Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт провулку Василя Стефановича м. Умань Черкаської області, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. З урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 від Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-010400-a
Id Tender 24128d67588e492aa29654587f69e814
План UA-P-2025-08-25-009929-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.08.2025 16:06
Остання зміна 17.09.2025 10:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 424 053 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 000 грн. (0,62 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 16:05 до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 16:05
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 16:05
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 12:45
до 11.09.2025 16:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 16:34
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.09.2025 16:34
до 17.09.2025 10:34
Період уточнень
з 25.08.2025 16:05 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 16:05 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 12:45 до 11.09.2025 16:34
Період кваліфікації
з 09.09.2025 12:45 до 11.09.2025 16:34
Основні параметри
Капітальний ремонт провулку Василя Стефановича м. Умань Черкаської області, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. З урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 424 053 грн.
Капітальний ремонт провулку Василя Стефановича м. Умань Черкаської області, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. З урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт провулку Василя Стефановича м. Умань Черкаської області, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. З урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281
Примітки
Окремих частин предмету закупівлі не передбачено, закупівля здійснюється в цілому
Очікувана вартість
2 424 053 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15000,0
0,62 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.09.2025 12:22
Закінчення аукціону
09.09.2025 12:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт провулку Василя Стефановича м. Умань Черкаської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, провулок Василя Стефановича (в межах, необхідних для виконання робіт згідно з проектною та дозвільною документацією)
Дата постачання по
31.12.2025 16:01
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Проміжні платежі за виконані роботи
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки після виконання Генпідрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та отримання сертифікату готовності Об’єкта до експлуатації
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД"
Пропозиція:
2 424 053 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"
Пропозиція:
2 424 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.09.2025 12:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Горбонос Сергій Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Horbonos Serhiy
Електронна пошта
Телефон
+380474431562
Факс
+380474437002
Замовник
ЄДРПОУ
39358320
Назва (англійською мовою)
Housing and Communal Services Department of Uman
Повна назва
Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Housing and Communal Services Department of Uman
Поштовий індекс
20300
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Умань
Адреса
пл. Соборності, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт провулку Василя Стефановича м. Умань Черкаської області, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. З урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281
Період вимог/скарг з 11.09.2025 16:34 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 12:45 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 16:34
Довідка НАЗК
11.09.2025 16:34
Повідомлення про рішення
11.09.2025 16:30
Пропозиція, що перемогла
09.09.2025 12:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 15:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, Учасником надано довідку за формою 1 від 01.09.2025 № 79/6 (далі – Довідка № 79/6). Щодо техніки, зазначеної в п. 2, 3 Довідки № 79/6 учасником надано скан-копії свідоцтв на дані транспортні засоби. Реквізити даних свідоцтв відрізняються від зазначених у Довідці 79/6, а саме: в пункті 2 не вірно зазначена серія документа; в пункті 3 не вірно зазначено номер документа. 1.2. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано довідку за формою 3 від 01.09.2025 № 79/7. Для підтвердження інформації, наведеної в даній довідці, Учасником надано скан-копію договору підряду від 20.08.2024 № 114-08, у якому відсутня невід’ємна його частина (додаток) – Зведений кошторисний розрахунок. 1.3. В складі тендерної пропозиції Учасника надано договірну ціну із зазначенням у ній економічної складової – загальновиробничі витрати. Проте, в додатках до договірної ціни відсутній розрахунок загальновиробничих витрат. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 1.1.1. Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. 2.2. пункт 1.3. Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. 2.3. пункт 2.1. Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, Учасник має надати оновлену довідку за формою 1 від 01.09.2025 № 79/6, з вірно зазначеними реквізитами документів в пунктах 2, 3 даної довідки. 3.2. Учасник повинен довантажити невід’ємну частину (додаток) договору підряду від 20.08.2024 № 114-08 – Зведений кошторисний розрахунок. 3.3. Для підтвердження зазначених загальновиробничих витрат в договірній ціні учасник повинен надати їх розрахунок.
Створено
10.09.2025 16:06
Надати до
11.09.2025 16:06
Договір
UA-2025-08-25-010400-a-b1
Підписаний і діє
Номер
109
2 424 000 грн.
2 020 000 грн.
З ПДВ
Підписано
17.09.2025
Строк дії договору з
17.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт провулку Василя Стефановича м. Умань Черкаської області
Номенклатура
Капітальний ремонт провулку Василя Стефановича м. Умань Черкаської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Повна назва
Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39358320

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"
Повна назва
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03582422

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.09.2025 10:34
Повідомлення про договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000022
Дата створення проекту
22.09.2025 13:56
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 15:29
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2025 № 89-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-25-010400-a , 25.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 15:29
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-25-010400-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі? - чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-08-25-010400-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Рішеня
24.09.2025 16:23
Орган перевірки
30.09.2025 00:00
Документи повідомлення
24.09.2025 16:24
-
Відповідь
Про надання пояснення
За результатами розгляду вашого запиту про надання пояснення, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI, відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради щодо кожного питання повідомляє таке. 1).Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі кошторисного розрахунку вартості будівництва, складеного ліцензованою проектною організацією відповідно до вимог Настанови. Кошторисна вартість будівництва підтверджена Експертним звітом (позитивним) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 18 серпня 2025 року №250812-06/В, виданим ТОВ «Перша будівельна експертиза». Відомості по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт провулку Василя Стефановича м. Умань Черкаської області» можете переглянути на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням - https://e-construction.gov.ua, за реєстраційним номером вищезазначеного експертного звіту: EX01:3380-8091-8549-4967. 2). Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (інформація згідно з пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) забезпечено шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Уманської міської ради у розділі «Публічні закупівлі». Достовірність вищезазначеного можете перевірити, перейшовши за посиланням: https://uman-rada.gov.ua/index.php/hromadskosti/publichni-zakupivli.
Рішеня
25.09.2025 14:19
Замовник
Документи повідомлення
25.09.2025 14:20
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 424 053 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Контактний телефон:
+380474431562
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 424 053 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Контактний телефон:
+380474431562
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності