Показати схожі тендери

Закупівля Комп'ютерне обладнання від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-012765-a
Id Tender e26d06b67c5d412381572c3142f449cf
План UA-P-2025-08-25-015904-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.08.2025 19:26
Остання зміна 18.09.2025 14:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
510 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 550 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 19:24 до 02.09.2025 19:07
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 19:24
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 19:24
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 11:30
до 09.09.2025 15:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 15:44
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.09.2025 15:44
до 18.09.2025 14:17
Період уточнень
з 25.08.2025 19:24 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 19:24 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 11:30 до 09.09.2025 15:44
Період кваліфікації
з 03.09.2025 11:30 до 09.09.2025 15:44
Основні параметри
Комп'ютерне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
510 000 грн.
Комп'ютерне обладнання
Назва предмета закупівлі
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
510 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2550,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2025 11:07
Закінчення аукціону
03.09.2025 11:30
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 11 (штуки)
Системний блок
Опис предмета закупівлі
Системний блок
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62433, Україна, Харківська область, Люботин, вул. Володимира Горбенка,3
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 7 (штуки)
Відеомонітор
Опис предмета закупівлі
Відеомонітор
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62433, Україна, Харківська область, Люботин, вул. Володимира Горбенка,3
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 18 (штуки)
Багатофункціональний пристрій (БФП)
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій (БФП)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62433, Україна, Харківська область, Люботин, вул. Володимира Горбенка,3
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Принтер
Опис предмета закупівлі
Принтер
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62433, Україна, Харківська область, Люботин, вул. Володимира Горбенка,3
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
319 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПОЛТАВЕЦЬ ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
419 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2025 11:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 14:57
Оголошення про проведення закупівлі
-
26.08.2025 14:56
-
26.08.2025 14:56
-
25.08.2025 19:24
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Гугля
Електронна пошта
Телефон
+380577412753
Замовник
ЄДРПОУ
42409961
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
62433
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Люботин
Адреса
вул. Шевченка,15-8
Кваліфікація
Лот № 1 Комп'ютерне обладнання
Період вимог/скарг з 09.09.2025 15:44 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 11:30 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 15:45
Довідка НАЗК
09.09.2025 15:44
Повідомлення про рішення
09.09.2025 15:44
-
03.09.2025 11:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 19:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 19:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимогами Додатку 3 (МТВ) до тендерної документації встановлено певний перелік документів, які вимагаються для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Згідно з вимогами Додатку 3 (МТВ) до тендерної документації, у таблиці «Технічна специфікація» в рядку «Принтер» у графі «Характеристики товару» передбачено обов’язкове надання декларації про відповідність та висновку СЄС як підтвердження відповідності продукції. Натомість учасник надає декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання № UA.TR.059.D.183-23 від 22.09.2023, згідно з якою виробником зазначеної апаратури є компанія «Zhuhai Pantum Electronics Co Ltd» (Китай), що прямо суперечить встановленим умовам. Відсутність цього документа унеможливлює повну перевірку відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації, що є порушенням умов участі у процедурі закупівлі. Відповідно до вимог Додатку 3 (МТВ) тендерної документації, учасник зобов’язаний надати гарантійний лист від виробника, офіційного представника або дилера, який підтверджує можливість постачання товару замовнику відповідно до умов тендеру, із зазначенням ідентифікатора закупівлі, предмета закупівлі та найменування замовника. Учасником було надано гарантійний лист б/н від 01.09.2025, у якому зазначено, що ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» є дилером багатофункціонального пристрою Pantum M6500 та принтера Pantum P3300DN. Водночас, документ не містить жодного підтвердження офіційних дилерських повноважень ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» щодо представлення продукції торговельної марки «Pantum», що не дозволяє вважати надану інформацію повною та достатньою для виконання умов тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку 3 (МТВ) тендерної документації, учасник зобов’язаний надати гарантійний лист від виробника, офіційного представника або дилера, який підтверджує можливість постачання товару замовнику згідно з умовами тендеру, із зазначенням ідентифікатора закупівлі, предмета закупівлі та найменування замовника. В свою чергу Учасником було надано гарантійний лист б/н від 01.09.2025, у якому зазначено, що ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» є дилером відеомонітора Philips 24E1N1100A. Водночас, документ не містить жодного підтвердження офіційних дилерських повноважень ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» на представлення продукції торговельної марки «Philips». Таким чином, наданий гарантійний лист не може вважатися належним підтвердженням відповідності вимогам тендерної документації, оскільки відсутній документ, що засвідчує статус ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» як уповноваженого дилера продукції Philips. Це є порушенням встановлених умов участі у закупівлі. Відповідно до вимог Додатку 3 (МТВ) тендерної документації, у таблиці «Технічна специфікація» в рядку «Системний блок» у графі «Характеристики товару» передбачено обов’язкове надання інформаційного листа або довідки від виробника, представника чи дилера щодо використання ліцензованого апаратного забезпечення. Учасником було надано довідку без номера від 01.09.2025, у якій зазначено, що ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» є виробником запропонованого товару. Водночас, у довідці не підтверджено використання операційної системи Windows 11 Pro або її еквівалента як ліцензованого програмного забезпечення, що прямо суперечить вимогам замовника. Крім того, учасник не надав гарантійного листа від виробника, представника або дилера, який би підтверджував можливість постачання товару замовнику згідно з умовами тендерної документації, із зазначенням ідентифікатора закупівлі, предмета закупівлі та найменування замовника. Відсутність такого документа унеможливлює належну перевірку відповідності пропозиції встановленим вимогам, що є підставою для її невідповідності умовам тендеру. Відповідно до другого абзацу зазначено, що « Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією( крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником, та/або відсутності інформації(та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважається помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ «ПБГ19» поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Гарантійний лист від виробника/представника/дилера товару, який підтверджує можливість постачання товару замовнику згідно з умовами тендерної документації із зазначенням ідентифікатора закупівлі, предмета закупівлі та найменування Замовника на продукцію ««Pantum» 2. Гарантійний лист від виробника/представника/дилера товару, який підтверджує можливість постачання товару замовнику згідно з умовами тендерної документації із зазначенням ідентифікатора закупівлі, предмета закупівлі та найменування Замовника на продукцію «Philips». 3. Надати інформаційний лист/довідка від виробника/представника/дилера щодо використання ліцензованого апаратного забезпечення (Windows 11 Pro або еквівалент)
Створено
08.09.2025 12:10
Надати до
09.09.2025 12:10
Договір
UA-2025-08-25-012765-a-a1
Підписаний і діє
Номер
130
319 900 грн.
266 583.33 грн.
З ПДВ
Підписано
18.09.2025
Строк дії договору з
18.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
11 (штуки)
Системний блок
Номенклатура
Системний блок
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Відеомонітор
Номенклатура
Відеомонітор
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
18 (штуки)
Багатофункціональний пристрій (БФП)
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій (БФП)
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Принтер
Номенклатура
Принтер
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42409961

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПБГ19»
Повна назва
ТОВ «ПБГ19»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45701274

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.09.2025 14:17
-
18.09.2025 14:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
510 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 19:07
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380577412753
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
510 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 19:07
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380577412753
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності