Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). від Київський геріатричний пансіонат.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-007736-a
Id Tender a965dabf1f25495b8ccf2d1c24a828a0
План UA-P-2025-07-21-007455-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.08.2025 14:41
Остання зміна 03.10.2025 17:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 191 734 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 958.67 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 14:40 до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 14:40
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 14:40
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00
до 15.09.2025 10:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 10:51
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.09.2025 10:51
до 03.10.2025 17:25
Період уточнень
з 25.08.2025 14:40 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 14:40 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00 до 15.09.2025 10:51
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00 до 15.09.2025 10:51
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 191 734 грн.
Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
8 191 734 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40958,67
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03180, Україна, м. Київ, вулиця Українського відродження, будинок 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК ПЛЮС"
Пропозиція:
7 994 943.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 20:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чешко Ольга Федорівна
Електронна пошта
Телефон
380442283135
Замовник
ЄДРПОУ
21462905
Повна назва
Київський геріатричний пансіонат
Поштовий індекс
03179
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Українського відродження, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Період вимог/скарг з 15.09.2025 10:51 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 00:00 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 10:51
Довідка НАЗК
15.09.2025 10:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
09.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 14:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 14:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При розгляді тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК ПЛЮС" було виявлено наступні невідповідності: - Відсутність документів, що засвідчують правові відносини учасника з відповідними працівниками на : Покрівельник рулонних покрівель із штучних матеріалів, монтажник, Інженера проектувальника в частині кошторисної документації, інженера з технічного нагляду; - Відсутність копії сертифікату інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів.
Створено
12.09.2025 18:16
Надати до
13.09.2025 18:16
Договір
UA-2025-08-25-007736-a-a1
Підписаний і діє
Номер
152/25
7 994 943.6 грн.
6 662 453 грн.
З ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Номенклатура
Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Київський геріатричний пансіонат
Повна назва
Київський геріатричний пансіонат
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21462905

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК ПЛЮС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32958744

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 17:24
-
Забезпечення тендерних пропозицій
03.10.2025 17:23
Підписаний договір
Додатки до договору
03.10.2025 17:23
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-16-000025
Дата створення проекту
16.09.2025 15:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.09.2025 17:15
Дата публікації висновку про результати
08.10.2025 18:11
Дата завершення усунення порушень
23.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2025 № 82-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.09.2025 № 82-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-25-007736-a 25.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.09.2025 00:00
Документи рішення
16.09.2025 17:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського геріатричного інтернату (далі - Замовник) UA-P-2025-07-21-007455-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.09.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «БТК ПЛЮС»; вимогу про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.09.2025 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 03.10.2025 № 152/25 (далі – Договір); Додаткову угоду від 03.10.2025 № 1 до Договору; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 22.09.2025, 03.10.2025. За результатами розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до Пояснювальної записки, що міститься у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БТК ПЛЮС» при розрахунку договірної ціни, учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної занятості 171,75 людино-годин, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента від 15.07.2025 № 4524-IX, з 07.08.2025 до 05.11.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 173,17 людино-годин. Отже, учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий станом на дату подання пропозиції (27.08.2025) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Настанови, ця настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою. Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», діють обмеження та особливості організації трудових відносин, встановлені Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-ІХ (далі - Закон № 2136-ІХ). Відповідно до частини шостої статті 6 Закону № 2136-ІХ у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки». Зокрема, не застосовуються норми, які встановлюють святкові, неробочі і вихідні дні та тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів. Згідно з пунктом 3 розділу «Прикінцеві положення» Закону № 2136-ІХ цей Закон діє у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», та втрачає чинність з дня припинення або скасування воєнного стану. Тобто, на період дії воєнного стану положення КЗпП щодо скорочення роботи на одну годину напередодні святкових і неробочих днів, перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого, перенесення вихідних та робочих днів відповідно до рекомендації Кабінету Міністрів України, заборони залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні, не застосовуються. Збільшення кількості годин роботи, що мають відпрацювати працівники у період воєнного стану у порівнянні з мирним часом, не призводить до збільшення нормальної тривалості робочого часу на тиждень, встановленого частиною першою статті 50 КЗпП, відповідно до якої нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Крім того, слід зазначити, що у спеціалізованому щомісячному періодичному виданні «Ціноутворення у будівництві» (Збірник офіційних документів та роз’яснень), розробленого товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Інпроект», яке є базовою організацією у будівництві та здійснює науково-технічне, дослідне, методичне та інформаційне забезпечення нормування з питань економіки та ціноутворення у будівництві відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 28.08.2021 № 215 (у редакції наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 30.11.2023 № 1088), на регулярній основі публікуються інформаційні повідомлення щодо норми тривалості робочого часу на поточний рік з урахуванням терміну дії воєнного стану, наводяться дані щодо норми тривалості робочого часу в залежності від тривалості робочого тижня та повідомляється, що у випадку продовження воєнного стану можна перерахувати норму тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії. Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БТК ПЛЮС» визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 03.10.2025 Замовником надано пояснення, що у процесі підготовки та уточнення договірної ціни під час виконання договору було здійснено коригування розрахунків та перераховано договірну ціну в бік зменшення з суми 7994943,60 грн. на 7803824,32 грн., та укладено додаткову угоду від 03.10.2025 №1 до Договору. Дану додаткову угоду Замовником розміщено в електронній системі закупівель у визначений законодавством термін.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
07.10.2025 00:00
Дата публікації
08.10.2025 18:11
Документи висновку
08.10.2025 18:11
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація щодо усунення порушення
Дата публікації
09.10.2025 14:22
Документи інформації про усунення порушення
09.10.2025 14:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-25-007736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.09.2025 17:07
Орган перевірки
23.09.2025 00:00
Документи повідомлення
17.09.2025 17:07
-
Відповідь
Щодо надання пояснення на запит
Київським геріатричним пансіонатом (надалі Пансіонат) опрацьовано запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.09.2025 щодо надання інформації, документів та пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-007736-a) та повідомляємо наступне. Замовник здійснює дану закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) з врахуванням Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Наказом Мінекономіки 22 листопада 2024 року № 26335. Відповідно до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в межах проведення моніторингу закупівлі по предмету Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-007736-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 надаємо відповідну інформацію та підтверджуючі документи. 1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат тощо), комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Розмір витрат розраховувався на основі кошторису відповідно до переліку та обсягу робіт (дефектного акту), враховуючи матеріали та їх вартість з урахуванням положень кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Очікувана вартість закупівлі формувалась на підставі опрацювання комерційних пропозицій Підрядників, які здійснюють роботи на ринку будівельних та ремонтних робіт. При складанні переліку робіт та їх обсягу (дефектного акту) враховувались технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які включають в собі надійність довготривалої та стабільної роботи (гарантійний строк зазначений в технічному завданні тендерної документації), відповідність стандартам якості та експлуатації; екологічні показники вплив на довкілля (прибирання сміття, тощо). 2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Кошти на проведення закупівлі затверджені за бюджетною програмою КПКВК 0813102 « Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби» та наказом Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2025 №333 «Про внесення змін до Наказу від 28 січня 2025 року № 32 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://www.kgp.in.ua/images/zvitnistpdf/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/v-13--tehzavd-na-sayt.pdf
Рішеня
22.09.2025 14:09
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-25-007736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Замовником у пункті 3.8 «Вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни)» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що «Відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріальнотехнічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією. Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) повинна відповідати положенням розділу V Настанови або у разі, коли згідно з пунктом 5.1 цієї тендерної документації». Учасником ТОВ «БТК ПЛЮС» якого визнано переможцем торгів, 08.09.2025 завантажено тендерну пропозицію у складі якої надано пояснювальну записку до зведеного кошторису вартості робіт, в якій використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 171,75 люд. год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента від 15.07.2025 № 4524-IX, з 07.08.2025 до 05.11.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні на 2025 рік та відповідно середньомісячна норма тривалості робочого часу – 173,17 людино-години. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БТК ПЛЮС» вимогам тендерної документації та правомірності обрання його переможцем. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.09.2025 09:56
Орган перевірки
04.10.2025 00:00
Документи повідомлення
30.09.2025 09:57
-
Відповідь
щодо надання почснення
Київським геріатричним пансіонатом (надалі Пансіонат) опрацьовано запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.09.2025 щодо надання інформації, документів та пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-007736-a) та повідомляємо наступне. Замовник здійснює дану закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) з врахуванням Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Наказом Мінекономіки 22 листопада 2024 року № 26335. Відповідно до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в межах проведення моніторингу закупівлі по предмету Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу літ. «Б» та адміністративного блоку головного корпусу, літ.А, Київського геріатричного пансіонату за адресою: вул.Українського відродження,11, м.Київ, 03180 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-007736-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 надаємо відповідне пояснення та документи. Щодо надання  обґрунтування відповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БТК ПЛЮС» ви могам тендерної документації та правомірності обрання його переможцем. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БТК ПЛЮС» були подані кошторисні розрахунки вартості робіт та пояснювальну записку відповідно до вимог тендерної документації. Кошторисні розрахунки в складі тендерної пропозиції Учасника відповідали формам та переліку документів, визначеним у тендерній документації. Разом з тим, беручи до уваги надані Держаудитслужбою зауваження щодо застосованого показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, Замовником в процесі підготовки укладання угоди було здійснено коригування розрахунків за результатами експертизи. Додатковою угодою до договору кошторисні розрахунки приведені у відповідність до вимог чиного законодавства України. Відповідні зміни до договору оформлені належним чином шляхом укладання додаткової угоди, якою уточнено договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис та пояснювальну записку. Таким чином, Замовник забезпечив приведення розрахунків у відповідність до діючих нормативів та забезпечив належне документальне оформлення договірних зобов’язань. Додатки: 1. Зведений кошторис (пояснювальна записка )- 4 арк.
Рішеня
03.10.2025 16:22
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 191 734 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
Київський геріатричний пансіонат
Контактний телефон:
380442283135
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 191 734 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
Київський геріатричний пансіонат
Контактний телефон:
380442283135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності