Показати схожі тендери

Закупівля Датчик SpO2 для пульсоксиметра від Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-010306-a
Id Tender 0875d883cd564a60a3f7a9b61ea4c94c
План UA-P-2025-08-25-012580-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 25.08.2025 15:54
Остання зміна 05.09.2025 14:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
112 970 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
564.85 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 15:53 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 15:53
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 15:53
до 30.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00
-
Період уточнень
з 25.08.2025 15:53 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 15:53 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00
Основні параметри
Датчик SpO2 для пульсоксиметра
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
112 970 грн.
Датчик SpO2 для пульсоксиметра
Назва предмета закупівлі
Датчик SpO2 для пульсоксиметра
Очікувана вартість
112 970 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
564,85
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 10 (штуки)
Датчик SpO2 для пульсоксиметра «Masimo Rad 5»
Опис предмета закупівлі
Датчик SpO2 для пульсоксиметра «Masimo Rad 5»
Код ДК 021:2015
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Код НК 024:2023
37808 Датчик пульсоксиметра багаторазового використання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29008, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Депутатська, 20
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 15 (штуки)
Датчик SpO2 для пульсоксиметра «Aquarius 3,5»
Опис предмета закупівлі
Датчик SpO2 для пульсоксиметра «Aquarius 3,5»
Код ДК 021:2015
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Код НК 024:2023
37808 Датчик пульсоксиметра багаторазового використання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29008, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Депутатська, 20
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 15 (штуки)
Датчик SpO2 для пульсоксиметра «Heaco G1»
Опис предмета закупівлі
Датчик SpO2 для пульсоксиметра «Heaco G1»
Код ДК 021:2015
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Код НК 024:2023
37808 Датчик пульсоксиметра багаторазового використання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29008, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Депутатська, 20
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТІХОНОВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
92 650 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Цинік
Електронна пошта
Телефон
+380671331620
Замовник
ЄДРПОУ
26514713
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Поштовий індекс
29008
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Адреса
ВУЛ. ДЕПУТАТСЬКА БУД. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Датчик SpO2 для пульсоксиметра
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 00:00 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно пункту 1.1 Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка виконана згідно Форми №1 Додатку №1 до Тендерної документації. Учасник надав довідку, виконану згідно Форми №1 Додатку №1 до Тендерної документації, але у даній довідці відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовників (контрагентів). 2. Згідно пункту 1 Розділу ІV «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ ЗГІДНО ЧАСТИНИ 3 СТАТТІ 22 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену форму «Тендерна пропозиція», яка виконана згідно Додатку №5 до Тендерної документації. У своїй тендерній пропозиції учасник зазначив «ціна з/без ПДВ» без уточнення. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.1 Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Пункт 1 Розділу ІV Додатку 1 до Тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку згідно Форми №1 Додатку №1 до Тендерної документації відповідно пункту 1.1 та зазначити усю необхідну інформацію. 2. Надати виправлену редакцію Тендерної пропозиції, оформлену згідно з вимогами Тендерної документації, відповідно пункту 1 Розділу ІV Додатку №1 до Тендерної документації.
Створено
04.09.2025 17:07
Надати до
05.09.2025 17:07
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
112 970 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Контактний телефон:
+380671331620
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
112 970 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Контактний телефон:
+380671331620
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності