Показати схожі тендери

Закупівля Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів) (Манекени для відпрацювання навичок (код за ДК:021:2015:38970000-5 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори) від Комунальний заклад вищої освіти "Волинський медичний інститут" Волинської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-011620-a
Id Tender b7b6cb2ed2c04a1f9ce374a7a12df391
План UA-P-2025-08-25-014032-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.08.2025 16:55
Остання зміна 15.09.2025 15:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 16:51 до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 16:51
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 16:51
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 14:51
до 09.09.2025 14:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 14:41
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.09.2025 14:41
до 15.09.2025 15:39
Період уточнень
з 25.08.2025 16:51 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 16:51 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 14:51 до 09.09.2025 14:41
Період кваліфікації
з 05.09.2025 14:51 до 09.09.2025 14:41
Основні параметри
Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів) (Манекени для відпрацювання навичок (код за ДК:021:2015:38970000-5 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
450 000 грн.
Манекен для навчання навичок пологів (симулятор пологів)
Назва предмета закупівлі
Манекен для навчання навичок пологів (симулятор пологів)
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.09.2025 14:22
Закінчення аукціону
05.09.2025 14:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів)
Код ДК 021:2015
38970000-5 - Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Січова 22
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СЕМЕНЮК СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
349 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦУТИЛЬСЕРВІС"
Пропозиція:
439 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГУК РОМАН АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
329 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.09.2025 14:22
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Ломберг
Електронна пошта
Телефон
+380508224213
Сайт:
https://vmi.volyn.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
05500687
Повна назва
Комунальний заклад вищої освіти "Волинський медичний інститут" Волинської обласної ради
Поштовий індекс
43016
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Луцьк
Адреса
вул. Лесі Українки, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Манекен для навчання навичок пологів (симулятор пологів)
Період вимог/скарг з 09.09.2025 14:41 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 14:51 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 14:41
Довідка НАЗК
09.09.2025 14:41
Повідомлення про рішення
05.09.2025 14:51
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-25-011620-a-b1
Підписаний і діє
Номер
217
329 500 грн.
329 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.09.2025
Строк дії договору з
15.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів)
Номенклатура
Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад вищої освіти "Волинський медичний інститут" Волинської обласної ради
Повна назва
Комунальний заклад вищої освіти "Волинський медичний інститут" Волинської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05500687

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГУК РОМАН АНДРІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП ГУК РОМАН АНДРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3558201898

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.09.2025 15:39
-
15.09.2025 15:38
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-24-000013
Дата створення проекту
24.09.2025 11:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.09.2025 14:47
Дата публікації висновку про результати
15.10.2025 17:34
Дата завершення усунення порушень
30.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2025 № 41-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 23.09.2025 № 41-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-08-25-011620-a 25.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.09.2025 00:00
Документи рішення
24.09.2025 14:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу вищої освіти «Волинський медичний інститут» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.08.2025 №37 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи- підприємця Гука Романа Андрійовича (далі- ФОП Гук Р.А.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.09.2025 №42; повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2025; договір купівлі-продажу від 15.09.2025 №217 (далі – Договір), укладений з ФОП Гуком Р.А. на суму 329 500,00 грн без ПДВ; пояснення Замовника від 29.09.2025 надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.09.2025 та від 07.10.2025 відповідно. 1. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено наступне. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року №1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-011620-a, Замовник здійснив закупівлю відповідно до річного плану закупівель на 2025 рік за номером ID:UA-P-2025-08-25-014032-a, у пункті 8 якого зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є кошти державного бюджету у розмірі 300 000,00 грн та місцевого бюджету у розмірі 150 000,00 грн. Також в оголошенні про проведення цих відкритих торгів міститься інформація про донора – Ukraine Facility. Розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору у 2025 році здійснено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 925 та наказу Міністерства освіти України від 08.04.2025 №551, згідно з яким Комунальному закладу вищої освіти «Волинський медичний інститут» Волинської обласної ради передбачено обсяг державної субвенції у сумі 1 070,00 тис. гривень. Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю за номером ID: UA-2025-08-25-011620-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організацій, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (Додаток № 6 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 07.10.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, чому в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю не враховані вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди. Однак, Замовник не оприлюднив свою відповідь протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. 2. За результатами моніторингу встановлено, що згідно п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зокрема визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, а також інформація, документів які надаються переможцем - згідно Додатку 2 до тендерної документації. Згідно розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема, передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Однак, пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Так, в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. При цьому, абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі (09.07.2024) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Тобто, абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено. Таким чином, Замовником на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024 та не відповідає нормам встановленим пунктом 44 та пунктом 47 Особливостей, в результаті чого порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 25.09.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, чому тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024 та не відповідає нормам встановленим пунктом 44 та пунктом 47 Особливостей. Однак, Замовником пояснення щодо складання та затвердження тендерної документація без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024 не надані, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. 3. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При аналізі оприлюдненої інформації в електронній системі закупівель встановлено, що переможцем процедури закупівлі ФОП Гук Р.А. не оприлюднено документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до наданого пояснення Замовник не спростував порушення. Таким чином, Замовником в порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхиллено тендерну пропозицію ФОП Гук Р.А. та уклав з ним договір купівлі-продажу від 15.09.2025 №217. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник 14.10.2025 оприлюднив додаткову угоду від 14.10.2025 №1 до Договору, якою встановив загальну суму договору 0 грн 00 коп. та припинив зобов’язання за Договором.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Гук Р.А. встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також дострокове розірвання договору купівлі-продажу від 15.09.2025 №217, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.10.2025 00:00
Дата публікації
15.10.2025 17:34
Документи висновку
15.10.2025 17:34
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів) (Манекени для відпрацювання навичок (код за ДК:021:2015:38970000-5 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-011620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
24.09.2025 16:35
Орган перевірки
30.09.2025 00:00
Документи повідомлення
24.09.2025 16:36
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів) (Манекени для відпрацювання навичок (код за ДК:021:2015:38970000-5 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-011620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 2. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility. 3. Чому тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024 та не відповідає нормам встановленим пунктом 44 та пунктом 47 Особливостей? 4. Надати інформацію, посилання на документи в частині виконання переможцем процедури закупівлі ФОП Гуком Романом Андрійовичем вимог пунктів 2,3,4 розділу 1.2 додатку 2 до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.09.2025 14:10
Орган перевірки
01.10.2025 00:00
Документи повідомлення
25.09.2025 14:10
-
Відповідь
Відповідь на моніторинг
У відповідь на Ваш запит про публічну закупівлю «Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів) код ДК:021:20415:38970000-5, ID закупівлі UA-2025-08-25-011620-а повідомляємо, державна закупівля проводилась за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації та/або капітального ремонту (реконструкції). Відповідно до пункту 5 заявки про участь у проекті (кошторис) джерелами фінансування є державний бюджет 62% та співфінансування 38%.
Рішеня
29.09.2025 13:14
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на мніторинг
У відповідь на Ваш запит про публічну закупівлю «Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів) код ДК:021:20415:38970000-5, ID закупівлі UA-2025-08-25-011620-а повідомляємо, державна закупівля проводилась за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації та/або капітального ремонту (реконструкції). Відповідно до пункту 5 заявки про участь у проекті (кошторис) джерелами фінансування є державний бюджет 62% та співфінансування 38%.
Рішеня
29.09.2025 13:16
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення на моніторинг
У відповідь на Ваш моніторинг процедури закупівлі «Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів) код ДК:021:2015:38970000-5, ID: UA-2025-08-25-011620-а повідомляємо таке. Закупівля здійснювалась для реалізації публічного інвестиційного проекту на «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації та/або капітального ремонту (реконструкції). Закупівля проводилась за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації та/або капітального ремонту (реконструкції). Відповідно до пункту 5 заявки про участь у проекті (кошторис) джерелами фінансування є державний бюджет 62% та співфінансування 38%. Попередньо був проведений моніторинг цін з метою визначення найбільш вигідної вартості для придбання товарів. У протоколі уповноваженої особи зазначається підстави для проведення закупівлі з зазначенням суми закупівлі. https://rescueready.com.ua/symuliator-polohiv-prompt-flex-standart/ https://tikitaki.com.ua/symuliator-polohiv-prompt-flex-standart/
Рішеня
30.09.2025 17:22
Замовник
Документи повідомлення
30.09.2025 17:22
-
30.09.2025 17:24
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів) (Манекени для відпрацювання навичок (код за ДК:021:2015:38970000-5 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-011620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснюється фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням назви субвенції та коду програмної класифікації видатків). 2. Враховуючи, що ця закупівля здійснюється Замовником у тому числі за рахунок коштів Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, надати пояснення (інформацію та документи): 2.1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода)? 2.2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами проєкту договору вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх постачальників, залучених до постачання товару? 2.3. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог статей 16 та 17 Рамкової Угоди? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.10.2025 14:53
Орган перевірки
Документи повідомлення
07.10.2025 14:54
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Манекен для відпрацювання навичок пологів (симулятор пологів) (Манекени для відпрацювання навичок (код за ДК:021:2015:38970000-5 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-011620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснюється фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням назви субвенції та коду програмної класифікації видатків). 2. Враховуючи, що ця закупівля здійснюється Замовником у тому числі за рахунок коштів Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, надати пояснення (інформацію та документи): 2.1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода)? 2.2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами проєкту договору вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх постачальників, залучених до постачання товару? 2.3. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог статей 16 та 17 Рамкової Угоди? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.10.2025 14:56
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 14:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад вищої освіти "Волинський медичний інститут" Волинської обласної ради
Контактний телефон:
+380508224213
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад вищої освіти "Волинський медичний інститут" Волинської обласної ради
Контактний телефон:
+380508224213
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності