Зміст
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
04.09.2025 року м. Шостка
Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД
Порядок денний:
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» (код ЄДРПОУ 43050547) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: Поточний ремонт вентиляції комунальної організації (установи, закладу) Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області, код CVP ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45330000-9 (водопровідні та санітарно-технічні роботи) деталізований код 45331000-6 ( встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря)
2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором:№ UA-2025-08-26-003659-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах:
1. Учасник ТОВ «Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції вказав у довідці №1186/25 від 02.09.2025р. відповідно до Додатку №2 Зразку №1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт/надання послуг)» тендерної Документації № 72 від 26.08.2025 року наявність автомобілю-самоскиду Камаз 5511 1989 р., який відповідно Договору 03/01/25 від 03.01.2025 надається ПП «Інвестрембудом» Учаснику в якості послуг спецтехніки. Поряд з цим надано технічний паспорт на Камаз 5511, де власником вказаний ПП «Філін-2008». Документ, що підтверджує право використання цієї спецтехніки саме ПП «Інвестрембудом», з яким Учасник уклав вищезазначений Договір відсутній.
2. Учасник у складі тендерної пропозиції вказав у довідці №1185/25 від 02.09.2025р. відповідно до Додатку №2 Зразку №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тендерної Документації № 72 від 26.82025 року працівника Бондуров Олександр Вікторович, що за посадою єтоляр будівельний, тесляр. Проте в наданому штатному розписі така посада відсутня.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону).
Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
У зв’язку із вищезазначеним,
ВИРІШИЛА
Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, в електронній системі закупівель , та
1. Учаснику ТОВ «Товариству з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей.
2. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей.
Економіст централізованої бухгалтерії,
уповноважена особа
управління освіти Шосткинської міської ради Оксана САВЧЕНКО