Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з доставки їжі для здобувачів освіти під час професійного навчання в рамках реалізації проєкту ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПРОФЕСІЙ ГАЛУЗІ ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ СУЧАСНИХ КВАЛІФІКАЦІЙ І НАВИЧОК ВІДПОВІДНО ДО ПОТРЕБ РИНКУ ПРАЦІ (ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БЕЗПОВОРОТНОЇ ЦІЛЬОВОЇ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ від 05.05.2025 № 2025/MG/UA-cVET-07) згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55521200-0 Послуги з доставки їжі) від Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-013078-a
Id Tender 55e03a627c2d4830bffcf5c54700da73
План UA-P-2025-08-25-016223-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 25.08.2025 22:18
Остання зміна 10.09.2025 20:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
337 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 686 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 22:17 до 02.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 22:17
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 22:17
до 30.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:08
-
Період уточнень
з 25.08.2025 22:17 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 22:17 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:08
Основні параметри
Послуги з доставки їжі для здобувачів освіти під час професійного навчання в рамках реалізації проєкту ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПРОФЕСІЙ ГАЛУЗІ ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ СУЧАСНИХ КВАЛІФІКАЦІЙ І НАВИЧОК ВІДПОВІДНО ДО ПОТРЕБ РИНКУ ПРАЦІ (ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БЕЗПОВОРОТНОЇ ЦІЛЬОВОЇ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ від 05.05.2025 № 2025/MG/UA-cVET-07) згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55521200-0 Послуги з доставки їжі)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
337 200 грн.
Послуги з доставки їжі для здобувачів освіти під час професійного навчання в рамках реалізації проєкту ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПРОФЕСІЙ ГАЛУЗІ ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ СУЧАСНИХ КВАЛІФІКАЦІЙ І НАВИЧОК ВІДПОВІДНО ДО ПОТРЕБ РИНКУ ПРАЦІ (ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БЕЗПОВОРОТНОЇ ЦІЛЬОВОЇ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ від 05.05.2025 № 2025/MG/UA-cVET-07) згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55521200-0 Послуги з доставки їжі)
Назва предмета закупівлі
Послуги з доставки їжі для здобувачів освіти під час професійного навчання в рамках реалізації проєкту ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПРОФЕСІЙ ГАЛУЗІ ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ СУЧАСНИХ КВАЛІФІКАЦІЙ І НАВИЧОК ВІДПОВІДНО ДО ПОТРЕБ РИНКУ ПРАЦІ (ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БЕЗПОВОРОТНОЇ ЦІЛЬОВОЇ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ від 05.05.2025 № 2025/MG/UA-cVET-07) згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55521200-0 Послуги з доставки їжі)
Очікувана вартість
337 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1686,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2025 11:45
Закінчення аукціону
03.09.2025 12:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з доставки їжі для здобувачів освіти під час професійного навчання в рамках реалізації проєкту ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПРОФЕСІЙ ГАЛУЗІ ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ СУЧАСНИХ КВАЛІФІКАЦІЙ І НАВИЧОК ВІДПОВІДНО ДО ПОТРЕБ РИНКУ ПРАЦІ (ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БЕЗПОВОРОТНОЇ ЦІЛЬОВОЇ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ від 05.05.2025 № 2025/MG/UA-cVET-07) згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55521200-0 Послуги з доставки їжі)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
05.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється протягом 20 (десяти) робочих днів на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ВАВУЛІЧ ВАСИЛЬ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
255 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ""
Пропозиція:
328 980 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2025 11:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 14:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
28.08.2025 14:19
-
Проект договору
Скасування
10.09.2025 17:58
Пп.1 п.50 Постанови 1178 від 12.10.2022: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
10.09.2025 20:05
-
10.09.2025 20:20
пп.1 п.50 Постанови 1278 від 12.10.2022
10.09.2025 20:58
-
10.09.2025 20:56
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ткач Наталія
Електронна пошта
Телефон
380679416122
Замовник
ЄДРПОУ
21087175
Назва (англійською мовою)
Rivne center for the vocational and technical training of the state employment service
Повна назва
Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
Повна назва (англійською мовою)
Rivne center for the vocational and technical training of the state employment service
Поштовий індекс
33001
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
вул. В.Опанасюка, буд. 8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з доставки їжі для здобувачів освіти під час професійного навчання в рамках реалізації проєкту ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПРОФЕСІЙ ГАЛУЗІ ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ СУЧАСНИХ КВАЛІФІКАЦІЙ І НАВИЧОК ВІДПОВІДНО ДО ПОТРЕБ РИНКУ ПРАЦІ (ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БЕЗПОВОРОТНОЇ ЦІЛЬОВОЇ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ від 05.05.2025 № 2025/MG/UA-cVET-07) згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55521200-0 Послуги з доставки їжі)
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 12:08 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 19:21
Скарги та рішення
03.09.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 22:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 22:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 року №922-VIII, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ФОП ВАВУЛІЧ ВАСИЛЬ АНАТОЛІЙОВИЧ було виявлено певні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1)перелік виявлений невідповідностей: 1.Відповідно до п.1 Додатку 7 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою № 1178. Учасником надано гарантійний лист, та не зазначив врахування норм постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. 2.Відповідно до п.2 Додатку 7 до Тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - довідка в довільній формі, з підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати завірену учасником копію одного такого договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт приймання-передачі наданих послуг, тощо). Також надати позитивний лист-відгук від контрагента за предметом закупівлі. *Аналогічним вважається договір згідно предмету закупівлі, укладений та виконаний 2022 -2025 роки. Учасником надано незавірену копію договору №163 від 3 червня 2023 року, та скановану не в повному обсязі. Надана довідка в довільній формі, з підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, що не містить інформації про виконання аналогічного договору (вартість виконаного договору). Відсутній позитивний лист-відгук від контрагента. 3. Відповідно до п.2 Додатку №7 до Тендерної документації учасником не надано копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. У разі якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством Учасник у складі тендерної пропозиції подає відповідний лист-роз’яснення (складений у довільній формі). 4. Відповідно до пп.2 п.2 Додатку №7 до Тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та повноваження на укладення договорів про закупівлю підтверджуються: Для фізичної особи: - документ (довідка про право підпису); - паспорт; - ідентифікаційний код. Учасником надано копію паспорта та ідентифікаційного коду. Відсутній документ-довідка про право підпису. 5. Відповідно до п.7 Додатку №7 до Тендерної документації учасник повинен надати інформацію про субпідрядника/співвиконавця (Інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг). Предметом закупівлі даних торгів є послуги, відповідно Замовник вимагає від учасників інформацію про суб’єктів господарювання, які плануються залучати/не залучати учасником як субпідрядники/співвиконавців (Довідку у довільній формі, яка повинна містити повне найменування, місцезнаходження субпідрядника тощо). Учасником не надано даної довідки. 6.Відповідно до розділу III до Тендерної документації усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі його наявності) із зазначенням ПІБ, посади уповноваженої особи учасника, номеру та дати складання документу та містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника. Надані учасником документи, а саме: Тендерна пропозиція, Лист-згода на обробку персональних даних, Відомості про учасника, Технічна специфікація (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) не містять номеру та дати складання документів. 7.Відповідно до п.40 Постанови 1178 від 12.10.2022 не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пункт 1 Додатку 7 до Тендерної документації; п.2 Додатку 7 до Тендерної документації; п.7 Додатку №7 до тендерної документації. Посилання на норму Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі-Особливості): абз.5 пп.2 п.44 Особливостей, пункт 43 Особливостей. 3)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Прошу завантажити в електронну систему закупівель на протязі 24 годин необхідні документи для виправлення, а саме: 1. Гарантійний лист (складений за формою та змістом, що визначені у Додатку №1 до Тендерної документації) про те, що учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою № 1178. Учасником надано гарантійний лист, та не зазначив врахування норм постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. 2. Завірену копію договору №163 від 3 червня 2023 року, та скановану в повному обсязі з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт приймання-передачі наданих послуг, тощо). Позитивний лист-відгук від контрагента за предметом закупівлі. Довідку в довільній формі, з підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору (вартість виконаного договору). Також надати позитивний лист-відгук від контрагента за предметом закупівлі. 3. Копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. У разі якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством Учасник у складі тендерної пропозиції подає відповідний лист-роз’яснення (складений у довільній формі). 4. Документ-довідка про право підпису. 5. Інформація про субпідрядника. 6. Тендерна пропозиція, Лист-згода на обробку персональних даних, Відомості про учасника, Технічна специфікація (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) з вихідним номером та датою складання документів.
Створено
05.09.2025 20:11
Надати до
06.09.2025 20:11
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
337 200 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 10:00
Замовник:
Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
Контактний телефон:
380679416122
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
337 200 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 10:00
Замовник:
Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
Контактний телефон:
380679416122
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності