Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусу Volvo B10 400, YV3R1A715VA003312 від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1492.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-004712-a
Id Tender 3e3feba45bab4fa3889375e3c33c8156
План UA-P-2025-08-26-005766-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 26.08.2025 11:57
Остання зміна 14.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
67 850 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
339.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 11:57 до 03.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 11:57
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 11:57
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:00
до 08.09.2025 11:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 11:12
до 14.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.09.2025 11:12
-
Період уточнень
з 26.08.2025 11:57 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 11:57 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:00 до 08.09.2025 11:12
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:00 до 08.09.2025 11:12
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусу Volvo B10 400, YV3R1A715VA003312
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
67 850 грн.
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусу Volvo B10 400, YV3R1A715VA003312
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусу Volvo B10 400, YV3R1A715VA003312
Очікувана вартість
67 850 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
339,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусу Volvo B10 400, YV3R1A715VA003312
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОТРАНСПОРТНА АКЦІОНЕРНА СПІВДРУЖНІСТЬ "СЛАВУТИЧ-БОРИСПІЛЬ"
Пропозиція:
67 850 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 11:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Базькова Оксана Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380679630857
Сайт:
http://dpsu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
14321475
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1492
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусу Volvo B10 400, YV3R1A715VA003312
Період вимог/скарг з 08.09.2025 11:12 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 12:00 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Документи кваліфікації
08.09.2025 11:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.09.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано файл: «Двідка що не з Росії.pdf» з неповною інформацією згідно вимог п.5 (Додаток 1 до тендерної документації Таблиця 4). Умови: Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Для усунення невідповідностей необхідно: Надати інформацію в довільній формі, згідно вимог п.5 Додаток 1 до тендерної документації (Таблиця 4), п. 3 Додаток 4 ТД. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано Лист-згоду з проєктом договору. Умови: Надати лист-згоду з проєктом договору та заповнений проект договору згідно умов передбачених Додатком 3 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимогу згідно умов передбачених тендерною документацією п.1 Розділу 3, та п. 5 Додаток 4 ТД.
Створено
04.09.2025 10:37
Надати до
05.09.2025 10:37
Торги не відбулися
Очікувана вартість
67 850 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 12:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1492
Контактний телефон:
380679630857
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
67 850 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 12:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1492
Контактний телефон:
380679630857
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності