Показати схожі тендери

Закупівля Заходи із запобігання надзвичайної ситуації з придбання елементів захисних споруд від Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-08-26-003094-a
Id Tender 827e2c599f0a45b1a49ad3b21d47a236
План UA-P-2025-08-26-004007-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.08.2025 11:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
31 240 710 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Заходи із запобігання надзвичайної ситуації з придбання елементів захисних споруд
Малопомітна перешкода МПП
товари
Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Заходи із запобігання надзвичайної ситуації з придбання елементів захисних споруд
Код ДК 021:2015
44310000-6 - Вироби з дроту
Кількість
3 550
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
Тендерна документація
26.08.2025 11:00
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ягупець
Електронна пошта
Телефон
+380997350130
Замовник
ЄДРПОУ
26443858
Повна назва
Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради
Поштовий індекс
84205
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м. Дружківка
Адреса
вул. Соборна, 16
Кваліфікація
Договір
UA-2025-08-26-003094-a-a1
Підписаний і діє
Номер
34
31 240 710 грн.
26 033 925 грн.
З ПДВ
Підписано
22.08.2025
Строк дії договору з
22.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 550 (комплект)
Заходи із запобігання надзвичайної ситуації з придбання елементів захисних споруд
Номенклатура
Заходи із запобігання надзвичайної ситуації з придбання елементів захисних споруд
Кількість
3 550
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради
Повна назва
Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26443858

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44429927

Інформація про підписанта

IBAN
UA518201720344270041000019539
ПІБ підписанта
Ковальов Олексій Юрійович
Посада підписанта
В.о. начальника Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради
Діє на підставі
Положення
Номер телефону
0997350130
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA623225400000026002102087871
ПІБ підписанта
Бутко Сергій Вікторович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
0504225858
Електронна пошта
Документи договору
26.08.2025 11:04
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000063
Дата створення проекту
03.09.2025 13:25
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 14:55
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.09.2025 № 231 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2025-08-26-003094-a 26.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 14:55
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Заходи із запобігання надзвичайної ситуації з придбання елементів захисних споруд» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-26-003094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. А також надати документальне підтвердження щодо нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для надання послуг саме ТОВ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ», з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.09.2025 12:31
Орган перевірки
11.09.2025 00:00
Документи повідомлення
05.09.2025 12:32
-
Відповідь
Відповідь на запит
Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради (далі – Замовник), у відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо проведення моніторингу закупівлі «Заходи із запобігання надзвичайної ситуації з придбання елементів захисних споруд» (малопомітна перешкода МПП) UA-2025-08-26-003094-а, надає інформацію про наступне: 1. Для придбання малопомітної перешкоди отримано три комерційні пропозиції (додаються), а саме від: - ТОВ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ» - ціна за 1 комплект становить 8 800,20 грн. з ПДВ разом з доставкою; - ТОВ «СЛАВРЕСУРС ГРУП» - ціна за 1 комплект становить 10 578,00 грн. з ПДВ разом з доставкою у найближчі 2-3 місяці. - ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ» - ціна за 1 комплект становить 10 200,00 грн. з ПДВ разом з доставкою. 2. З метою підтвердження щодо наявності підстав для здійснення вищезазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, надаємо наступні документи: - лист від військової частини А7015 щодо нагальної потреби у захисних матеріалів, - лист до Донецької обласної державної адміністрації щодо погодження придбання малопомітної перешкоди МПП, - лист-відповідь з погодженням від Донецької обласної державної адміністрації, - протокол наради штабу оборони Дружківської міської територіальної громади від 19.08.2025 року, який діє на підставі розпорядження начальника міської військової адміністрації від 03.04.2022 № 4 «Про створення штабу оборони Дружківської міської територіальної громади» щодо здійснення необхідних нагальних заходів з побудови стійкої лінії кругової оборони міста Дружківка, в якому вирішено забезпечити негайне придбання захисних споруд, зокрема малопомітної перешкоди МПП – 3 550 комплектів. 3. Розглянувши та порівнявши комерційні пропозиції було визначено найменшу ціну за комплект та внаслідок цього прийнято рішення укласти договір на поставку малопомітної перешкоди з ТОВ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ».
Рішеня
09.09.2025 10:32
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 240 710 грн.
Замовник:
Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради
Контактний телефон:
+380997350130
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 240 710 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради
Контактний телефон:
+380997350130
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності