Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вентиляції комунальної організації (установи, закладу) Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області від Управління освіти Шосткинської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-003659-a
Id Tender 9af201bed54847c987dc71c6dddc0cf6
План UA-P-2025-08-26-003067-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 26.08.2025 11:24
Остання зміна 04.09.2025 15:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
489 958.58 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 450 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 11:24 до 03.09.2025 11:25
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 11:24
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 11:24
до 31.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.09.2025 11:25
-
Період уточнень
з 26.08.2025 11:24 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 11:24 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 11:25
Основні параметри
Поточний ремонт вентиляції комунальної організації (установи, закладу) Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
489 958.58 грн.
Поточний ремонт вентиляції комунальної організації (установи, закладу) Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вентиляції комунальної організації (установи, закладу) Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Очікувана вартість
489 958.58 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2450,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вентиляції комунальної організації (установи, закладу) Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Код ДК 021:2015
45331000-6 - Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Героїв Шосткинщини буд.24А
Дата постачання по
31.12.2025 11:25
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата робіт/послуг здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3), через Державну казначейську службу України.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А.""
Пропозиція:
489 958.58 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 11:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
26.08.2025 11:20
-
26.08.2025 11:20
-
26.08.2025 11:20
-
26.08.2025 11:20
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.08.2025 11:20
-
Проект договору
26.08.2025 11:20
-
26.08.2025 11:20
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бортяш Олена Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bortyash Olena Bolodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
+380544971837
Факс
+380544971729
Замовник
ЄДРПОУ
22978663
Назва (англійською мовою)
Education Department of Shostka Local Council of Sumy region
Повна назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Education Department of Shostka Local Council of Sumy region
Поштовий індекс
41100
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Шостка
Адреса
вул.Садовий бульвар,буд.9
Інформація про підписанта
IBAN
318201720344220019000034787
ПІБ підписанта
Бортяш Олена Володимирівна
Посада підписанта
уповноважегна особа, фахівець з публічних закупівель управління освіти Шосткинської міської ради Сумської осласті
Діє на підставі
Положення
Телефон
+380554971837
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вентиляції комунальної організації (установи, закладу) Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 11:25 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.09.2025 11:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 11:20
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 11:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 04.09.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» (код ЄДРПОУ 43050547) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: Поточний ремонт вентиляції комунальної організації (установи, закладу) Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: вул. Героїв Шосткинщини 24А м. Шостка Сумської області, код CVP ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45330000-9 (водопровідні та санітарно-технічні роботи) деталізований код 45331000-6 ( встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором:№ UA-2025-08-26-003659-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах: 1. Учасник ТОВ «Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції вказав у довідці №1186/25 від 02.09.2025р. відповідно до Додатку №2 Зразку №1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт/надання послуг)» тендерної Документації № 72 від 26.08.2025 року наявність автомобілю-самоскиду Камаз 5511 1989 р., який відповідно Договору 03/01/25 від 03.01.2025 надається ПП «Інвестрембудом» Учаснику в якості послуг спецтехніки. Поряд з цим надано технічний паспорт на Камаз 5511, де власником вказаний ПП «Філін-2008». Документ, що підтверджує право використання цієї спецтехніки саме ПП «Інвестрембудом», з яким Учасник уклав вищезазначений Договір відсутній. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції вказав у довідці №1185/25 від 02.09.2025р. відповідно до Додатку №2 Зразку №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тендерної Документації № 72 від 26.82025 року працівника Бондуров Олександр Вікторович, що за посадою єтоляр будівельний, тесляр. Проте в наданому штатному розписі така посада відсутня. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону). Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним, ВИРІШИЛА Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, в електронній системі закупівель , та 1. Учаснику ТОВ «Товариству з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей. 2. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей. Економіст централізованої бухгалтерії, уповноважена особа управління освіти Шосткинської міської ради Оксана САВЧЕНКО
Створено
04.09.2025 14:05
Надати до
05.09.2025 14:05
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
489 958.58 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 11:25
Замовник:
Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактний телефон:
+380544971837
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
489 958.58 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 11:25
Замовник:
Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактний телефон:
+380544971837
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності