Показати схожі тендери

Закупівля Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові) від Управління поліції охорони в Чернівецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-012157-a
Id Tender 27fab7b744294181858a7c3a5d904be5
План UA-P-2025-01-07-002165-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.08.2025 17:27
Остання зміна 12.09.2025 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 408 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 004.08 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 17:26 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 17:26
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 17:26
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 15:50
до 09.09.2025 15:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 11:11
до 15.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.09.2025 15:36
-
Період уточнень
з 25.08.2025 17:26 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 17:26 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 15:50 до 09.09.2025 15:36
Період кваліфікації
з 02.09.2025 15:50 до 09.09.2025 15:36
Основні параметри
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
200 408 грн.
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові)
Назва предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові)
Очікувана вартість
200 408 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2004,08
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.09.2025 14:57
Закінчення аукціону
02.09.2025 15:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
52
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Кармелюка,9
Дата постачання по
01.10.2025 17:21
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично переданий Товар, за умови його належної якості та відповідності вимогам Покупця, здійснюється у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання обома Сторонами акта приймання-передачі товару та/або видаткових накладних.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "XL-ГРУПП"
Пропозиція:
100 018.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АСКАНІЯ АВТО"
Пропозиція:
105 648 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
127 093.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
129 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСЮК ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
176 310.56 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ШКУРЕЙ ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА"
Пропозиція:
198 196 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МАХНИЦЬКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
102 021.92 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.09.2025 14:57
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пендерецький Петро Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380372529800
Факс
+380370529619
Замовник
ЄДРПОУ
40108976
Назва (англійською мовою)
Management of police protection in the Chernivtsi region
Повна назва
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
Повна назва (англійською мовою)
Management of police protection in the Chernivtsi region
Поштовий індекс
58001
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
вулиця
Кваліфікація
Лот № 1 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові)
Період вимог/скарг з 04.09.2025 11:11 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 15:50 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
При розгляді пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "XL-ГРУПП", ЄДРПОУ/ІПН 42619664, юридична адреса ВУЛИЦЯ КУЗНЕЦЬКА, будинок 194-А, Миколаїв, Миколаївська область, Україна, 54034 з поданою пропозицією 102`024.00 грн. до аукціону та 100`018.20 грн. після аукціону, яка визначена системою найбільш економічно вигідною виявлено ряд невідповідностей, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 п. 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи те що в складі пропозиції Учасника наявні (відсутні) документи які підлягають під внесення невідповідностей та документи (їх відсутність), які не підлягають під внесення невідповідностей (про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі), вищевикладене та відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "XL-ГРУПП", ЄДРПОУ/ІПН 42619664, юридична адреса ВУЛИЦЯ КУЗНЕЦЬКА, будинок 194-А, Миколаїв, Миколаївська область, Україна, 54034 з поданою пропозицією 102`024.00 грн. до аукціону та 100`018.20 грн. після аукціону, яка визначена системою найбільш економічно вигідною, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. Виявлені недоліки: Відповідно до ДОДАТКУ 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання) 2. Товар повинен постачатись цілісний та з маркуванням виробника. Учасник повинен гарантувати якість продукції, а також наявність технічної документації, яка входить до комплекту постачання фірми-виробника. На дану вимогу Учасником надано файл 10 ПоставкаЦінаОплатаГарантіїСубподряд.pdf При розгляді даної довідки встановлено відсутність гарантії наявності технічної документації, яка входить до комплекту постачання фірми-виробника 6. Наявність заявлених Замовником недоліків та причини їх виникнення повинно встановлюватись актом обстеження технічного стану Товару, який обов’язково укладається між Сторонами і є підставою для усунення Учасником недоліків Товару у термін, що узгоджується за домовленістю Сторін. Акт обстеження технічного стану складається сервісним (технічним) центром за участю представника Замовника. Також у складі пропозиції конкурсних торгів учасниками надається лист у довільній формі про гарантію безперебійної та своєчасної поставки товару учасником відповідно до об’ємів заявлених замовником. На дану вимогу Учасником надано файл 10 ПоставкаЦінаОплатаГарантіїСубподряд.pdf При розгляді даної довідки встановлено відсутність гарантії поставки товару учасником відповідно до об’ємів заявлених замовником. 9. З метою підтвердження поставки оригінального товару на Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові для службового автотранспорту), (код ДК 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності») учасник надає гарантійний лист адресований замовнику, в якому гарантує поставку оригінального товару у встановлені строки. При розгляді поданої пропозиції встановлено відсутність гарантійного листа. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже, Учасником не підтверджено наявність технічної документації, яка входить до комплекту постачання фірми-виробника, гарантії поставки товару учасником відповідно до об’ємів заявлених замовником, гарантії поставки оригінального товару у встановлені строки. Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до ДОДАТКУ 8 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі Наявність розрахунку вартості товару надається Учасником у складі тендерної пропозиції. При розгляді поданої Учасником тендерної пропозиції встановлено відсутність даного документу. 1. Технічні та інші вимоги: (підтверджуються Учасником окремими листами) Дані технічні вимоги не підтверджено Учасником окремими листами. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до документації конкурсних торгів (далі ДКТ) Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю 6. Забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник може вимагати Банківську гарантію (у вигляді відповідного документа на паперовому носії), що містить ствердження про безумовне виконання зобов'язань щодо сплати замовнику коштів у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов укладеного договору про закупівлю. Гарантію необхідно надати протягом 10-ти календарних днів з дня публікації повідомлення про намір укласти договір Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Для підтвердження надання гарантії Учасник надає гарантійного листа про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, в разі визначення його переможцем. При розгляді поданої Учасником тендерної пропозиції встановлено відсутність даної довідки. Згідно з п. 2 розділу 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням в аргументації в електронній системі, в разі, коли тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "XL-ГРУПП", ЄДРПОУ/ІПН 42619664, юридична адреса ВУЛИЦЯ КУЗНЕЦЬКА, будинок 194-А, Миколаїв, Миколаївська область, Україна, 54034 з поданою пропозицією 102`024.00 грн. до аукціону та 100`018.20 грн. після аукціону, (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі товару, а саме - Шина зимова 225/65R 17 102 H Winter I Cept Evo3 SUV W330A - 4 од., Шина зимова 215/65 R16 98Q WINGUARD ICE 102T XL WINGUARD WINSPIKE 3 – 8 од. , Шина зимова 195/65 R15 95T WINGUARD ice Plus WH43 XL - 24 од., Шина зимова 185/65 R15 92T Winguard ice Plus WH43 – 16 од., Всього 52 од. Закупівля - Відкриті торги з особливостями. Класифікація за ДК код 021:15 - ДК 021-2015: (код ДК 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)) на загальну суму 200 408,00 грн. з ПДВ. підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
04.09.2025 11:11
Повідомлення про рішення
02.09.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
Період вимог/скарг з 04.09.2025 13:42 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 11:11 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
При розгляді пропозиції Учасника ФОП "МАХНИЦЬКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА",ЄДРПОУ/ІПН 2552602548, юридична адреса ВУЛИЦЯ КАШТАНОВА, будинок 1/9, квартира 76, місто Київ, м. Київ, Україна, 02225 з поданою пропозицією 106`964.00 грн. до аукціону та 102`021.92 грн. після аукціону виявлено ряд невідповідностей, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 п. 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи те що в складі пропозиції Учасника наявні (відсутні) документи які підлягають під внесення невідповідностей та документи (їх відсутність), які не підлягають під внесення невідповідностей (про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі), вищевикладене та відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, тендерна пропозиція Учасника ФОП "МАХНИЦЬКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА",ЄДРПОУ/ІПН 2552602548, юридична адреса ВУЛИЦЯ КАШТАНОВА, будинок 1/9, квартира 76, місто Київ, м. Київ, Україна, 02225 з поданою пропозицією 106`964.00 грн. до аукціону та 102`021.92 грн. після аукціону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. Виявлені недоліки: Відповідно до ДОДАТКУ 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання) - Відсутні будь-які документи. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже, Учасником не підтверджено згідно додатку №5 необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання). Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до ДОДАТКУ 8 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі Наявність розрахунку вартості товару надається Учасником у складі тендерної пропозиції. При розгляді поданої Учасником тендерної пропозиції встановлено відсутність даного документу. 1. Технічні та інші вимоги: (підтверджуються Учасником окремими листами) Дані технічні вимоги не підтверджено Учасником окремими листами. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до документації конкурсних торгів (далі ДКТ) Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю 6. Забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник може вимагати Банківську гарантію (у вигляді відповідного документа на паперовому носії), що містить ствердження про безумовне виконання зобов'язань щодо сплати замовнику коштів у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов укладеного договору про закупівлю. Гарантію необхідно надати протягом 10-ти календарних днів з дня публікації повідомлення про намір укласти договір Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Для підтвердження надання гарантії Учасник надає гарантійного листа про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, в разі визначення його переможцем. При розгляді поданої Учасником тендерної пропозиції встановлено відсутність даної довідки. Згідно з п. 2 розділу 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням в аргументації в електронній системі, в разі, коли тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника ФОП "МАХНИЦЬКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА",ЄДРПОУ/ІПН 2552602548, юридична адреса ВУЛИЦЯ КАШТАНОВА, будинок 1/9, квартира 76, місто Київ, м. Київ, Україна, 02225 з поданою пропозицією 106`964.00 грн. до аукціону та 102`021.92 грн. після аукціону, (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі товару, а саме - Шина зимова 225/65R 17 102 H Winter I Cept Evo3 SUV W330A - 4 од., Шина зимова 215/65 R16 98Q WINGUARD ICE 102T XL WINGUARD WINSPIKE 3 – 8 од. , Шина зимова 195/65 R15 95T WINGUARD ice Plus WH43 XL - 24 од., Шина зимова 185/65 R15 92T Winguard ice Plus WH43 – 16 од., Всього 52 од. Закупівля - Відкриті торги з особливостями. Класифікація за ДК код 021:15 - ДК 021-2015: (код ДК 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)) на загальну суму 200 408,00 грн. з ПДВ. підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
04.09.2025 13:42
Повідомлення про рішення
04.09.2025 11:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
Період вимог/скарг з 04.09.2025 16:12 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 13:42 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
При розгляді пропозиції Учасника ТОВ "АСКАНІЯ АВТО" ЄДРПОУ/ІПН 33830230, юридична адреса ПРОВУЛОК НОВОПЕЧЕРСЬКИЙ, будинок 5, м. Київ, м. Київ, Україна, 01042 з поданою пропозицією 107`702.40 грн. до аукціону та 105`648.00 грн. після аукціону виявлено ряд невідповідностей, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 п. 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи те що в складі пропозиції Учасника наявні (відсутні) документи які підлягають під внесення невідповідностей та документи (їх відсутність), які не підлягають під внесення невідповідностей (про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі), вищевикладене та відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "АСКАНІЯ АВТО" ЄДРПОУ/ІПН 33830230, юридична адреса ПРОВУЛОК НОВОПЕЧЕРСЬКИЙ, будинок 5, м. Київ, м. Київ, Україна, 01042 з поданою пропозицією 107`702.40 грн. до аукціону та 105`648.00 грн. після аукціону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. Виявлені недоліки: Відповідно до ДОДАТКУ 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання) - Даний документ не відповідає вимогам - Учасники мають надати у складі своєї пропозиції - Дані технічні вимоги (технічне завдання) виставлені Замовником) на фірмовому бланку Учасника (при наявності) з написом «згідні з технічним вимогами (технічним завданням)» на кожній сторінці технічних вимог (технічного завдання). Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже, Учасником не підтверджено вимогу додатку №5 необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання). Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до ДОДАТКУ 8 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. При розгляді поданої Учасником пропозиції встановлено відсутність підтвердженого даного додатку. Наявність розрахунку вартості товару надається Учасником у складі тендерної пропозиції. – документ відсутній. Гарантійний лист Учасника із зазначенням строку (не менше 6 місяців з моменту введення в експлуатацію), якщо інше не передбачене документацією та виробником товару. – документ відсутній Гарантійний лист із зазначенням, що товари, які будуть постачатись Учасником не є вироблені РФ чи на її замовлення, чи країнами які підтримують агресора РФ – документ відсутній. 1. Технічні та інші вимоги: (підтверджуються Учасником окремими листами) Дані технічні вимоги не підтверджено Учасником окремими листами. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до документації конкурсних торгів (далі ДКТ) Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю 6. Забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник може вимагати Банківську гарантію (у вигляді відповідного документа на паперовому носії), що містить ствердження про безумовне виконання зобов'язань щодо сплати замовнику коштів у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов укладеного договору про закупівлю. Гарантію необхідно надати протягом 10-ти календарних днів з дня публікації повідомлення про намір укласти договір Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Для підтвердження надання гарантії Учасник надає гарантійного листа про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, в разі визначення його переможцем. При розгляді поданої Учасником тендерної пропозиції встановлено відсутність даної довідки. Згідно з п. 2 розділу 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням в аргументації в електронній системі, в разі, коли тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника ТОВ "АСКАНІЯ АВТО" ЄДРПОУ/ІПН 33830230, юридична адреса ПРОВУЛОК НОВОПЕЧЕРСЬКИЙ, будинок 5, м. Київ, м. Київ, Україна, 01042 з поданою пропозицією 107`702.40 грн. до аукціону та 105`648.00 грн. після аукціону, (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі товару, а саме - Шина зимова 225/65R 17 102 H Winter I Cept Evo3 SUV W330A - 4 од., Шина зимова 215/65 R16 98Q WINGUARD ICE 102T XL WINGUARD WINSPIKE 3 – 8 од. , Шина зимова 195/65 R15 95T WINGUARD ice Plus WH43 XL - 24 од., Шина зимова 185/65 R15 92T Winguard ice Plus WH43 – 16 од., Всього 52 од. Закупівля - Відкриті торги з особливостями. Класифікація за ДК код 021:15 - ДК 021-2015: (код ДК 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)) на загальну суму 200 408,00 грн. з ПДВ. підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
04.09.2025 16:12
Повідомлення про рішення
04.09.2025 13:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
Період вимог/скарг з 05.09.2025 09:03 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 16:12 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
При розгляді пропозиції Учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" ЄДРПОУ/ІПН 37976553, юридична адреса Гранітна 14, Житомир, Житомирська область, Україна, 10031 з поданою пропозицією 129`188.16 грн. до аукціону та 127`093.20 грн. після аукціону виявлено ряд невідповідностей, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 п. 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи те що в складі пропозиції Учасника наявні (відсутні) документи які підлягають під внесення невідповідностей та документи (їх відсутність), які не підлягають під внесення невідповідностей (про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі), вищевикладене та відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" ЄДРПОУ/ІПН 37976553, юридична адреса Гранітна 14, Житомир, Житомирська область, Україна, 10031 з поданою пропозицією 129`188.16 грн. до аукціону та 127`093.20 грн. після аукціону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. Виявлені недоліки: Відповідно до ДОДАТКУ 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання) - При розгляді поданої пропозиції Учасником встановлено відсутність даного додатку та документів, що вимагались даним додатком. Зокрема Учасником не підтверджено, що: Товар повинен постачатись цілісний та з маркуванням виробника. Учасник повинен гарантувати якість продукції, а також наявність технічної документації, яка входить до комплекту постачання фірми-виробника, У разі постачання неякісного Товару, Учасник забезпечує заміну неякісного Товару якісним за власний рахунок при пред’явлені Замовником вимоги не пізніше 3 робочих днів після отримання Товару. Учасник зобов’язується протягом гарантійного строку усувати за власний рахунок недоліки Товару, що перешкоджають його нормальному використанню, шляхом його заміни Наявність заявлених Замовником недоліків та причини їх виникнення повинно встановлюватись актом обстеження технічного стану Товару, який обов’язково укладається між Сторонами і є підставою для усунення Учасником недоліків Товару у термін, що узгоджується за домовленістю Сторін. Акт обстеження технічного стану складається сервісним (технічним) центром за участю представника Замовника. Також у складі пропозиції конкурсних торгів учасниками надається лист у довільній формі про гарантію безперебійної та своєчасної поставки товару учасником відповідно до об’ємів заявлених замовником. З метою підтвердження поставки оригінального товару на Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові для службового автотранспорту), (код ДК 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності») учасник надає гарантійний лист адресований замовнику, в якому гарантує поставку оригінального товару у встановлені строки. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже, Учасником не підтверджено згідно додатку №5 необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання). Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до ДОДАТКУ 8 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Наявність розрахунку вартості товару надається Учасником у складі тендерної пропозиції. – документ відсутній. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до документації конкурсних торгів (далі ДКТ) Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю 6. Забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник може вимагати Банківську гарантію (у вигляді відповідного документа на паперовому носії), що містить ствердження про безумовне виконання зобов'язань щодо сплати замовнику коштів у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов укладеного договору про закупівлю. Гарантію необхідно надати протягом 10-ти календарних днів з дня публікації повідомлення про намір укласти договір Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Для підтвердження надання гарантії Учасник надає гарантійного листа про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, в разі визначення його переможцем. При розгляді поданої Учасником тендерної пропозиції встановлено відсутність даної довідки. Згідно з п. 2 розділу 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням в аргументації в електронній системі, в разі, коли тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" ЄДРПОУ/ІПН 37976553, юридична адреса Гранітна 14, Житомир, Житомирська область, Україна, 10031 з поданою пропозицією 129`188.16 грн. до аукціону та 127`093.20 грн. після аукціону, (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі товару, а саме - Шина зимова 225/65R 17 102 H Winter I Cept Evo3 SUV W330A - 4 од., Шина зимова 215/65 R16 98Q WINGUARD ICE 102T XL WINGUARD WINSPIKE 3 – 8 од. , Шина зимова 195/65 R15 95T WINGUARD ice Plus WH43 XL - 24 од., Шина зимова 185/65 R15 92T Winguard ice Plus WH43 – 16 од., Всього 52 од. Закупівля - Відкриті торги з особливостями. Класифікація за ДК код 021:15 - ДК 021-2015: (код ДК 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)) на загальну суму 200 408,00 грн. з ПДВ. підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
05.09.2025 09:03
Повідомлення про рішення
04.09.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
Період вимог/скарг з 05.09.2025 14:30 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 09:03 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
При розгляді пропозиції Учасника ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", ЄДРПОУ/ІПН 45504596, юридична адреса вул. Оболонська будинок 25, місто Київ, м. Київ, Україна, 04071 з поданою пропозицією 146`240.00 грн. до аукціону та 129`000.00 грн. після аукціону виявлено ряд невідповідностей, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 п. 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи те що в складі пропозиції Учасника наявні (відсутні) документи які підлягають під внесення невідповідностей та документи (їх відсутність), які не підлягають під внесення невідповідностей (про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі), вищевикладене та відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", ЄДРПОУ/ІПН 45504596, юридична адреса вул. Оболонська будинок 25, місто Київ, м. Київ, Україна, 04071 з поданою пропозицією 146`240.00 грн. до аукціону та 129`000.00 грн. після аукціону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. Виявлені недоліки: ДОДАТОК 2 до тендерної документації Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (форма, яка подається Учасником) При розгляді поданої пропозиції Учасником встановлено відсутність даного документу. Відповідно до ДОДАТКУ 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання) - При розгляді поданої пропозиції Учасником встановлено відсутність документів, що вимагались даним додатком. Зокрема: 6. Наявність заявлених Замовником недоліків та причини їх виникнення повинно встановлюватись актом обстеження технічного стану Товару, який обов’язково укладається між Сторонами і є підставою для усунення Учасником недоліків Товару у термін, що узгоджується за домовленістю Сторін. Акт обстеження технічного стану складається сервісним (технічним) центром за участю представника Замовника. Також у складі пропозиції конкурсних торгів учасниками надається лист у довільній формі про гарантію безперебійної та своєчасної поставки товару учасником відповідно до об’ємів заявлених замовником. – документ відсутній 9. З метою підтвердження поставки оригінального товару на Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові для службового автотранспорту), (код ДК 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності») учасник надає гарантійний лист адресований замовнику, в якому гарантує поставку оригінального товару у встановлені строки. - документ відсутній. У разі якщо Учасником подається аналогічний товар, ніж той що зазначено в вимогах, окрім того якість та характеристики не мають буть гіршими, а тільки кращими, то ним обов’язково надається порівняльна таблиця із зазначенням всіх характеристик товару При розгляді поданого документа встановлено, що Учасником подана порівняльну таблицю, при цьому не зазначено технічний характеристок товару. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже, Учасником не підтверджено згідно додатку №5 необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання). Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до ДОДАТКУ 8 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Наявність розрахунку вартості товару надається Учасником у складі тендерної пропозиції. – документ відсутній. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до вимог тендерної документації технічні вимоги (технічне завдання) виставлені Замовником) на фірмовому бланку Учасника (при наявності) з написом «згідні з технічним вимогами (технічним завданням)» на кожній сторінці технічних вимог (технічного завдання). При розгляді поданої пропозиції Учасником встановлено, що подані технічні вимоги (технічне завдання) виставлені Замовником на містять напис «згідні з технічним вимогами (технічним завданням)» на кожній сторінці технічних вимог (технічного завдання). Відповідно до документації конкурсних торгів (далі ДКТ) Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю 6. Забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник може вимагати Банківську гарантію (у вигляді відповідного документа на паперовому носії), що містить ствердження про безумовне виконання зобов'язань щодо сплати замовнику коштів у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов укладеного договору про закупівлю. Гарантію необхідно надати протягом 10-ти календарних днів з дня публікації повідомлення про намір укласти договір Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Для підтвердження надання гарантії Учасник надає гарантійного листа про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, в разі визначення його переможцем. При розгляді поданої Учасником тендерної пропозиції встановлено відсутність даної довідки. Згідно з п. 2 розділу 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням в аргументації в електронній системі, в разі, коли тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", ЄДРПОУ/ІПН 45504596, юридична адреса вул. Оболонська будинок 25, місто Київ, м. Київ, Україна, 04071 з поданою пропозицією 146`240.00 грн. до аукціону та 129`000.00 грн. після аукціону, (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі товару, а саме - Шина зимова 225/65R 17 102 H Winter I Cept Evo3 SUV W330A - 4 од., Шина зимова 215/65 R16 98Q WINGUARD ICE 102T XL WINGUARD WINSPIKE 3 – 8 од. , Шина зимова 195/65 R15 95T WINGUARD ice Plus WH43 XL - 24 од., Шина зимова 185/65 R15 92T Winguard ice Plus WH43 – 16 од., Всього 52 од. Закупівля - Відкриті торги з особливостями. Класифікація за ДК код 021:15 - ДК 021-2015: (код ДК 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)) на загальну суму 200 408,00 грн. з ПДВ. підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
05.09.2025 14:30
Повідомлення про рішення
05.09.2025 09:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
Період вимог/скарг з 08.09.2025 15:58 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 14:30 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
При розгляді пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСЮК ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, ЄДРПОУ/ІПН 2932618619, юридична адреса 02099, місто Київ, вул. Бориспільська, будинок 12 Б, квартира 117, Київ, Київська область, Україна, 02099 з поданою пропозицією 176`310.56 грн. до аукціону та 176`310.56 грн. після аукціону виявлено ряд невідповідностей, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 п. 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи те що в складі пропозиції Учасника наявні (відсутні) документи які підлягають під внесення невідповідностей та документи (їх відсутність), які не підлягають під внесення невідповідностей (про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі), вищевикладене та відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, тендерна пропозиція Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСЮК ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, ЄДРПОУ/ІПН 2932618619, юридична адреса 02099, місто Київ, вул. Бориспільська, будинок 12 Б, квартира 117, Київ, Київська область, Україна, 02099 з поданою пропозицією 176`310.56 грн. до аукціону та 176`310.56 грн. після аукціону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. Виявлені недоліки: Відповідно до ДОДАТКУ 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання) - При розгляді поданої пропозиції Учасником встановлено відсутність документів, що вимагались даним додатком. Зокрема: 2. Товар повинен постачатись цілісний та з маркуванням виробника. Учасник повинен гарантувати якість продукції, а також наявність технічної документації, яка входить до комплекту постачання фірми-виробника. - Учасник не гарантував якість продукції, а також наявність технічної документації, яка входить до комплекту постачання фірми-виробника. 6. Наявність заявлених Замовником недоліків та причини їх виникнення повинно встановлюватись актом обстеження технічного стану Товару, який обов’язково укладається між Сторонами і є підставою для усунення Учасником недоліків Товару у термін, що узгоджується за домовленістю Сторін. Акт обстеження технічного стану складається сервісним (технічним) центром за участю представника Замовника. Також у складі пропозиції конкурсних торгів учасниками надається лист у довільній формі про гарантію безперебійної та своєчасної поставки товару учасником відповідно до об’ємів заявлених замовником. – документ відсутній 9. З метою підтвердження поставки оригінального товару на Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові для службового автотранспорту), (код ДК 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності») учасник надає гарантійний лист адресований замовнику, в якому гарантує поставку оригінального товару у встановлені строки. - документ відсутній. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже, Учасником не підтверджено згідно додатку №5 необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні вимоги, технічне завдання). Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до ДОДАТКУ 8 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Наявність розрахунку вартості товару надається Учасником у складі тендерної пропозиції. – документ відсутній. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів вказаних в пропозиції, або в пропозиції не враховані усі пропозиції технічного завдання, або Учасник не надав хоча б один із документів, що вимагається даним додатком, то подана ним пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником. Отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до вимог тендерної документації технічні вимоги (технічне завдання) виставлені Замовником), на фірмовому бланку Учасника (при наявності) з написом «згідні з технічним вимогами (технічним завданням)» на кожній сторінці технічних вимог (технічного завдання). При розгляді поданої пропозиції Учасником а саме Додатку №5, встановлено, що подані технічні вимоги (технічне завдання) виставлені Замовником не містять напис «згідні з технічним вимогами (технічним завданням)» на кожній сторінці технічних вимог (технічного завдання). Згідно з п. 2 розділу 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням в аргументації в електронній системі, в разі, коли тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСЮК ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, ЄДРПОУ/ІПН 2932618619, юридична адреса 02099, місто Київ, вул. Бориспільська, будинок 12 Б, квартира 117, Київ, Київська область, Україна, 02099 з поданою пропозицією 176`310.56 грн. до аукціону та 176`310.56 грн. після аукціону, (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі товару, а саме - Шина зимова 225/65R 17 102 H Winter I Cept Evo3 SUV W330A - 4 од., Шина зимова 215/65 R16 98Q WINGUARD ICE 102T XL WINGUARD WINSPIKE 3 – 8 од. , Шина зимова 195/65 R15 95T WINGUARD ice Plus WH43 XL - 24 од., Шина зимова 185/65 R15 92T Winguard ice Plus WH43 – 16 од., Всього 52 од. Закупівля - Відкриті торги з особливостями. Класифікація за ДК код 021:15 - ДК 021-2015: (код ДК 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)) на загальну суму 200 408,00 грн. з ПДВ. підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
08.09.2025 15:58
Повідомлення про рішення
05.09.2025 14:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 17:16
Період вимог/скарг з 09.09.2025 15:36 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:58 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 15:36
Довідка НАЗК
09.09.2025 15:36
Повідомлення про рішення
08.09.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-25-012157-a-b1
Очікує підписання
198 196 грн.
198 196 грн.
З ПДВ
Номенклатура
52 (Одиниця)
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові)
Номенклатура
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини зимові)
Кількість
52
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
Повна назва
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108976

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ШКУРЕЙ ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ШКУРЕЙ ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3355608582

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 408 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
Контактний телефон:
+380372529800
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 408 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
Контактний телефон:
+380372529800
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності