Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт мереж водопостачання по просп. Незалежності у м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області. Коригування». Згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація від Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-008486-a
Id Tender 337eb195254a42e8ba7b91e423325433
План UA-P-2025-08-22-003868-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 25.08.2025 14:54
Остання зміна 31.10.2025 09:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 058 249 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 583 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 14:52 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 14:52
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 14:52
до 09.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.09.2025 16:05
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 09:06
до 02.10.2025 00:00
Період уточнень
з 25.08.2025 14:52 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 14:52 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 16:05
Основні параметри
«Капітальний ремонт мереж водопостачання по просп. Незалежності у м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області. Коригування». Згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 058 249 грн.
«Капітальний ремонт мереж водопостачання по просп. Незалежності у м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області. Коригування». Згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт мереж водопостачання по просп. Незалежності у м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області. Коригування». Згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
6 058 249 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60583,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 15:36
Закінчення аукціону
12.09.2025 16:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт мереж водопостачання по просп. Незалежності у м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області. Коригування». Згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
55000, Україна, Миколаївська область, м. Південноукраїнськ, Вознесенський р-н, проспект Незалежності
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
5 399 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ЕФФЕКТ"
Пропозиція:
6 020 395.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА"
Пропозиція:
5 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 15:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 14:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Ізотова
Електронна пошта
Телефон
+380513655050
Замовник
ЄДРПОУ
44354422
Повна назва
Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради
Поштовий індекс
55001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Вознесенський район, місто Південноукраїнськ
Адреса
вулиця Європейська, будинок 23, кабінет 87
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт мереж водопостачання по просп. Незалежності у м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області. Коригування». Згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Період вимог/скарг з 17.09.2025 09:06 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 16:05 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.09.2025 09:06
Повідомлення про рішення
12.09.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.09.2025 10:48 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 09:06 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Зміст
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.09.2025 10:48
Повідомлення про рішення
17.09.2025 09:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.09.2025 13:36 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 10:48 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.09.2025 13:36
Довідка НАЗК
26.09.2025 13:36
Повідомлення про рішення
19.09.2025 10:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Підпункт 1.1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить такі вимоги: 1.1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, в достаній кількості для виконання робіт в зазначений термін, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця ***Назва субпідрядника / співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 1.1.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / наказ/ трудовий договір / договір про надання послуг або цивільно-правовий договір (договір повинен бути чинний протягом всього строку виконання робіт)/ копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу на посаду, вказану в довідці Таблиці 1) / інший документ). 1.1.3. Обов’язкова наявність в Учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Підтвердити взаємовідносини з ним та надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. 1.1.4. Обов’язкова наявність в Учасника головного інженера або виконавця робіт з підтвердженням проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці. Надати документ, який підтверджує освіту не нижче ступеня «бакалавр» в сфері будівництва, посвідчення або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці. 1.1.5. Обов’язкова наявність в Учасника інженера з охорони праці з підтвердженням проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці. Надати документ, який підтверджує освіту не нижче ступеня «бакалавр» в сфері будівництва, посвідчення або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці. 1.1.6. Обов’язкова наявність в Учасника майстра. Надати документ, який підтверджує перевірку знань з питань охорони праці. 1.1.7. Учасник підтверджує наявність кваліфікованих працівників робітничих спеціальностей згідно переліку робіт, які зазначені у Додатку №2 ТД: - зварювальників поліетиленових труб (з відповідними сертифікатами або посвідченнями) не менше 2-х осіб; - фахівц-я(ів) з прокладання водопровідних мереж (з документами, що підтверджують кваліфікацію); - інших робітників будівельних спеціальностей. 2) Перелік виявлених невідповідностей Учасник ПП «ЕФФЕКТ» надав вих. №1 від 11.09.2025р. «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - файл «1ПРАЦІВНИКИ ЕФФЕКТ.pdf.p7s.zip» та файл «ПРАЦІВНИКИ.rar», в якому містяться документи на працівників, які не включені до Довідки: - ізолювальник з термоізоляції 5-го розряду Жанковський Дмитро Валерійович (наказ № 34/К від 28.05.2025); - ізолювальник з термоізоляції 5-го розряду Батурін Валерій Іванович (наказ №36/К від 28.05.2025 та наказ №26/К від 30.04.2025). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику треба надати оновлену «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з включенням до неї працівників: ізолювальник з термоізоляції 5-го розряду Жанковський Дмитро Валерійович, ізолювальник з термоізоляції 5-го розряду Батурін Валерій Іванович. 4) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Підпункт 6.5. пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників:» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить такі вимоги: 6.5. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Примітка: Якщо файл був підписаний КЕП, то в інформації про підпис є такі дані: Тип носія – захищений; Тип підпису: Кваліфікований; Сертифікат: Кваліфікований. Ключ КЕП може зберігатися лише в засобі КЕП – захищеній флешці, на якій не може бути більше нічого, крім ключа, або в іншому спеціальному засобі, що має експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері захисту інформації (токен). Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). 5) Перелік виявлених невідповідностей У наступних наданих Учасником ПП «ЕФФЕКТ» документах, які надані не у формі електронного документа , а також не є такими, що видані іншим підприємством / установою / організацією. Разом з цим, вказані документ не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці, та не є таким, що надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, тобто зазначені документи не відповідають умові, зазначеній у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації: - у файлі «5Договір ДОРОШ ЗВАРНИК П.pdf» з файлу «ПРАЦІВНИКИ.rar»; - у файлах «СТАТУТ + ОПИС ПП ЕФФЕКТ.pdf», «Рішення власника 1-15.05.20.pdf», «1 декларація ПП ЕФФЕКТ.pdf» з файлу «СТАТУТНІ ДОЗВІЛЬНІ ІНШЕ.rar»; - у файлі «АНАЛОГІЧНИЙ ДОСВІД.pdf». 6) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення виявлених порушень учасником процедури закупівлі кожен вищезазначений файл окремо повиен бути підписаний КЕП, або кожна сторінка скан-копії документу повина містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника, з урахуванням вимог пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, відповідно вище перелічених невідповідностей.
Створено
23.09.2025 14:59
Надати до
24.09.2025 14:59
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 09:02 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 09:03
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000122
Дата створення проекту
06.10.2025 15:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 16:47
Дата публікації висновку про результати
27.10.2025 16:43
Дата завершення усунення порушень
11.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.10.2025 № 102-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.10.2025 № 102-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-08-25-008486-a 25.08.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 16:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 25.08.2025 № 178; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА» (далі – ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА») та приватного підприємства «ЕФФЕКТ» (далі – ПП «ЕФФЕКТ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ПП «ЕФФЕКТ» у строк до 24.09.2025; протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 17.09.2025 № 194, від 19.09.2025 № 195 та від 26.09.2025 № 200; повідомлення про намір укласти договір; інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. За результатами оцінки тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС», яку Замовник відхилив на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, в протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи від 17.09.2025 № 194 Замовник зазначив: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності, а саме: в наданій Учасником скан-копії ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ відсутній підпис і печатка інженера проектувальника в частині кошторисної документації. Кошторисні документи не належать до документів, визначених пунктом 43 Особливостей та не підлягають усуненню невідповідностей у поданій договірній ціні». Під час моніторингу встановлено, що перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, визначений Замовником в додатку 1 до тендерної документації. Так, відповідно до підпункту 4.1.1 пункту 4.1 частини 4 додатку 1 до тендерної документації технічні вимоги до предмета закупівлі встановлені Замовником в додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» (далі – додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до підпункту 4.1.4 пункту 4.1 частини 4 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, встановленим в додатку 2 до тендерної документації, учасник має надати в сканованому вигляді розрахунки, в тому числі, договірну ціну «обов’язково з підписом і печаткою (при наявності) учасника, та підписом і печаткою інженера проектувальника в частині кошторисної документації». Учасник ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції у файлі «Договірна ціна з додатками Кошторис.pdf» надав в сканованому вигляді кошторисні розрахунки, в тому числі, договірну ціну з підписом керівника та печаткою ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС», але без підпису та печатки інженера проектувальника в частині кошторисної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, пунктом 43 Особливостей визначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Крім того, форма документа «Договірна ціна» визначена додатком 30 «ФОРМА договірної ціни» до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281), та передбачає наявність підписів «Керівник підприємства (організації) – замовника (підпис, ініціали, прізвище, печатка)» та «Керівник (генеральної) підрядної організації (підпис, ініціали, прізвище, печатка)». Отже, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» є невідповідності щодо відсутності підпису та печатки інженера проектувальника в частині кошторисної документації в сканованому документі «Договірна ціна», виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. Зважаючи на вищевказане, Замовник, виявивши вищезазначені невідповідності, на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей та на порушення пункту 44 Особливостей відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Таким чином, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС», остаточна ціна якої становить 5 399 000,00 грн з ПДВ, та яка на 691 395,20 грн з ПДВ дешевша за остаточну цінову пропозицію учасника переможця торгів ПП «ЕФФЕКТ» в сумі 6 020 395,20 грн з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» встановлено порушення пунктів 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи від 26.09.2025 № 200 про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «ЕФФЕКТ» та від 17.09.2025 № 194 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.10.2025 00:00
Дата публікації
27.10.2025 16:43
Документи висновку
27.10.2025 16:43
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На Ваше зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначене у висновку від 27.10.2025 року, час публікації 16:43 про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт мереж водопостачання по просп. Незалежності у м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області. Коригування. Згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-08-25-008486-a, управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради повідомляє, що Протоколом № 212 від 31.10.2025 скасовує попередньо прийняті рішення уповноваженої особи № 200 від 26.09.2025 про визначення учасника ПП «ЕФФЕКТ» переможцем та № 194 від 17.09.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС».
Дата публікації
31.10.2025 09:08
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.11.2025 11:04
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.11.2025 11:04
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-008486-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 09:36
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 09:37
-
Відповідь
Запит №1 замовнику на пояснення від 7 жовт 09:36
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-008486-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Дата, до якої необхідно надати відповідь 11 жовт 00:00. Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації за робочим проектом № 2159-02: «Капітальний ремонт мереж водопостачання по проспекту Незалежності у м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області» Коригування. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт мереж водопостачання по просп. Незалежності у м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області. Коригування. Згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» здійснювалися згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, затвердженого наказом УБР ПМР №39-ЗГ від 06.06.2024р. Кошторисна документація за робочим проектом №2159-02 пройшла Експертну оцінку (Позитивна) № 02682-24 від 30.05.2024р. Згідно плану закупівель, ID: UA-P-2025-08-22-003868-a вартість предмету закупівлі - 6058249,00 грн з ПДВ. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: Офіційний веб-сайт місто Южноукраїнськ- http://yu.mk.ua/show/78 - Публічна інформація - Набори публічних даних- Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради – https://yu.mk.ua/news/show/obgruntuvannya_id_1756124009 https://yu.mk.ua/uploads/files/2025/8/25/content/1bd31a509105e876ababdf1058995c4e.pdf.»
Рішеня
07.10.2025 15:35
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-008486-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно підпункту 4.1.4 пункту 4.1 частини 4 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, встановленим в додатку 2 до тендерної документації, учасник має надати в сканованому вигляді розрахунки, в тому числі, договірну ціну «обов’язково з підписом і печаткою (при наявності) учасника, та підписом і печаткою інженера проектувальника в частині кошторисної документації». Додатком 30 «ФОРМА договірної ціни» до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, визначена форма документа «Договірна ціна», яка передбачає наявність підписів «Керівник підприємства (організації) – замовника (підпис, ініціали, прізвище, печатка)» та «Керівник (генеральної) підрядної організації (підпис, ініціали, прізвище, печатка)». Тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» було відхилено Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, в протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи від 17.09.2025 № 194 Замовник зазначив: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності, а саме: в наданій Учасником скан-копії ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ відсутній підпис і печатка інженера проектувальника в частині кошторисної документації. Кошторисні документи не належать до документів, визначених пунктом 43 Особливостей та не підлягають усуненню невідповідностей у поданій договірній ціні». Водночас, згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, пунктом 43 Особливостей визначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на вищенаведене, пояснити: 1. Чому учаснику ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» під час розгляду його тендерної пропозиції не було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, що зазначена в протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи від 17.09.2025 № 194? 2. Яким чином виправлення учасником помилки щодо підпису і печатки інженера проектувальника в документі «ДОГОВІРНА ЦІНА» призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого цим учасником? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.10.2025 14:30
Орган перевірки
14.10.2025 00:00
Документи повідомлення
08.10.2025 14:31
-
Відповідь
Запит №2 про надання пояснень (інформації, документів) 8 жовт 14:30
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-008486-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно підпункту 4.1.4 пункту 4.1 частини 4 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, встановленим в додатку 2 до тендерної документації, учасник має надати в сканованому вигляді розрахунки, в тому числі, договірну ціну «обов’язково з підписом і печаткою (при наявності) учасника, та підписом і печаткою інженера проектувальника в частині кошторисної документації». Додатком 30 «ФОРМА договірної ціни» до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, визначена форма документа «Договірна ціна», яка передбачає наявність підписів «Керівник підприємства (організації) – замовника (підпис, ініціали, прізвище, печатка)» та «Керівник (генеральної) підрядної організації (підпис, ініціали, прізвище, печатка)». Тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» було відхилено Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, в протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи від 17.09.2025 № 194 Замовник зазначив: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності, а саме: в наданій Учасником скан-копії ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ відсутній підпис і печатка інженера проектувальника в частині кошторисної документації. Кошторисні документи не належать до документів, визначених пунктом 43 Особливостей та не підлягають усуненню невідповідностей у поданій договірній ціні». Водночас, згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, пунктом 43 Особливостей визначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на вищенаведене, пояснити: 1. Чому учаснику ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» під час розгляду його тендерної пропозиції не було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, що зазначена в протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи від 17.09.2025 № 194? 2. Яким чином виправлення учасником помилки щодо підпису і печатки інженера проектувальника в документі «ДОГОВІРНА ЦІНА» призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого цим учасником? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Дата, до якої необхідно надати відповідь: 14 жовт 00:00 Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Тендерною документацією (ТД) прямо встановлено необхідність підпису та печатки інженера проектувальника: «4.1.4. Також учасник має надати в сканованому вигляді розрахунки: - договірна ціна (обов’язково з підписом і печаткою (при наявності) учасника, та підписом і печаткою інженера проектувальника в частині кошторисної документації); - пояснювальна записка; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів.» Відсутність встановлених підписів і печаток, особливо підпису і печатки інженера проектувальника в частині кошторисної документації на документі «Договірна ціна» (як вимагалося у підпункті 4.1.4. Додатку 1 до ТД), є суттєвою невідповідністю. Вимога щодо підпису і печатки інженера проектувальника на документі «Договірна ціна» є прямою вимогою технічної специфікації (оскільки стосується кошторисної документації як частини технічних вимог до робіт) і слугує для підтвердження достовірності, правильності та обґрунтованості наданих розрахунків. Замовник діяв у відповідності до встановлених вимог ТД. Замовник керувався рішенням АМКУ від 15.11.2024 № 18444-р/пк-пз, де розглядалась скарга Учасника щодо відхилення його тендерної пропозиції через відсутність підпису та печатки інженера-проектувальника на скан-копіях кошторисних розрахунків договірної ціни: «Разом з тим, надана Скаржником кошторисна документація (розрахунок твердої договірної ціни та підсумкова відомість ресурсів) не містить печатку інженера проектувальника. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги.». Також, Замовник керувався рішенням АМКУ від 04.08.2025 № 11975-р/пк-пз, де розглядалась скарга Учасникав щодо невідхилення Замовником тендерної пропозиції Переможця через відсутність підпису та печатки інженера-проектувальника на скан-копіях кошторисних розрахунків договірної ціни: «Разом з тим, в наданій Переможцем скан-копії розрахунку Договірної ціни відсутній підпис і печатка інженера проектувальника в частині кошторисної документації. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей.».
Рішеня
13.10.2025 11:37
Замовник
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 058 249 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради
Контактний телефон:
+380513655050
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 058 249 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради
Контактний телефон:
+380513655050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності