Показати схожі тендери

Закупівля Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг) для учнів 1-11 класів та пільгових категорій ) код 55510000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» від КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-26-002845-a
Id Tender 3d6e450ee1274278a03eeb759431bdfa
План UA-P-2025-08-26-003001-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 26.08.2025 10:55
Остання зміна 10.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 113 668.3 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 568.34 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.08.2025 10:54 до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 10:54
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.08.2025 10:54
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00
до 04.09.2025 09:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 09:32
до 10.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.09.2025 09:32
-
Період уточнень
з 26.08.2025 10:54 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 26.08.2025 10:54 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00 до 04.09.2025 09:32
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00 до 04.09.2025 09:32
Основні параметри
Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг) для учнів 1-11 класів та пільгових категорій ) код 55510000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 113 668.3 грн.
Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг) для учнів 1-11 класів та пільгових категорій ) код 55510000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Назва предмета закупівлі
Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг) для учнів 1-11 класів та пільгових категорій ) код 55510000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Примітки
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому, без поділу на лоти
Очікувана вартість
3 113 668.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15568,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 12 125 (послуга)
Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг)для учнів 1-4 класів)
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг)для учнів 1-4 класів)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
12 125
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
67730, Україна, Одеська область, Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради, Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради
Дата постачання по
31.10.2025 10:56
Позиція : №2 1 123 (послуга)
Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг)для учнів пільгових категорій)
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг)для учнів пільгових категорій)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1 123
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
67730, Україна, Одеська область, Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради, Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради
Дата постачання по
31.10.2025 10:56
Позиція : №3 16 551 (послуга)
Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг)для учнів 5-11 класів)
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг)для учнів 5-11 класів)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
16 551
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
67730, Україна, Одеська область, Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради, Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради
Дата постачання по
31.10.2025 10:56
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ХЛІВНА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
Пропозиція:
3 066 178.33 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 10:54
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гнатенко Ольга Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380984614440
Сайт:
https://starokozacka-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
42180111
Повна назва
КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
Поштовий індекс
67730
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
село Староокзаче
Адреса
вулиця Соборна, будинок 34, с.Старокозаче, Білгород-Дністровського району Одеської області
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування (аутсорсинг) для учнів 1-11 класів та пільгових категорій ) код 55510000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Період вимог/скарг з 04.09.2025 09:32 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 00:00 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна документація містить такі вимоги: Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Пункт 3 підпункт 3.1. «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником - у вигляді сканованої копії підписаної з боку Учасника тендерної форми "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" згідно з Додатком № 2 до тендерної документації». Учасник у складі тендерної пропозиції надав сканований Додаток №2 з підписом та печаткою, але при цьому змінено назву предмета закупівлі та зміст сканованого Додатку 2 відрізняється від змісту Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
04.09.2025 09:32
Повідомлення про рішення
03.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 10:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.08.2025 10:52
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 113 668.3 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
Контактний телефон:
+380984614440
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 113 668.3 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
Контактний телефон:
+380984614440
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності