Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт і реставрація від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-25-012037-a
Id Tender f307659239e74665a8192178977d9a50
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.08.2025 17:07
Остання зміна 17.10.2025 11:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 122 809.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 442.22 грн. (0,12 %)
Вартість подання пропозиції:
6 120 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 01:00 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 17:06
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 15:22
до 01.10.2025 12:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.10.2025 12:11
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.10.2025 12:17
до 17.10.2025 11:29
Період уточнень
з 25.08.2025 17:06 до 04.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 15:22 до 01.10.2025 12:17
Період кваліфікації
з 12.09.2025 15:22 до 01.10.2025 12:17
Основні параметри
Капітальний ремонт і реставрація
Виконання робіт з модернізації приміщення відділення АТ Сенс Банк, за адресою м. Львів, вул. Стрийська, 48-Г
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 834 365.6 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
-Розробка Робочого проекту та проведення комплексу загальнобудівельних і спеціалізованих робіт;
Очікувана вартість
10 834 365.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
54171,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 12:55
Закінчення аукціону
12.09.2025 13:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розробка Робочого проекту та проведення комплексу загальнобудівельних і спеціалізованих робіт
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.10.2025 00:00
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору сплачує Підряднику аванс в розмірі 50 % від загальної вартості Договору за умови надання Рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
По факту виконання підрядних робіт, вартість яких відповідає сумі сплаченого Замовником авансу, Підрядником складаються проміжні Акти приймання виконаних підрядних робіт за фактично виконані роботи. Замовник сплачує грошові кошти у розмірі 50 % від загальної ціни Договору окремими платежами, сума кожного з яких відповідає вартості виконаних робіт, зазначеної у відповідному проміжному Акті приймання виконаних підрядних робіт
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Будстар Груп
Пропозиція:
10 619 088.73 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД"
Пропозиція:
9 733 716 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 12:55
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
3 288 444 грн.
Лот 2.
Назва предмета закупівлі
Лот 2.
Примітки
Влаштування цільноскляних перегородок та вхідних дверних блоків цільноскляних в алюмінієвому каркасі
Очікувана вартість
3 288 444 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16442,22
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 14:59
Закінчення аукціону
12.09.2025 15:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Влаштування цільноскляних перегородок та вхідних дверних блоків цільноскляних в алюмінієвому каркасі
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.10.2025 00:00
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору сплачує Підряднику аванс в розмірі 50 % від загальної вартості Договору за умови надання Рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
По факту виконання підрядних робіт, вартість яких відповідає сумі сплаченого Замовником авансу, Підрядником складаються проміжні Акти приймання виконаних підрядних робіт за фактично виконані роботи. Замовник сплачує грошові кошти у розмірі 50 % від загальної ціни Договору окремими платежами, сума кожного з яких відповідає вартості виконаних робіт, зазначеної у відповідному проміжному Акті приймання виконаних підрядних робіт
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Будстар Груп
Пропозиція:
2 500 000.2 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД"
Пропозиція:
2 499 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 14:59
Документи закупівлі
25.08.2025 17:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Безкоровайна Тетяна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380983843759
Сайт:
https://sensebank.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
23494714
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Поштовий індекс
03150
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Велика Васильківська, 100
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 01.10.2025 12:11 по 04.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 15:22 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Затвердити результати тендеру UA-2025-08-25-012037-a , який проводився на майданчику Prozorro, із закупівлі виконання робіт з модернізації приміщення відділення АТ «Сенс Банк», за адресою м. Львів, вул. Стрийська, 48-Г, затвердити партнером ТОВ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД" ЄДРПОУ: 43282640 та укласти Договір на виконання робіт з модернізації (переобладнання, дообладнання) приміщень.
Документи кваліфікації
01.10.2025 12:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику, 1.Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, для підтвердження Тендерної пропозиції ТОВ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД" ЄДРПОУ: 43282640 у Лоті 1, Лоті 2 за результатами Аукціону у тендері UA-2025-08-25-012037-a необхідно завантажити оновлені Додаток 1.1 та Додаток 1.2. Звертаємо вашу увагу згідно вимог ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису) (22). Згідно п. 5.22 ДСТУ 4163:2020 - Підпис має містити найменування посади особи, яка підписує документ (у повній формі, якщо документ надрукований не на бланку, у скороченій — на документі, надрукованому на бланку), особистий підпис (окрім електронних документів), власне ім’я і прізвище. Додаток 1.1 не містить власне ім’я і прізвище підписанта. Додатки 1.2 взагалі не підписані. 2.Відповідно до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації в рамках проведення кваліфікаційного етапу тендеру UA-2025-08-25-012037-a у тендерній пропозиції ТОВ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД" ЄДРПОУ: 43282640 у Лоті 1, Лоті 2 виявлено невідповідності та\або відсутність документів, передбачених Тендерною документацією, які необхідно усунути протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин, починаючи з часу розміщення в системі Prozorro повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей / відсутність документів. Протягом визначеного вище часу очікуємо на надання уточнених документів , які передбачені у Додатку 3 Тендерної документації, а саме ( збережена нумерація пунктів з Додатку 3 Тендерної пропозиції ): 22.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних з предметом закупівлі договору - Надати копії договорів зі всіма додатками, які підтверджують досвід виконання Учасником подібного чи аналогічного за характером та видом договору по предмету тендеру – договори повинні бути належним чином підписані та зареєстровані, а також завірені відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника. Бажано надати вже виконані та закриті договори. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - надати довідку про фактичну кількість працівників за трудовими та цивільно – правовими договорами станом на 01.07.2025, субпідрядними договорами. * Обов'язкова наявність (штат/субпідряд): електрик, монтажник; маляр, плиточник. Підтвердити забезпечення персоналу при роботі на об'єкті з виділенням виконробу в Довідці, складеній в довільній формі. Надати звітності (за період січень – червень 2025) Додаток 4ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (помісячно загальну кількість застрахованих (працюючих) осіб, що працювали за трудовими договорами (контрактами) (ознака 101), та за цивільно правовими договорами (ознака 102) та загальну суму нарахованого та виплаченого їх доходу (з наданням квитанції про прийняття звітності ДПС)). 22.3. Технічні вимоги (по формі Додатку 2, Лот 1 та Лот 2) – додати з обов’язковим підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою підприємства! Також звертаємо вашу увагу, що поточні ціни на матеріальні ресурси зазначені вами в тендерної документації зазначені станом 25 червня 2025 року. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013розділ 5.6 – кошториси складаються на підставі поточних цін на ресурси, діючих на дату складання документації. Пропонуємо використати ціни у межах: після публікації тендеру до моменту подачі документів. 22.4. Додаток 2.1. Пакет Кошторисної документації до Лота 1: 1. Договірна ціна – завірити відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника. 2. Локальний кошторис – вказати обов’язкові реквізити «Склав», «Перевірив, завірити відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника. 3. Відомість матеріальних ресурсів - вказати країну походження товарів, завірити відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника. 4. Пояснювальна записка – надати. 5. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – надати, вказати обов’язкові реквізити «Склав», «Перевірив, завірити відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника. 6. Файл у машинозчитувальному форматі IMD - Надати Ліцензію на ПК АВК-5.
Створено
23.09.2025 11:29
Надати до
24.09.2025 11:29
Лот № 2 Лот 2.
Період вимог/скарг з 01.10.2025 12:17 по 04.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 15:22 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Затвердити результати тендеру UA-2025-08-25-012037-a , який проводився на майданчику Prozorro, із закупівлі виконання робіт з модернізації приміщення відділення АТ «Сенс Банк», за адресою м. Львів, вул. Стрийська, 48-Г, затвердити партнером ТОВ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД" ЄДРПОУ: 43282640 та укласти Договір на виконання робіт з модернізації (переобладнання, дообладнання) приміщень.
Документи кваліфікації
01.10.2025 12:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику, 1.Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, для підтвердження Тендерної пропозиції ТОВ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД" ЄДРПОУ: 43282640 у Лоті 1, Лоті 2 за результатами Аукціону у тендері UA-2025-08-25-012037-a необхідно завантажити оновлені Додаток 1.1 та Додаток 1.2. Звертаємо вашу увагу згідно вимог ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису) (22). Згідно п. 5.22 ДСТУ 4163:2020 - Підпис має містити найменування посади особи, яка підписує документ (у повній формі, якщо документ надрукований не на бланку, у скороченій — на документі, надрукованому на бланку), особистий підпис (окрім електронних документів), власне ім’я і прізвище. Додаток 1.1 не містить власне ім’я і прізвище підписанта. Додатки 1.2 взагалі не підписані. 2.Відповідно до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації в рамках проведення кваліфікаційного етапу тендеру UA-2025-08-25-012037-a у тендерній пропозиції ТОВ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД" ЄДРПОУ: 43282640 у Лоті 1, Лоті 2 виявлено невідповідності та\або відсутність документів, передбачених Тендерною документацією, які необхідно усунути протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин, починаючи з часу розміщення в системі Prozorro повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей / відсутність документів. Протягом визначеного вище часу очікуємо на надання уточнених документів , які передбачені у Додатку 3 Тендерної документації, а саме ( збережена нумерація пунктів з Додатку 3 Тендерної пропозиції ): 22.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних з предметом закупівлі договору - Надати копії договорів зі всіма додатками, які підтверджують досвід виконання Учасником подібного чи аналогічного за характером та видом договору по предмету тендеру – договори повинні бути належним чином підписані та зареєстровані, а також завірені відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника. Бажано надати вже виконані та закриті договори. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - надати довідку про фактичну кількість працівників за трудовими та цивільно – правовими договорами станом на 01.07.2025, субпідрядними договорами. * Обов'язкова наявність (штат/субпідряд): електрик, монтажник; маляр, плиточник. Підтвердити забезпечення персоналу при роботі на об'єкті з виділенням виконробу в Довідці, складеній в довільній формі. Надати звітності (за період січень – червень 2025) Додаток 4ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (помісячно загальну кількість застрахованих (працюючих) осіб, що працювали за трудовими договорами (контрактами) (ознака 101), та за цивільно правовими договорами (ознака 102) та загальну суму нарахованого та виплаченого їх доходу (з наданням квитанції про прийняття звітності ДПС)). 22.3. Технічні вимоги (по формі Додатку 2, Лот 1 та Лот 2) – додати з обов’язковим підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою підприємства! Також звертаємо вашу увагу, що поточні ціни на матеріальні ресурси зазначені вами в тендерної документації зазначені станом 25 червня 2025 року. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013розділ 5.6 – кошториси складаються на підставі поточних цін на ресурси, діючих на дату складання документації. Пропонуємо використати ціни у межах: після публікації тендеру до моменту подачі документів. Додаток 2.1. Пакет Кошторисної документації до Лота 2: 1. Договірна ціна – завірити відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника. 2. Локальний кошторис – вказати обов’язкові реквізити «Склав», «Перевірив, завірити відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника. 3. Відомість матеріальних ресурсів - вказати країну походження товарів, завірити відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника. 4. Пояснювальна записка – надати. 5. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – надати ,вказати обов’язкові реквізити «Склав», «Перевірив, завірити відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника. 6. Файл у машинозчитувальному форматі IMD - Надати Ліцензію на ПК АВК-5.
Створено
23.09.2025 11:31
Надати до
24.09.2025 11:31
Угоди
UA-2025-08-25-012037-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2226
9 733 716 грн.
9 733 716 грн.
З ПДВ
Підписано
15.10.2025
Строк дії договору з
15.10.2025
по
14.10.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Розробка Робочого проекту та проведення комплексу загальнобудівельних і спеціалізованих робіт
Номенклатура
Розробка Робочого проекту та проведення комплексу загальнобудівельних і спеціалізованих робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23494714

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43282640

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
UA-2025-08-25-012037-a-c2
Підписаний і діє
Номер
2226
2 499 000 грн.
2 499 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.10.2025
Строк дії договору з
15.10.2025
по
14.10.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Влаштування цільноскляних перегородок та вхідних дверних блоків цільноскляних в алюмінієвому каркасі
Номенклатура
Влаштування цільноскляних перегородок та вхідних дверних блоків цільноскляних в алюмінієвому каркасі
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23494714

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БЕРИЛІЙ БІЛД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43282640

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 122 809.6 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Контактний телефон:
380983843759
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 122 809.6 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Контактний телефон:
380983843759
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності