Показати схожі тендери

Закупівля Печатки та штампи на автоматичній оснастці від Виконавчий комітет Лозівської міської ради Харківської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-005229-a
Id Tender 1d1beedc12ec4cd38ca5313a7f2b5ad1
План UA-P-2025-08-22-012657-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 25.08.2025 12:41
Остання зміна 04.09.2025 10:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
120 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 12:41 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 12:41
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 12:41
до 30.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.09.2025 16:12
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 13:10
до 09.09.2025 00:00
Період уточнень
з 25.08.2025 12:41 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 12:41 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 16:12
Основні параметри
Печатки та штампи на автоматичній оснастці
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
12 000 грн.
Печатки та штампи на автоматичній оснастці
Назва предмета закупівлі
Печатки та штампи на автоматичній оснастці
Очікувана вартість
12 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
120,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.09.2025 15:49
Закінчення аукціону
02.09.2025 16:12
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Печатка на автоматичній оснастці
Опис предмета закупівлі
Печатка на автоматичній оснастці
Код ДК 021:2015
30192153-8 - Штампи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
64602, Україна, Харківська область, м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Дата постачання по
15.10.2025 12:35
Позиція : №2 10 (штуки)
Штамп на автоматичній оснастці
Опис предмета закупівлі
Штамп на автоматичній оснастці
Код ДК 021:2015
30192153-8 - Штампи
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
64602, Україна, Херсонська область, м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Дата постачання по
15.10.2025 12:35
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на вказані в рахунку реквізити
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
Пропозиція:
9 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Гудков Олексій Михайлович
Пропозиція:
11 980 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.09.2025 15:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 12:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нестеренко Вікторія Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380574525615
Факс
+380574525615
Сайт:
http://lozovagromada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04058829
Повна назва
Виконавчий комітет Лозівської міської ради Харківської області
Поштовий індекс
64602
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Лозова
Адреса
вул. Ярослава Мудрого, 1
Інформація про підписанта
IBAN
UA 758201720344200020000030499
ПІБ підписанта
Жидков Олександр Миколайович
Посада підписанта
Перший заступник міського голови
Діє на підставі
рішення Лозівської міської ради Харківської області від 12.01.2023 року № 1138, Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Телефон
+380574525866
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Печатки та штампи на автоматичній оснастці
Період вимог/скарг з 03.09.2025 13:10 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 16:12 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Учасник, визначений електронною системою закупівель Переможцем, відмовився від підписання договору та дотримання ціни, що задекларована у пропозиції у зв’язку з виявленою помилкою при формуванні ціни згідно закупівлі UA-2025-08-25-005229-a
Документи кваліфікації
03.09.2025 13:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.09.2025 16:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 12:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 12:31
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 13:10 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.09.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 12:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 12:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції надати інформацію зазначену у Додатку 1 п.1, а саме: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), (вказати контрагента, його адресу, код ЄДРПОУ, телефон, предмет договору, сума договору). Учасником у наданій довідці не вказано адресу, код ЄДРПОУ, телефон контрагента 2. Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції надати інформацію зазначену у Додатку 1 п.6, а саме: Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включно з додатками та специфікаціями до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. Під час заповнення проєкту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися Учасником надано проєкт договору, але він не підписаний уповноваженою особою учасника та не містити печатку учасника. 3. Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції надати інформацію зазначену у Додатку 1 п.14, а саме: у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації. Учасником не надано гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації. 4. Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції надати інформацію зазначену у Додатку 1 п.14, а саме Гарантійний лист щодо, проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень у випадку поставки неякісного товару тощо, здійснюється Постачальником. Учасником не надано Гарантійний лист щодо, проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень у випадку поставки неякісного товару тощо, здійснюється Постачальником.
Створено
03.09.2025 14:16
Надати до
04.09.2025 14:16
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
12 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Лозівської міської ради Харківської області
Контактний телефон:
+380574525615
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
12 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Лозівської міської ради Харківської області
Контактний телефон:
+380574525615
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності