Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля МАN ДК021:2015-50112000-3 від Військова частина А4465.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-26-000821-a
Id Tender dd7d12136be24082bcb26ea459f86b46
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 26.08.2025 09:34
Остання зміна 22.10.2025 11:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.08.2025 09:29 до 05.09.2025 09:29
Завершено
Період уточнень
з 26.08.2025 09:25
до 31.08.2025 09:29
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 09:29
до 08.09.2025 09:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 09:57
до 11.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.09.2025 09:57
-
Період уточнень
з 26.08.2025 09:25 до 31.08.2025 09:29
Період кваліфікації
з 05.09.2025 09:29 до 08.09.2025 09:57
Період кваліфікації
з 05.09.2025 09:29 до 08.09.2025 09:57
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля МАN ДК021:2015-50112000-3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля МАN
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
300 000 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля МАN
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля МАN
Примітки
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля МАN
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля MAN
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
54056, Україна, Миколаївська область, Миколаїв
Дата постачання по
01.12.2025 09:29
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля MAN
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЧЕРНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
Пропозиція:
272 411.66 грн.
Документи закупівлі
26.08.2025 09:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Скасування
22.10.2025 11:28
Неможливість усунути виявлені недоліки
22.10.2025 11:30
Повідомлення про рішення
22.10.2025 11:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Підгорний Олександр Станіславович
Електронна пошта
Телефон
+380957065649
Замовник
ЄДРПОУ
08228725
Повна назва
Військова частина А4465
Поштовий індекс
54056
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Аеродромна
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля МАN
Період вимог/скарг з 08.09.2025 09:57 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 09:29 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
08.09.2025 09:57
Повідомлення про рішення
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000121
Дата створення проекту
06.10.2025 15:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 16:49
Дата публікації висновку про результати
15.10.2025 17:38
Дата завершення усунення порушень
30.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 09) 532-59-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.10.2025 № 102-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.10.2025 № 102-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-08-26-000821-a 26.08.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 16:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-08-26-000821-a; «Конкурсна документація на закупівлю послуг» військовою частиною А-4465 (далі – Замовник), затверджена рішенням уповноваженої особи від 26.08.2025 № 1/37/25 (далі – Оголошення); реєстр пропозицій; пропозиція фізичної особи-підприємця «Чернов Андрій Олегович» (далі – ФОП Чернов А.О.); протокольне рішення (протокол) від 06.09.2025 № 1/40/25 (далі – протокол № 1/40/25), повідомлення про намір укласти договір; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне. Згідно з вимогами пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції» та Додатку 2 «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям» до Оголошення на підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним вимогам учасниками надається «довідка згідно з формою 1, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання протягом 2023-2025 років аналогічних* договорів (не менше 2), які стосувались предмета закупівлі. Додатково надати лист-відгук принаймні від 2-х контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних договорів або копії видаткових накладних або інші документи, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів». Учасник ФОП Чернов А.О. у складі пропозиції надав «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів» б/д б/н (далі – Довідка про досвід), в якій зазначив про наявність досвіду виконання двох договорів, а саме з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Мішково-Погорілівської сільської ради та з АТ «РАДСАД». Разом з цим, листи-відгуки від зазначених контрагентів, або копії документів, що підтверджують виконання наведених у Довідці про досвід аналогічних договорів, як то вимагається умовами Додатку 1 та Додатку 2 до Оголошення, відсутні в пропозиції ФОП Чернова А.О. Враховуючи вищевикладене, у документах пропозиції цього учасника наявна невідповідність, передбачена пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Проте, Замовник не виявивши вищезазначеної невідповідності під час розгляду пропозиції ФОП Чернова А.О., про що свідчить інформація з протоколу № 1/40/25, на порушення пункту 8 Особливостей № 1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цієї невідповідності, визнав його переможцем спрощеної закупівлі та 08.09.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти з ним договір. Відповідно до умов частини п’ятнадцятої статті 14 Закону замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Водночас, з урахуванням пояснень Замовника, наданих через електронну систему закупівель 09.10.2025 17:17:54 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник станом на дату надання пояснень на порушення вимог частини п’ятнадцятої статті 14 Закону не уклав договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі ФОП Чернов А.О. протягом 20 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель. Згідно з вимогами пункту 2 частини сімнадцятої статті 14 Закону замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ФОП Чернов А.О. встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини п’ятнадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує усунути встановлені порушення шляхом здійснення заходів, передбачених частиною сімнадцятою статті 14 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
15.10.2025 00:00
Дата публікації
15.10.2025 17:38
Документи висновку
15.10.2025 17:38
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
відміна закупівлі послуг
Дата публікації
22.10.2025 11:23
Документи інформації про усунення порушення
22.10.2025 11:23
-
22.10.2025 11:25
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
23.10.2025 14:22
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
23.10.2025 14:22
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-26-000821-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 09:27
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 09:28
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-26-000821-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, 08.09.2025 вами прийнято рішення визнати ФОП Чернова А.О. переможцем спрощеної закупівлі UA-2025-08-26-000821-a. З огляду на зазначене необхідно пояснити, чи укладався договір з ФОП Чернов А.О. за результатами зазначеної спрощеної закупівлі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 09:28
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 09:29
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-26-000821-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції» до Конкурсної документації на підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям учасниками надається інформація, яка вимагається у Додатку 2 до Конкурсної документації. Згідно з пунктом 1 Додатку 2 «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям» до Конкурсної документації учасниками надається «довідка згідно з формою 1., за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання протягом 2023-2025 років аналогічних* договорів (не менше 2), які стосувались предмета закупівлі. Додатково надати лист-відгук принаймні від 2-х контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних договорів або копії видаткових накладних або інші документи, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів». Учасник ФОП Чернов А.О. у складі пропозиції надав «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів» б/д б/н, в якій зазначив про наявність досвіду виконання двох договорів, а саме з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Мішково-Погорілівської сільської ради та з АТ «РАДСАД». З огляду на викладене необхідно пояснити, в яких документах пропозиції ФОП Чернов А.О. надав листи-відгуки від зазначених контрагентів, або копії документів, що підтверджують виконання наведених у довідці аналогічних договорів, як то вимагається умовами Додатку 2 до Конкурсної документації (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.10.2025 12:45
Орган перевірки
14.10.2025 00:00
Документи повідомлення
08.10.2025 12:46
-
Відповідь
ФОП Чернов А.О
Згідно спрощеної закупівлі UA-2025-08-26-000821-a.
Рішеня
09.10.2025 17:17
Замовник
Документи повідомлення
09.10.2025 17:18
-
09.10.2025 19:51
-
Відповідь
Акти наданих послуг
ФОП Чернов А.О надали Акти наданих послуг
Рішеня
09.10.2025 19:49
Замовник
Документи повідомлення
09.10.2025 19:53
-
Відповідь
Моніторінг
моніторінг ФОП Чернов А.О та ТОВ АРЕБАСКА ХХІ, ФОП Єрохіна О.В.
Рішеня
10.10.2025 12:18
Замовник
Документи повідомлення
10.10.2025 12:18
-
10.10.2025 12:20
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 09:29
Замовник:
Військова частина А4465
Контактний телефон:
+380957065649
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 09:29
Замовник:
Військова частина А4465
Контактний телефон:
+380957065649
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності