Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт харчоблоку Веснянського закладу дошкільної освіти Веснянської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул.Степова, 36-Б, с-ще Весняне, Миколаївський район, Миколаївська область ( ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») від ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ,ТУРИЗМУ ТА ПРАВОПОРЯДКУ ВЕСНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-007761-a
Id Tender fed103773bb64341b303451e502d0c54
План UA-P-2025-08-25-008856-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.08.2025 14:29
Остання зміна 15.09.2025 13:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 14:28 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 14:28
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 14:28
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:14
до 15.09.2025 13:44
Залишилось 5 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 08:00
до 21.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 13:44
-
Період уточнень
з 25.08.2025 14:28 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 14:28 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:14 до 15.09.2025 13:44
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:14 до 15.09.2025 13:44
Основні параметри
Поточний ремонт харчоблоку Веснянського закладу дошкільної освіти Веснянської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул.Степова, 36-Б, с-ще Весняне, Миколаївський район, Миколаївська область ( ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
800 000 грн.
Поточний ремонт харчоблоку Веснянського закладу дошкільної освіти Веснянської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул. Степова, 36-Б, с-ще Весняне, Миколаївський район, Миколаївська область ( ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт харчоблоку Веснянського закладу дошкільної освіти Веснянської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул. Степова, 36-Б, с-ще Весняне, Миколаївський район, Миколаївська область ( ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.09.2025 13:51
Закінчення аукціону
02.09.2025 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт харчоблоку Веснянського закладу дошкільної освіти Веснянської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул.Степова, 36-Б, с-ще Весняне, Миколаївський район, Миколаївська область ( ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Код ДК 021:2015
45451100-4 - Оздоблювальні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
57134, Україна, Миколаївська область, Весняне , Степова 36-Б
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2025 році, в термін протягом 20 (двадцяти ) робочих днів. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати , що передбачений цим Договором (незалежно від тривалості затримки), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків , зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
25.08.2025 14:28
Тендерна документація
25.08.2025 14:28
Проект договору
25.08.2025 14:28
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АРТАЛЬЯНС ГОЛД
Пропозиція:
726 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ДРОБУШ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
729 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.09.2025 13:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 14:29
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Вікторівна Навроцька
Електронна пошта
Телефон
+380662284787
Замовник
ЄДРПОУ
41292510
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ,ТУРИЗМУ ТА ПРАВОПОРЯДКУ ВЕСНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
57134
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаївський р-н., селище Весняне
Адреса
вул. Центральна, буд. 6-В
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт харчоблоку Веснянського закладу дошкільної освіти Веснянської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул. Степова, 36-Б, с-ще Весняне, Миколаївський район, Миколаївська область ( ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Період вимог/скарг з 08.09.2025 08:00 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 14:14 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.09.2025 08:00
Довідка НАЗК
08.09.2025 08:00
Повідомлення про рішення
02.09.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ АРТАЛЬЯНС ГОЛД невідповідностей 1.перелік виявлених невідповідностей: - Учасник надав Довідку №169 від 28.08.2025 р.,згідно форми 1,позиція № 3 Сколов О.О надано ЦПД № 25/08-2/2025 в частині 10.Реквізити та підписи сторін невірно вказане прізвище Виконавця.(Сколов-Соколов). - Серед зазначених працівників фігурує Богомол Інна Володимирівна – інженер з охорони праці. Для підтвердження кваліфікації надано такі документи: - Посвідчення №12624 про перевірку знань з питань охорони праці, видане ТОВ «НЦ Аверс» на підставі витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань №910-25 від 31.01.2025 року; Однак жоден з поданих документів не містить підтвердження факту проходження перевірки знань:з НАПБ А.01.001-2014, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12 , як це вимагається у тендерній документації Замовника. Таким чином, документи, подані учасником щодо інженера з охорони праці , не відповідають вимогам, установленим тендерною документацією, і не підтверджують належну кваліфікацію в повному обсязі. - Учасник надав Довідку № 167/2025 від 28.08.2025 р., згідно форми 2, але у стовпчик (Документи, що підтверджують виконання договору) не додав наданий лист-відгук № 802/8786 від 29.08.2025 р. 2.посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додаток № 1 до тендерної документації: - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати: - довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, та Лист – відгук (позитивний) від контрагента, згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на капітальний/ поточний / аварійний ремонт харчоблоку або їдальні або приміщення. - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори (або інші документи, які підтверджують підставу використання праці). Учасники обов’язково включають до інформаційної довідки фахівця за посадою: - плиточник - не менше 1 особи ; - електрик - не менше 1 особи; - маляр-штукатур - не менше 1 особи; -інженер-проектувальник, в частині кошторисної документації - не менше 1 особи ; - підсобний робітник – 3 особи; - інженер з охорони праці - не менше 1 особи. Також учасник повинен надати: - діючі протоколи та посвідчення з перевірки знань законодавства з питань охорони праці, основ електробезпеки, гігієни праці та надання першої допомоги потерпілим: НАПБ А.01.001-2014, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12 на інженера з охорони праці; - кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, в частині кошторисної документації. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен надати виправлений ЦПД № 25/08-2/2025 . Якщо вірно прізвище Соколов, то надати виправлену Довідку №169 від 28.08.2025 р . - Учасник повинен надати виправлену Довідку № 167/2025 від 28.08.2025 р., згідно форми 2, а саме привести у відповідність стовпчик (Документи, що підтверджують виконання договору) –додати у перелік наданий лист-відгук № 802/8786 від 29.08.2025 р. - Учасник повинен надати: діючі протоколи та посвідчення з перевірки знань законодавства з питань охорони праці, основ електробезпеки, гігієни праці та надання першої допомоги потерпілим: НАПБ А.01.001-2014, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12 на інженера з охорони праці, заявленого Учасником. А саме підтвердження факту проходження перевірки знань НАПБ А.01.001-2014, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12, як це вимагається у тендерній документації Замовника
Створено
04.09.2025 10:41
Надати до
05.09.2025 10:41
Період вимог/скарг з 15.09.2025 10:53 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 10:49 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:44 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 10:53 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:44
Довідка НАЗК
15.09.2025 13:44
Повідомлення про рішення
15.09.2025 10:54
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-08-25-007761-a-b2
Очікує підписання
729 999.99 грн.
729 999.99 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт харчоблоку Веснянського закладу дошкільної освіти Веснянської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул.Степова, 36-Б, с-ще Весняне, Миколаївський район, Миколаївська область ( ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Номенклатура
Поточний ремонт харчоблоку Веснянського закладу дошкільної освіти Веснянської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул.Степова, 36-Б, с-ще Весняне, Миколаївський район, Миколаївська область ( ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ,ТУРИЗМУ ТА ПРАВОПОРЯДКУ ВЕСНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ,ТУРИЗМУ ТА ПРАВОПОРЯДКУ ВЕСНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41292510

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ДРОБУШ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ДРОБУШ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3005918273

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ,ТУРИЗМУ ТА ПРАВОПОРЯДКУ ВЕСНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380662284787
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ,ТУРИЗМУ ТА ПРАВОПОРЯДКУ ВЕСНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380662284787
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності