Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція мереж теплопостачання до лікарняних корпусів КНП «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області (I черга –педіатричний корпус, II черга – хірургічно-терапевтичний корпус) за адресою: Львівська область, Золочівський район, м. Броди, вул. Л. Українки, 21 від КНП " Бродівська ЦМЛ ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-004877-a
Id Tender c8b6ef16ff5c4cdc821aebf3f5d07ca8
План UA-P-2025-08-25-006085-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.08.2025 12:16
Остання зміна 18.09.2025 10:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 077 840.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 389.2 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 12:16 до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 12:16
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 12:16
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 13:21
до 18.09.2025 10:54
Залишилось 5 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 12:53
до 24.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.09.2025 10:54
-
Період уточнень
з 25.08.2025 12:16 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 12:16 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 13:21 до 18.09.2025 10:54
Період кваліфікації
з 09.09.2025 13:21 до 18.09.2025 10:54
Основні параметри
Реконструкція мереж теплопостачання до лікарняних корпусів КНП «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області (I черга –педіатричний корпус, II черга – хірургічно-терапевтичний корпус) за адресою: Львівська область, Золочівський район, м. Броди, вул. Л. Українки, 21
Під однією роботою варто розуміти обсяг визначений Додатком 2 (Технічна специфікація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 077 840.4 грн.
Реконструкція мереж теплопостачання до лікарняних корпусів КНП «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області (I черга –педіатричний корпус, II черга – хірургічно-терапевтичний корпус) за адресою: Львівська область, Золочівський район, м. Броди, вул. Л. Українки, 21
Назва предмета закупівлі
Реконструкція мереж теплопостачання до лікарняних корпусів КНП «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області (I черга –педіатричний корпус, II черга – хірургічно-терапевтичний корпус) за адресою: Львівська область, Золочівський район, м. Броди, вул. Л. Українки, 21
Очікувана вартість
3 077 840.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15389,2
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.09.2025 12:58
Закінчення аукціону
09.09.2025 13:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція мереж теплопостачання до лікарняних корпусів КНП «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області (I черга –педіатричний корпус, II черга – хірургічно-терапевтичний корпус) за адресою: Львівська область, Золочівський район, м. Броди, вул. Л. Українки, 21
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. Лесі Українки, 21
Дата постачання по
31.12.2026 12:19
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Тимків Богдан Романович
Пропозиція:
2 802 629.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Пропозиція:
2 625 284.59 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.09.2025 12:58
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мацвейко Андрій Федорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380673620840
Замовник
ЄДРПОУ
01998226
Повна назва
КНП " Бродівська ЦМЛ "
Поштовий індекс
80600
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Броди
Адреса
вул.Юридика,22
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція мереж теплопостачання до лікарняних корпусів КНП «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області (I черга –педіатричний корпус, II черга – хірургічно-терапевтичний корпус) за адресою: Львівська область, Золочівський район, м. Броди, вул. Л. Українки, 21
Період вимог/скарг з 16.09.2025 12:53 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 13:21 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
16.09.2025 12:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.09.2025 11:52
Електроний протокол про продовження строку
09.09.2025 13:21
Витяг з ЄДР
09.09.2025 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 12:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 12:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів ID UA-2025-08-25-004877-a, щодо закупівлі Реконструкція мереж теплопостачання до лікарняних корпусів КНП «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області (I черга –педіатричний корпус, II черга – хірургічно-терапевтичний корпус) за адресою: Львівська область, Золочівський район, м. Броди, вул. Л. Українки, 21 (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція).
Дата продовження строку розгляду
15.09.2025 11:51
Дата кінця розгляду
08.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Реконструкція мереж теплопостачання до лікарняних корпусів КНП «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області (I черга –педіатричний корпус, II черга – хірургічно-терапевтичний корпус) за адресою: Львівська область, Золочівський район, м. Броди, вул. Л. Українки, 21 (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А. Учасник в складі надає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл - 6. Довідка МТБ), проте не за формою встановлену в Таблиці А. Учасником додано в таблицю пункт 2 Матеріально-технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) (власна), тим самим відступивши від форми Таблиці А. А також, в довідці про МТБ пункт 1.138 – Автомобіль Самоскид зазначено марку - МАЗ 555102, проте відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію, марка - МАЗ-555102-223 Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність 2. Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). Учасник в складі пропозиції надає свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу щодо пункту 1.128 довідки про МТБ - Renault KOLEOS 2, проте свідоцтво погано відскановане і не можна прочитати всю інформацію. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 3. Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, Учасник для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. - Учасник в складі пропозиції надає диплом на Дмитрієва Ростислава Ярославовича, проте не в повному обсязі, обрізаний. - Учасник в складі пропозиції НЕ надає наказ про прийому на роботу щодо Сасс Лілія Анатоліївна та Залужний Юрій Михайлович, а є лише наказ про переведення. - Учасник в складі пропозиції НЕ надає наказ про прийом на роботу щодо Товарницький Ігор Миколайович. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 4. Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, наявність робітників та ІТР підтверджується: сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Учасник в складі пропозиції надає штатний розпис, проте не співпадаю посади і кількості робітників в довідці та штатному, а саме: - Робітник автотранспортних засобів в довідці про робітників – 2, а в штатному – 1. - електрозварник ручного зварювання 3-го розряду – в довідці про робітників - 1, а в штатному розписі – 2. - Електрозварник ручного зварювання 5-го розряду – в довідці 1, в штатному – 3. - В довідці зазначено - Слюсар монтажник (приладового устаткування), а в штатному – слюсар монтажник. - В довідці про робітників зазначаєте - Різальник теплоізоляційних виробів, а в штатному розписі такої посади не має. - Щодо посади Механік, то в штатному розписі не вказано кількості. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 5. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт на якому буде здійснюватися будівництво і скласти та надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Учасник в складі пропозиції надає Акт обстеження об’єкту (файл - 28 Акт обстеження) від 08 вересня 2025 року, проте відповідно до електронної системи закупівель - період звернення за роз’ясненнями встановлено до 06 вересня 2025 00:00. Таким чином, Учасником надано Акт обстеження, який виданий не в період звернення за роз’ясненням. 6. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати скановану копію, зроблену з оригіналу сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю, Учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання пропозиції, виданих органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (OOB), який акредитований в установленому порядку Національних агентством з акредитації України (HAAУ). Учасник в складі пропозиції надає сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 та лист пояснення, проте даний сертифікат не відповідає вимозі Додатку 2 тендерної документації, оскільки відповідно до практики АМКУ, це два різних сертифікати. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник відповідно до форми Таблиця А. 2. Надати належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення. 3. Надати документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. 4. Надати довідку про робітників або копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. 5. Надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкту виданий в період звернення за роз’ясненнями. 6. Надати скановану копію, зроблену з оригіналу сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю, Учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання пропозиції, виданих органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (OOB), який акредитований в установленому порядку Національних агентством з акредитації України (HAAУ). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
15.09.2025 11:53
Надати до
16.09.2025 11:53
Період вимог/скарг з 18.09.2025 10:54 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 12:53 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.09.2025 10:54
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.09.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 12:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 12:14
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 077 840.4 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
КНП " Бродівська ЦМЛ "
Контактний телефон:
+380673620840
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 077 840.4 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
КНП " Бродівська ЦМЛ "
Контактний телефон:
+380673620840
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності