Звернення:
За тендером : Комплект ремонтний системи гребнезмащування
Тема:
дилерство
Зміст:
ми як потенційні учасники даного тендеру , просимо прибрати пункт 4.8 додатку 4 тендерної документації, який просто звужує можливість для чесної та прозорої конкуренції.
Підприємство «DELIMON GmbH» готово нам продати систему гребнезмащування типу RAILJET, яка є предметом закупівля, але вони не надають дилерство. Підприємство «DELIMON GmbH» просто нам її продає і підтверджує всі гарантійні зобов'язання. Але Ви прописали виключно «офіційний/авторизований дистриб’ютор/постачальник/представник/партнер/дилер на території України». Ми можемо купити саме цей товар, який у Вас прописано, в Канаді чи Америці у офіційного дилера зі збереженням всіх гарантйних зобов'язань..
Оскільки вартість завищена близько 27%, Київському метрополітену це буде вигідніше в економічному плані, тим більше в такий час.
Вимагаємо, не порушувати ЗУ "Про публічні закупівлі" та видалити пункти що обмежують коло потенційних учасників і дає змогу участі виключно компаніям прокладкам.
Дата оприлюднення звернення:
29.08.2025 18:04
На питання від 29.08.2025 повідомляємо, що система гребнезмащування RAILJET значно впливає на безпеку руху поїздів, маючи при цьому широкий спектр налаштувань та алгоритмів роботи, також піддається значним перепадам температур, погодним явищам, на відкритій ділянці лінії, вібрації, тощо. Крім того, система гребнезмащування в процесі експлуатації має забезпечувати сталі тягові та гальмівні характеристики в усіх режимах роботи рухомого складу.
Враховуючи зазначене, надійність роботи елементів системи гребнезмащування безпосередньо впливають на безпеку руху поїздів та безпеку перевезення мільйонів пасажирів метрополітену, особливо в закритому просторі в тунелі, тому, для забезпечення безпеки руху, доцільно використовувати запасні частини належної якості, або ті, що пройшли дослідну експлуатацію (дослідні випробування, тощо) та підтвердили свої робочі характеристики. Як альтернатива дослідній експлуатації може бути підтвердження від ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», який виконав комплексну модернізацію вагонів типу Е та є власником ТУ У 30.2-05763814-111:2014 (Вагони метрополітену моделей 81-7080 та 81-7081. Комплексна модернізація з впровадженням асинхронного тягового приводу) чи від виробника системи гребнезмащування «DELIMON GmbH», що запропонована продукція може використовуватись Замовником без негативного впливу на експлуатаційну надійність системи гребнезмащування та є безпечна у її застосуванні.
Таким чином, були встановлені відповідні вимоги, для виключення можливості поставки фальсифікованої продукції, або продукції неналежної якості.
Також варто зазначити, що при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на Закупівлю, було направлено запити до можливих постачальників товару, що закуповується, та визначено її з дотриманням принципів максимальної економії – на підставі найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата оприлюднення відповіді:
01.09.2025 16:32