) № 19 Прилуцької міської ради Чернігівської області)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Прилуцької міської ради
Повна назва
Управління освіти Прилуцької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02147612

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Гензель Ігор Анатолійович"
Повна назва
ФОП "Гензель Ігор Анатолійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2554110057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
502 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Прилуцької міської ради
Контактний телефон:
380669247506
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
502 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Прилуцької міської ради
Контактний телефон:
380669247506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності