Показати схожі тендери

Закупівля "Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області" від Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-011629-a
Id Tender a5fbbb5f63a54b40b6fe5693bd13bb55
План UA-P-2025-08-25-013621-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.08.2025 16:51
Остання зміна 17.10.2025 11:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 351 702 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 758.51 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 16:42 до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 16:42
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 16:42
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 14:43
до 15.10.2025 11:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 16:46
до 21.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.10.2025 11:05
-
Період уточнень
з 25.08.2025 16:42 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 16:42 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 14:43 до 15.10.2025 11:05
Період кваліфікації
з 09.09.2025 14:43 до 15.10.2025 11:05
Основні параметри
"Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 351 702 грн.
"Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області"
Назва предмета закупівлі
"Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області"
Очікувана вартість
4 351 702 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21758,51
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 700
Аукціон
Cтарт аукціону
09.09.2025 14:02
Закінчення аукціону
09.09.2025 14:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області"
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
4 350 694.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙАВТОСЕРВІС"
Пропозиція:
4 064 356 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун»
Пропозиція:
4 064 355 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ"
Пропозиція:
3 873 232.85 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОПАЛ"
Пропозиція:
4 340 815.25 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.09.2025 14:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 16:51
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Ареф'єва
Електронна пошта
Телефон
+380962255190
Сайт:
https://korvdk.com.ua/contact.php
Замовник
ЄДРПОУ
03343947
Повна назва
Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
11500
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Коростень
Адреса
ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО будинок 67
Кваліфікація
Лот № 1 "Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області"
Період вимог/скарг з 11.09.2025 16:46 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 14:43 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.09.2025 16:46
Повідомлення про рішення
09.09.2025 14:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.09.2025 16:00 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 16:46 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:00
Повідомлення про рішення
11.09.2025 16:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 18.09.2025 17:15 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 16:00 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.09.2025 17:15
Повідомлення про рішення
16.09.2025 16:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 24.09.2025 15:19 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 17:15 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 15:19
Довідка НАЗК
24.09.2025 15:19
Повідомлення про рішення
18.09.2025 17:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей - невідповідність встановленим замовником в документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання кваліфікаційних вимог до предмета закупівлі згідно з п. 1,2,3,4.5,7 Додатком 1 до тендерної документації; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності : - відповідно пункту 1,2,3,4.5,7 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось: п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування або надання послуг відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл 08 вересня 2025 21:13 Кваліфікаційна частина.pdf де міститься довідка з інформацією про наявність обладнання , матеріально -технічної бази та технологій учасника № 06 від 08.09.2025 року. Разом з тим наявність обладнання, матеріально-технічної бази не відповідає інформації вказаній у розділі ІІ. Будівельні машини і механізми «Підсумковій відомості ресурсів», що не відповідає вимогам в цій частині. Також на вказане обладнання (власне) у довідці № 06 від 08.09.2025 року відсутнє документальне підтвердження , що не відповідає вимогам в цій частині. п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Учасник повинен мати відповідальну особу з питань охорони праці, працевлаштування якого підтверджується наказом про прийняття на роботу/переведенням або суміщенням посад. (у складі тендерної документації надати копію наказу на призначення або договір ЦПХ). У складі тендерної пропозиції надати довідку у довільній формі з обов’язковою наявністю наступних працівників: -виконавця робіт; - головного інженера; - інженера-кошторисника; На підтвердження кваліфікації інженера-кошторисника у складі тендерної пропозиції надати чинний сертифікат інженера-проектувальника. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл від 08 вересня 2025 21:13 Кваліфікаційна частина.pdf де міститься інформація довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 07 від 08.09.2025 року , разом з тим Учасник документально (копія наказу або договір ЦПХ) не підтвердив відповідальну особу з питань охорони праці , що не відповідає вимогам в цій частині. п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі* договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором слід вважати договір підряду укладений учасником в межах якого (в межах яких) виконувались роботи з капітального ремонту/реконструкції внутрішніх електромереж з встановлення сонячних електростанцій або панелей» 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл 08 вересня 2025 21:13 Кваліфікаційна частина.pdf де міститься довідка про аналогічний договір № 08 від 08.09.2025 року з інформацією про досвід виконання аналогічного договору, також завантажив файл від 08 вересня 2025 21:13 аналогічний договір Львівміськбуд.pdf де міститься Договір підряду № 03-23-194 від 27.03.2023 року , 08 вересня 2025 21:13 ду 2.pdf, 08 вересня 2025 21:13 ду 3 та дц нова.pdf, 08 вересня 2025 21:13 акт 1 та 2 (1).pdf, 08 вересня 2025 21:13 Договір.pdf , разом з тим завантажені договори не являються аналогічними та документально не підтверджено їх виконання, що не відповідає вимогам в цій частині. п.4.5. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл від 08 вересня 2025 21:22 Електронний підпис, де Підписувач ПАРКАНІЙ ЮРІЙ ЙОСИФОВИЧ, разом з тим тип носія особистого ключа (Незахищений), що не відповідає вииогам замовника в цій частині. п.7 Вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції . На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл від 08 вересня 2025 21:13 Guarantee_21 700,00 UAH.pdf де міститься Банківська гарантія №LVOG349543232 від 08.08.2025 року , разом з тим пункт: Дата закінчення строку дії гарантії…… 12 листопада 2025 року , що не відповідає вимогам встановлених п.2 Розділу 3 Тендерної документації. Також у пункті «Відомості про договір відповідно до якого надається гарантія банком не вказано номер та дата договору до якого надається гарантія банком, що не відповідповідає вимогам в цій частині. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : 1. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування або надання послуг відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Учасник повинен мати відповідальну особу з питань охорони праці, працевлаштування якого підтверджується наказом про прийняття на роботу/переведенням або суміщенням посад. (у складі тендерної документації надати копію наказу на призначення або договір ЦПХ). 3. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором слід вважати договір підряду укладений учасником в межах якого (в межах яких) виконувались роботи з капітального ремонту/реконструкції внутрішніх електромереж з встановлення сонячних електростанцій або панелей» не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 4. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 5. Забезпечення тендерної пропозиції згідно вимог встановлених п.2 Розділу 3 Тендерної документації. Просимо виправити невідповідність та надати відповідні документи згідно Додатку 1,2 Тендерної документації . Увага! Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
22.09.2025 15:59
Надати до
23.09.2025 15:59
Період вимог/скарг з 09.10.2025 13:08 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 12:27 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.10.2025 13:08
Повідомлення про рішення
09.10.2025 12:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.10.2025 11:05 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 13:08 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 11:05
Довідка НАЗК
15.10.2025 11:05
Повідомлення про рішення
09.10.2025 13:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей - невідповідність встановленим замовником в документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання кваліфікаційних вимог до предмета закупівлі згідно з п. 1 Додатком 1 до тендерної документації; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності : - відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось: п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування або надання послуг відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл 08 вересня 2025 15:40 Довідка МТБ.docx де міститься довідка з інформацією про наявність обладнання , матеріально -технічної бази та технологій учасника №103/1 від 08.09.2025. Разом з тим наявність обладнання, матеріально-технічної бази не відповідає інформації вказаній у розділі ІІ. Будівельні машини , враховані в складі загальновиробничих витрат «Підсумковій відомості ресурсів» (відсутня інформація про лебідки електричні, тягове зусилля до 49, 05 кН(5т), машини шліфувальні кутові, пальник газопламеневий, пилосос промисловий, що не відповідає вимогам в цій частині. Також Учасник завантажив файл 08 вересня 2025 15:40 Видаткові обладнання.pdf де містяться копії видаткових накладних на обладнання , разом з тим п.14 машина свердлильна електрична та п.15 кліщі ізолюючі ЕВ 307 відсутні у видатковій накладній №12 від 14.07.2025 року, що не відповідає вимогам в цій частині. Учасник на підтвердження інформації п.21 Спеціалізований вантажний фургон марки Fiat; модель Doblo, тип спеціалізований вантажний фургон, рік випуску 2019 рік номер шасі (кузова, рами) ZFA2630000P11204 завантажив файл 08 вересня 2025 15:40 Договір оренда автомобілів+ свідоцтва.pdf де міститься копія договору оренди трансортого засобу від 21.04.2023 року , разом з тим відповідно до п.12 даного Договору дія до 21.04.2025 року , що не відповідає вимогам в цій частині. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : 1. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування або надання послуг відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Просимо виправити невідповідність та надати відповідні документи згідно Додатку 1 Тендерної документації . Увага! Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
13.10.2025 09:26
Надати до
14.10.2025 09:26
Угоди
UA-2025-08-25-011629-a-c2
Очікує підписання
4 350 694.88 грн.
4 350 694.88 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
"Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області"
Номенклатура
"Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ"
Повна назва
Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03343947

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Повна назва
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42082117

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-16-000003
Дата створення проекту
16.10.2025 09:30
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
16.10.2025 09:57
Дата публікації висновку про результати
27.10.2025 10:21
Дата завершення усунення порушень
31.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
07.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.10.2025 № 68-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.10.2025 № 68-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-08-25-011629-a 25.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.10.2025 00:00
Документи рішення
16.10.2025 09:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коростенського комунального підприємства «ВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.08.2025 № 251 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун», приватного підприємства «СТРОЙАВТОСЕРВІС» та ТОВ «ТОП ФАЄР», вимогу про усунення невідповідностей до 14 жовтня 2025 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2025 № 265, від 16.09.2025 № 268, від 18.09.2025 № 269, від 24.09.2025 № 275, від 09.10.2025 № 279 та від 15.10.2025 № 289, вимогу про усунення невідповідностей до 14.10.2024, повідомлення про намір укласти договір від 15.10.2025 року, скаргу до процедури UA-2025-08-25-011629-a.a1, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15092-р/пк-пз від 06.10.2025, пояснення Замовника від 23.10.2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відхилення тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун», приватного підприємства «СТРОЙАВТОСЕРВІС», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.10.2025 00:00
Дата публікації
27.10.2025 10:21
Документи висновку
27.10.2025 10:21
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-25-011629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.10.2025 14:10
Орган перевірки
24.10.2025 00:00
Документи повідомлення
20.10.2025 14:10
-
Відповідь
Відповідь на Запит «Про надання пояснень» від 23.10.2025 року
Коростенське комунальне підприємство «Водоканал» (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі "Реконструкція системи електропостачання (встановлення джерела резервного живлення сонячної електростанції) на очисних спорудах Коростенського комунального підприємства "Водоканал" за адресою: вул. Грушевського, 67 м. Коростень Житомирської області" згідно ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-25-011629-a. Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі - Примірна методика). Згідно з частиною четвертою Примірної методики, Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Згідно з пунктом 2.5 Настанови вартість будівництва визначається: 1) на стадії проектування ? у складі інвесторської кошторисної документації; 2) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)); 3) на стадії проведення взаєморозрахунків — шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі. Пункти 3.1 та 3.2 Настанови передбачають, що кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. Відповідно до пункту 3.9 Настанови інвесторська кошторисна документація, складена на стадії П (затверджувальна частина стадії РП), затверджена у складі проектної документації, повинна достовірно визначати кошторисну вартість об’єкта будівництва та давати можливість забезпечити реалізацію рішень, що відображені у проектній документації. Щоб визначити очікувану вартість окремо робіт (предмета закупівлі) замовник із кошторисної вартості об’єкта будівництва, зокрема зі зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною інвесторської кошторисної документації, повинен відняти вартість тих робіт/послуг, які ним будуть закуплятись окремими закупівлями — розроблення проектної документації, авторський нагляд, технічний нагляд та таким чином визначити очікувану вартість самих робіт. Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на підставі кошторисної частини (Том-3 Зведений кошторисний розрахунок) проєктно-кошторисної документації, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами та доповненнями). Детальний розрахунок очікуваної вартості закупівлі наведено в документі «Довідка про визначення вартості предмета закупівлі», що додається. До відповіді додаємо наступні документи: 1. Том 1 Робочий проект (Загальні положення, архітектурно-будівельні рішення, електропостачання, проект організації будівництва) 2. Том 2 Робочий проект (Блискавкозахист) 3. Том 3 Робочий проект (Кошторисна документація) 4. Експертний звіт (Позитивний) 5. Довідка про визначення вартості предмета закупівлі.
Рішеня
23.10.2025 13:59
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 351 702 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380962255190
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 351 702 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380962255190
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності