Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт покриття вул. Симиренка (від ж/б №36 до ж/б №25) у Святошинському районі м. Києва від Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-004021-a
Id Tender 80524338381a4a92a6c0b37db2895385
План UA-P-2025-08-25-003030-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.08.2025 11:56
Остання зміна 11.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 573 831 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
195 738.31 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 11:56 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 11:56
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 11:56
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00
до 05.09.2025 13:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 13:24
до 11.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 05.09.2025 13:24
-
Період уточнень
з 25.08.2025 11:56 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 11:56 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00 до 05.09.2025 13:24
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00 до 05.09.2025 13:24
Основні параметри
Поточний ремонт покриття вул. Симиренка (від ж/б №36 до ж/б №25) у Святошинському районі м. Києва
Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):З дати підписання Договору та до 31.10.2025
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
19 573 831 грн.
Поточний ремонт покриття вул. Симиренка (від ж/б №36 до ж/б №25) у Святошинському районі м. Києва
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт покриття вул. Симиренка (від ж/б №36 до ж/б №25) у Святошинському районі м. Києва
Примітки
Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):З дати підписання Договору та до 31.10.2025
Очікувана вартість
19 573 831 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
195738,31
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт покриття вул. Симиренка (від ж/б №36 до ж/б №25) у Святошинському районі м. Києва
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
11 052.7
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, м. Київ, Святошинський район м. Києва
Дата постачання з
15.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування за фактом отриманої послуги з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Актів про надання послуги
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП"
Пропозиція:
18 612 710.75 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лапко Олександр Валерійович
Електронна пошта
Телефон
380933448342,380777032323
Замовник
ЄДРПОУ
03359090
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Road-Maintenance Department of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them of Svyatishinsiy District" of Kyiv
Повна назва
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Road-Maintenance Department of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them of Svyatishinsiy District" of Kyiv
Поштовий індекс
03170
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Янтарна, буд. 5
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт покриття вул. Симиренка (від ж/б №36 до ж/б №25) у Святошинському районі м. Києва
Період вимог/скарг з 05.09.2025 13:24 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 00:00 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП" яка визначена найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Встановлено, що підстави відхилення пропозиції відповідно до Закону та Особливостей – наявні
Документи кваліфікації
05.09.2025 13:22
Повідомлення про рішення
02.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 43 Особливостей з урахуванням Закону, у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, надати повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей тендерної пропозиції: 1) Підпунктом 1.3 розділу 1 додатку 1.2 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження учасник повинен надати : - Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору(ів) в разі наявності обмежень щодо укладання таких договорів згідно установчих (статутних) документів. - - документ відсутній ; 2) Підпунктом 2.2 розділу 1 додатку 1.2 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження учасник повинен надати - В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: - Сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). – лист з кодом доступа – відсутній ; 3) Пунктом 1.1 Розділу 2 Додатку 1.2 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження Наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: , відповідно підпункту 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг за встановленою формою: До довідки включаються тільки ті машини та механізми, які будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі якщо парк машин та механізмів знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати: - копії договорів щодо надання права користування машинами та механізмами (оренда, надання послуг, лізинг тощо) із додатками до них, зі всіма додатковими угодами, строк дії договору має бути не меньшим ніж строк надання послуг згідно проекту договору; - копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації). Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП" надано пропозицію , де зміст документи надано не в повному обсязі , а саме: - екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3– не меньше 2 од. відсутність 1( однієї ) одиниці; - копії технічних паспортів на механізми 2(дві) одиниці – не підтверджено - автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т– не меньше 1 од.- договір надання послуг відповідно наданої довідки від 28.08.2025 №28/08/2025/10 - відсутній ; - копія технічного паспорта на машину – не підтверджено - автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т– не меньше 1 од.- договір надання послуг відповідно наданої довідки від 28.08.2025 №28/08/2025/10 - відсутній ; - копія технічного паспорта на машину – не підтверджено; - крани на автомобільному ходу,вантажопідйомність 6,3 т– не меньше 1 од.- договір надання послуг відповідно наданої довідки від 28.08.2025 №28/08/2025/10 - відсутній , -копія технічного паспорта на машину – не підтверджено; - крани на автомобільному ходу,вантажопідйомність 10 т– не меньше 1 од.- договір надання послуг відповідно наданої довідки від 28.08.2025 №28/08/2025/10 - відсутній ; - бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] – не меньше 1 од - договір надання послуг відповідно наданої довідки від 28.08.2025 №28/08/2025/10 - відсутній , - копія технічного паспорта на механізм – не підтверджено ; - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв– не меньше 2 од.- відсутність 1( однієї) однииці . Враховуючи відсутність вищезазначеного та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП», просимо усунути зазначені недоліки. - Пунктом 1.1.3. Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база. (У разі наміру Учасника залучити сторонні фахові організації необхідно надати копії договорів з такими.) –вищезазначені документи відсутні. 4) Відповідно п 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Підпункту 1.2.1. Учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за угодою (договором, контрактом), які будуть залучені до надання послуг за встановленою формою: Учасник повинен підтвердити наявність головного інженера або особи, яка виконує його функцію, інженера-проектувальника або інженера з проектно-кошторисної роботи та майстра з будівельних та монтажних робіт, виконроба. Дорожні робітники в кількості не менше 35 осіб, в тому числі асфальтобетонники в кількості не менше 9 осіб. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП" надано документи не в повному обсязі , а саме: Дорожні робітники в кількості не менше 35 осіб, в тому числі асфальтобетонники в кількості не менше 9 осіб – надано «Дорожні робітники» в кількості 30 осіб ; Враховуючи відсутність вищезазначеного та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП», просимо усунути зазначені недоліки. 3) відповідно п.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 3 (двох) років (2022 – 2025 роки) аналогічного договору щодо надання послуг за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8 БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ або договору який передбачає надання послуг аналогічних з технічним завданням замовника. Підпунктом 1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1, Учасник повинен надати: - скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг, інформацію про дотримання/ недотримання гарантійних термінів та загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг; - скановану копію відповідного договору; - скановану копію актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в); - скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). - Лист-відгук відсутній . . Враховуючи відсутність вищезазначеного та невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП», просимо усунути зазначені недол
Створено
03.09.2025 16:51
Надати до
04.09.2025 16:51
Торги не відбулися
Очікувана вартість
19 573 831 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Контактний телефон:
380933448342,380777032323
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
19 573 831 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Контактний телефон:
380933448342,380777032323
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності