Показати схожі тендери

Закупівля Лічильник тепла (код 38550000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») від УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-010804-a
Id Tender f373512175134f399bfd9856db489db5
План UA-P-2025-08-25-012768-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.08.2025 16:10
Остання зміна 08.10.2025 11:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
179 472.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
897.36 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 16:10 до 23.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 16:10
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 16:10
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2025 10:00
до 25.09.2025 17:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2025 17:41
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2025 17:41
до 08.10.2025 11:02
Період уточнень
з 25.08.2025 16:10 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 16:10 до 20.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.09.2025 10:00 до 25.09.2025 17:41
Період кваліфікації
з 23.09.2025 10:00 до 25.09.2025 17:41
Основні параметри
Лічильник тепла (код 38550000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
179 472.1 грн.
Лічильник тепла (код 38550000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Назва предмета закупівлі
Лічильник тепла (код 38550000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
179 472.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
897,36
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лічильник тепла
Код ДК 021:2015
38551000-2 - Лічильники енергії
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01009, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЕМПАЛ"
Пропозиція:
175 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2025 13:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Конончук Світлана Никифорівна
Електронна пошта
Телефон
380442554730
Замовник
ЄДРПОУ
26252302
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01009
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Банкова, 6-8
Кваліфікація
Лот № 1 Лічильник тепла (код 38550000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Період вимог/скарг з 25.09.2025 17:41 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 10:00 по 01.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднено у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації у Замовника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у тому числі щодо предмета закупівлі та потреб Замовника.
Документи кваліфікації
25.09.2025 17:42
Довідка НАЗК
25.09.2025 17:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.09.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Невідповідності в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог зазначеної в пункті 3 Розділу ІІ Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1. Згідно з вимогою Тендерної документації Учасник має надати: «Документи/або копії (свідоцтва, повідомлення, витяги тощо) про реєстрацію учасника платником відповідних податків та зборів (обов’язкових платежів).». При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме: в складі тендерної пропозиції Учасником не надано документ на підтвердження реєстрації учасника платником відповідних податків. Зважаючи на зазначене вище, необхідно привести у відповідність документи та інформацію на виконання вимоги Додатку 1 до тендерної документації та НАДАТИ документ з інформацією відповідно до вимоги тендерної документації. 2. Невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до вимог Розділу ІІ. Додатку 1 та Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (заповнюється Учасником та подається окремим документом у складі тендерної пропозиції) документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції в тому числі: «ДОДАТОК 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», що заповнюється учасником та подається окремим документом у складі тендерної пропозиції». Додаток 2 до тендерної документації – це форма для заповнення Учасником, яку Учасник має надати окремим документом та в повному обсязі, без змін в ньому, окрім місць (зокрема, в Розділі І), де Учасник має прописати конкретні параметри щодо запропонованого товару (без фраз «не менше», «не раніше» тощо). Учасник в складі тендерної пропозиції надав Технічну специфікацію окремим документом із заповненою інформацією про запропонований товар (документ “6. Інформація про технічні_ якісні_ кількісні характеристики (new).pdf”) з помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме: - без дотримання форми Додатку 2 в Розділі І «Загальні вимоги щодо постачання товару» (пункти 1.1. – 1.7.). Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність інформацію та/або документи, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, для підтвердження відповідності документи та/або інформацію та надати В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ ДОДАТОК 2 до тендерної документації.
Створено
24.09.2025 17:35
Надати до
25.09.2025 17:35
Договір
UA-2025-08-25-010804-a-c1
Підписаний і діє
Номер
296
175 800 грн.
175 800 грн.
З ПДВ
Підписано
07.10.2025
Строк дії договору з
07.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Лічильник тепла
Номенклатура
Лічильник тепла
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26252302

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "СЕМПАЛ"
Повна назва
ТОВ "СЕМПАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44370780

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA213052990000026001045026610
ПІБ підписанта
Покрас Олександр Йосипович
Посада підписанта
Генеральний директор
Діє на підставі
діє на підставі Статуту
Номер телефону
+380442392198
Електронна пошта
Документи договору
08.10.2025 11:02
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
179 472.1 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 10:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380442554730
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
179 472.1 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 10:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380442554730
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності