Закупівля Бухгалтерські та аудиторські послуги (підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2025, 2026, 2027 роки) від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ".
Бухгалтерські та аудиторські послуги (підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2025, 2026, 2027 роки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Бухгалтерські та аудиторські послуги (підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2025, 2026, 2027 роки)
Очікувана вартість
3 706 425 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
37064,25
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
Бухгалтерські та аудиторські послуги, підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2025 рік
Код ДК 021:2015
79210000-9 -
Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Степана Ковніра, 5
Бухгалтерські та аудиторські послуги, підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2026 рік
Код ДК 021:2015
79210000-9 -
Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Степана Ковніра, 5
Бухгалтерські та аудиторські послуги, підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2027 рік
Код ДК 021:2015
79210000-9 -
Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Степана Ковніра, 5
Дата постачання по
23.03.2028 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
180
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Вартість Послуг, вказана у пп. 3.1.1.-3.1.3. п. 3.1. Договору, буде сплачена Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця в розмірі 100% Вартості Послуги за результатами відповідного року (в т. ч. ПДВ) – протягом 180 (ста вісімдесяти) робочих днів з дати надання Послуг на підставі оригіналів виставленого Виконавцем рахунку-фактури та Акту приймання-передачі наданих Послуг.
Порядковий номер:
2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати:
Повторювана поставка
Період:
82
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Послуги надаються в строк до «23» березня року, наступного за звітним відповідно до Календарного плану надання Послуг, який викладений в Додатку № 1 до Договору, що є його невід’ємною частиною. Виконавець охоплює діяльність Замовника за 2025, 2026, 2027 роки.
Дата початку надання послуг узгоджується з Виконавцем та зазначається в Календарному плані в момент укладання цього Договору, але термін надання Послуг не може перевищувати термін, встановлений в п. 5.1. Договору.
1.1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:36
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1.1. Суб’єкт аудиторської діяльності (далі-учасник) для проведення аудиту фінансової звітності повинен відповідати вимогам Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон про аудит) та критеріям відбору суб'єктів аудиторської діяльності, затверджених наглядовою радою Товариства, зокрема:
? Учасник включений до відповідного розділу Реєстру суб'єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов'язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес;
Учасник має надати виписку/або витяг/або інший підтверджуючий документ з відповідного розділу Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
? Учасник отримав за попередній річний звітний період суму винагороди від кожного з підприємств, що становлять суспільний інтерес, яким суб'єкт аудиторської діяльності надавав послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності протягом цього періоду, не перевищувала 15 відсотків загальної суми доходу такого суб'єкта аудиторської діяльності від надання аудиторських послуг;
Учасник має надати довідку, у довільній формі на фірмовому бланку, підписану керівником або уповноваженою особою, якою підтверджується інформація щодо суми зазначеної винагороди за попередній рік, а також Звіт про фінансовий стан, звіт про фінансові результати та звіт про рух грошових коштів
1.1.2. Учасник має підтвердити бездоганну ділову репутацію та надати довідку, у довільній формі на фірмовому бланку, підписану керівником або уповноваженою особою, якою підтверджується інформація, що:
? упродовж останніх 3 (трьох) років до учасника не були застосовані стягнення у вигляді попередження або зупинення права на надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності або обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес;
? в Учасника, його керівника та/або аудиторів, які працюють (за основним місцем роботи або за сумісництвом) відсутні будь-які стягнення, що застосовувались протягом останніх трьох років органом, який регулює/регулював аудиторську діяльність;
? відсутній не розкритий конфлікт інтересів в учасника, його керівника та/або аудиторів, які працюють/ його посадовими особами/працівниками;
? відсутні факти порушення учасником законодавства України, Міжнародних стандартів аудиту або професійної етики аудиторів;
? Учасник не має обмежень, які пов'язані з тривалістю надання аудиторських послуг, відповідно до вимог чинного законодавства;
? Учасник дотримується обмежень на одночасне надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності та неаудиторських послуг, що передбачені статтею 27 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
1.1.3. Суб'єкт аудиторської діяльності має чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, укладений у порядку та на умовах, встановлених Національним банком України, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. Мінімальний розмір страхової суми за таким договором страхування, укладеним суб’єктом аудиторської діяльності, який проводить аудит фінансової звітності підприємств, які становлять суспільний інтерес, має становити 10 відсотків суми отриманої винагороди за договорами про надання аудиторських послуг з обов'язкового аудиту суб'єктів суспільного інтересу (без урахування податку на додану вартість) протягом року, що минув, але не менше 10 мільйонів гривень, якщо інше не передбачено законом). При цьому, такій договір ( такі договори) страхування відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами повинен (повинні) діяти до кінця поточного року, і надалі подовжуватись (укладатись нові договори) таким чином, щоб забезпечити покриття усього періоду надання послуг обов'язкового аудиту фінансової звітності, а їх належним чином завірені копії повинні бути надані Товариству суб’єктом аудиторської діяльності.
Учасник має надати відповідний належним чином завірену копію відповідного чинного договору страхування цивільно-правої відповідальності перед третіми особами.
1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:36
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.2.1. Учасник повинен надати довідку складену у довільній формі на фірмовому бланку та підписану керівником або уповноваженою особою, в якій вказує, що має в наявності у штаті Учасника кваліфікованих працівників (не менше 90), що безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, працюють на умовах повної зайнятості та/або з якими у Учасника укладено трудовий договір (прийняті в штат не пізніше 6 місяців до дати оголошення про проведення цієї закупівлі)
1.2.2. Учасник повинен надати довідку складену у довільній формі на фірмовому бланку та підписану керівником або уповноваженою особою, щодо кваліфікації штатного персоналу, які мають:
? інформаційну довідку, видану Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (ОСНАД), про включення аудиторів до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності до розділу «Аудитори», або копію витягу з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (не менше 15);
? досвід з проведення аудиту фінансової звітності фінансових компаній (яка базувалася на МСФЗ або складалася за МСФЗ), з них щонайменше 2 аудитори, які залучалися до проведення аудиту фінансової звітності фінансової компанії, що базувалася на МСФЗ або складалася за МСФЗ;
? мають чинні свідоцтва та/або сертифікати (дипломи) однієї з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW), що підтверджують їх членство у таких організаціях (не менше 15), з яких мінімум 2 штатних працівника Учасника повинні бути включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, який веде Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (ОСНАД).
В підтвердження виконання вказаної вимоги Учасник має надати копії відповідних документів працівників, які безпосередньо залучені до аудиторських послуг.
1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:36
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.3.1.Учасник протягом останніх п’яти років повинен мати досвід:
? надання послуг з аудиту фінансової звітності банкам – не менше п’яти банків;
? обов’язкового аудиту фінансової звітності, підготовленої за Міжнародними стандартами фінансової звітності, з можливістю підтвердження інформацією щодо кількості виконаних договорів, результати яких беззастережно були прийнятними для міжнародних фінансових установ, таких як Міжнародний банк реконструкції та розвитку, а також Європейський банк реконструкції та розвитку та/або Європейський інвестиційний банк, тощо (зазначити релевантний досвід).
? надання аудиторських послуг на основі довгострокових (більше одного року) договорів про надання послуг з аудиту фінансової звітності.
Учасник пройшов перевірку контролю якості аудиторських послуг, здійснену у відповідності до вимог чинного законодавства;
Суб’єкт аудиторської діяльності має надати Довідку, що підтверджує вищевказаний досвід, яка повинна містити наступну інформацію щодо договору/ів:
- найменування контрагента (замовника);
- предмет договору;
- номер та дата укладення договору;
- адресу офіційної веб-сторінки контрагента (замовника).
Станом на дату надання довідки договори мають бути виконанні/завершені.
До вищезазначеної довідки учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді документальне підтвердження виконання аналогічного(их) договору(-ів): договір(-и) (інформацію, яка за угодою сторін є конфіденційною, учасник має право приховати (наприклад, ретушувати), крім інформації щодо сторін по договору, предмету договору, переліку послуг та реквізитів сторін) та/або акт(-и) приймання-передавання наданих послуг, та/або позитивний(-ні) лист-(и)-відгук(-и), та/або звіт(-и) незалежного аудитора, підписаного(-их) безпосередньо учасником, та /або лист, отриманий учасником про підтвердження надання учасником відповідних послуг аудиту.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:36
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції.
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (зі змінами та доповненнями), (далі - Вимоги) і Закону.
Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 %.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Терміни, зазначені у Вимогах, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 13 вересня 2024 року №114) (зі змінами).
Банківські реквізити Замовника (Бенефіціара):
Назва: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ».
Код ЄДРПОУ (отримувача): 44098710;
Поточний рахунок: UA883004650000026506300492770;
Банк отримувача: АТ «Ощадбанк», код банку 300465;
Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( у редакції постанови Правління Національного банку України від 13 вересня 2024 року №114) (зі змінами).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34 (зі змінами);
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва веб-сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Гарантія та Договір, який укладається між банком - гарантом та Принципалом (учасником), не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання Принципалом (учасником) листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Гарантії вважається закінченим;
вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
можливості часткової сплати суми Гарантії.
Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта та його печатки відповідно.
Термін дії Гарантії, наданої, як забезпечення тендерної пропозиції учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції.
Зміни до Гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї Гарантії.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:36
Значення, яке очікується
5
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовником вимагається надання учасниками забезпечення виконання договорів про закупівлю.
Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про погодження щодо надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю за процедурою відкритих торгів з особливостями у вигляді банківської гарантії в розмірі 5 % від загальної вартості договору про закупівлю у разі визначення його переможцем за результатами проведених торгів.
Переможець процедури закупівлі не раніше 5 та не пізніше 15 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення Замовника.
Перебіг строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається учасником-переможцем торгів у паперовому вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа.
Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 13 вересня 2024 року №114) (зі змінами).
Більш детально умови розписані в тендерній документації.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:36
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ"
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вулиця Ковніра Степана, 5
Бухгалтерські та аудиторські послуги (підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2025, 2026, 2027 роки)
Відповідно до оголошення № UA-2025-08-25-003830-а, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 25 серпня 2025 року приватним акціонерним товариством "УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ" було оголошено процедуру відкритих торгів (відкритих торгів з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02 вересня 2025 р.
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, та порушують наші законні права та інтереси, зокрема, щодо участі у даній процедурі закупівлі, виходячи з наступного.
1. Відповідно до пункту 1.3. розділу І додатку №2 до тендерної документації передбачено - Учасник протягом останніх п’яти років повинен мати досвід:
- надання послуг з аудиту фінансової звітності банкам – не менше п’яти банків;
- обов’язкового аудиту фінансової звітності, підготовленої за Міжнародними стандартами фінансової звітності, з можливістю підтвердження інформацією щодо кількості виконаних договорів, результати яких беззастережно були прийнятними для міжнародних фінансових установ, таких як Міжнародний банк реконструкції та розвитку, а також Європейський банк реконструкції та розвитку та/або Європейський інвестиційний банк, тощо (зазначити релевантний досвід).
надання аудиторських послуг на основі довгострокових (більше одного року) договорів про надання послуг з аудиту фінансової звітності.
Учасник пройшов перевірку контролю якості аудиторських послуг, здійснену у відповідності до вимог чинного законодавства;
Суб’єкт аудиторської діяльності має надати Довідку, що підтверджує вищевказаний досвід, яка повинна містити наступну інформацію щодо договору/ів:
- найменування контрагента (замовника);
- предмет договору;
- номер та дата укладення договору;
- адресу офіційної веб-сторінки контрагента (замовника).
Станом на дату надання довідки договори мають бути виконанні/завершені.
До вищезазначеної довідки учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді документальне підтвердження виконання аналогічного(их) договору(-ів): договір(-и) (інформацію, яка за угодою сторін є конфіденційною, учасник має право приховати (наприклад, ретушувати), крім інформації щодо сторін по договору, предмету договору, переліку послуг та реквізитів сторін) та/або акт(-и) приймання-передавання наданих послуг, та/або позитивний(-ні) лист-(и)-відгук(-и), та/або звіт(-и) незалежного аудитора, підписаного(-их) безпосередньо учасником, та /або лист, отриманий учасником про підтвердження надання учасником відповідних послуг аудиту.
Повідомляємо, що вимога про надання підтвердження наявності аналогічного досвіду надання послуг з аудиту фінансової звітності саме банкам – саме не менше п’яти банків є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства.
По перше така вимога є абсурдною, адже сам замовник (приватне акціонерне товариство "УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ") не є банком та технічним завданням цієї закупівлі не передбачено необхідності надання жодних послуг саме банкам! Навіщо замовнику досвід надання послуг з аудиту фінансової звітності саме банкам взагалі не зрозуміло.
Разом з тим, Замовник взагалі не вимагає надання підтвердження наявності аналогічного досвіду, відповідно до технічного завдання цієї процедури закупівлі.
Наголошуємо ще раз, Замовник не є банком!
Відповідно до статті 2 Закону України «Про банки і банківську діяльність» банк - юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги.
Здійснити перевірку чи відноситься юридична особа до переліку банків можна на сайті Національного банку України за посиланням - https://bank.gov.ua/ua/supervision/institutions?page=1&perPage=5&search=&status=1&uid=&suid=&date_from=&date_to=&fb_date_from=&fb_date_to=.
Здійснивши пошук за наведеним вище посиланням нами було встановлено, що Замовник (приватне акціонерне товариство "УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ") не є банком.
Таким чином, зазначена вище вимога тендерної документації є незаконною.
Пояснення, інформація, заперечення на скаргу
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС»
щодо проведення Процедури закупівлі
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ»
Ознайомившись зі скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» (код ЄДРПОУ: 34764976) від 29 серпня 2025 року № UA-2025-08-25-003830-a.c1 (далі – Скарга), поданою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), стосовно порушення ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ» порядку проведення процедури закупівлі: аудиторських послуг за кодом ДК 021:2015:79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги (підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2025, 2026, 2027 роки), номер оголошення UA-2025-08-25-003830-a (далі – Процедура закупівлі), повідомляємо наступне. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (із змінами) (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості). Замовник вважає Скаргу такою, що не підлягає задоволенню, а висновки Скаржника – не обгрунтованими та такими, що не відповідають дійсності та, користуючись своїм правом, вважає за необхідне надати заперечення. Скаржником у скарзі зазначені вимоги Тендерної документації Замовника (далі – ТД), які викладено в наступній редакції:
І. Стосовно вимоги п.п.1.3.1. п.1.3. розділу І додатку №2 до тендерної документації, а саме стосовно наступних вимог викладених в цьому пункті:
Учасник протягом останніх п’яти років повинен мати досвід надання послуг з аудиту фінансової звітності банкам – не менше п’яти банків;
ПрАТ «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ» («УКРФІНЖИТЛО») є ключовим державним оператором на ринку іпотечного фінансування України, заснованим у 2020 році, та повністю належить державі в особі Міністерства економіки. Головна місія компанії – реалізація державної політики у сфері іпотеки та житлового будівництва для підвищення доступності власного житла для громадян. Компанія реалізує державну політику у сфері житла через програму доступного іпотечного кредитування «єОселя», яка покликана покращити доступність житла для громадян. Програма «єОселя» реалізується через банки-партнери, які використовують власну інфраструктуру та досвід для видачі кредитів. Товариство фінансує банки, забезпечуючи їм довгий ресурс, а також здійснює додаткову компенсацію процентів для пільгових категорій громадян. Важливою особливістю програми є повна цифровізація процесу подачі заявки через застосунок «Дія», що забезпечує зручність і прозорість використання для бенефіціарів державної допомоги. Відповідно до п.3 Постанови КМУ 856 від 02.08.2022 року (далі – Постанова), доступним іпотечним кредитуванням забезпечуються такі громадяни України, як військовослужбовці Збройних Сил за контрактом, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міноборони, Національної гвардії, тощо, що в умовах військового стану несе в собі суттєвий соціальний ефект. Також відповідно до п.7 Постанови, Товариство на поточному моменті здійснює доступне іпотечне кредитування шляхом надання кредитів через уповноважених суб’єктів, якими є 11 банків. Також Укрфінжитло здійснює викуп прав вимоги за кредитами, наданими банками - уповноваженими суб’єктами позичальникам відповідно до вимог Постанови. Взаємодія с банками – уповноваженими суб’єктами здійснюється в рамках встановлених вимог згідно генеральної угоди, де передбачені в тому числі умови моніторингу Товариством відповідності критеріям достатності діяльності банків, можливістю співпраці. Слід зазначити, що в рамках вимог п.8 Постанови для отримання кредиту здійснюється оцінка відповідності кандидатів встановленим Постановою вимогам, при цьому зазначено також, що аналіз платоспроможності кандидата щодо розміру боргового навантаження, достатності доходу та його кредитної дисципліни проводиться банками - уповноваженими суб’єктами відповідно до їх внутрішніх нормативних документів. Відповідно враховуючи наявні зазначені законодавчі вимоги, співпрацю та видачу кредитів та їх викуп лише в банках, Товариство свою діяльність за фінансовими інструментами (кредити, іпотечні кредити, відступлення прав вимог) ототожнює з банківськими, так як вони в першу чергу ініціюються банками та за вимогами їх внутрішніх документів. Таким чином для підтвердження достовірності фінансової звітності в даному випадку є необхідність в наявності досвіду по роботі з банківськими фінансовими інструментами. З моменту запуску у 2022 році програмою скористалося понад 19,5 тисяч родин, профінансовано понад 32,5 млрд грн. іпотечних кредитів за основною сумою. ПрАТ "УКРФІНЖИТЛО" є фінансовою компанією, яка має дві ліцензії Національного банку України: надання кредитів та надання послуг фінансового лізингу. Товариство знаходиться під пруденційним наглядом з боку Національного банку України, виконує встановлені Національним банком України економічні нормативи та дотримується інших вимог. Внутрішні процесі в Товаристві побудовані на банківських принципах, зокрема, система ризик-менеджменту, внутрішнього контролю, комплаєнсу, моніторингу ПВК/ФТ, розподілу фронт-, мідл-, бек-офісних функцій. В Товаристві функціонує програмне забезпечення АБС B2. Товариство створене з метою провадження господарської діяльності та забезпечення розвитку ринку іпотечного кредитування та фінансового лізингу, а також сприяння впровадженню фінансово-кредитних механізмів та реалізації державних програм, у тому числі щодо забезпечення громадян України житлом (п.3.1. статуту). Зокрема, для досягнення мети діяльності Товариство здійснює операції з надання фінансування Банкам у вигляді відновлювальних та невідновлювальних кредитних ліній, під заставу ОВДП, з метою надання іпотечних кредитів фізичним особам за програмою «єОселя», у відповідності до Постанови КМУ від 02.08.2022 № 856 «Деякі питання забезпечення приватним акціонерним товариством “Українська фінансова житлова компанія” доступного іпотечного кредитування громадян України». Відповідно до п.5 Умов забезпечення Товариством доступного іпотечного кредитування громадян України, затверджених Постановою, “доступне іпотечне кредитування громадян України здійснюється Товариством та через уповноважені ним суб’єкти, які уклали з Товариством генеральну угоду, в межах власних коштів Товариства та залучених кредитних коштів, які, зокрема, можуть бути забезпечені гарантіями міжнародних установ та організацій, а також інших джерел, не заборонених законодавством. З метою залучення кредитних коштів Товариство може надавати в забезпечення (заставу, іпотеку) власне майно (у тому числі майнові права, включаючи права вимоги за кредитними договорами і договорами, укладеними з метою забезпечення таких кредитних договорів) на користь фінансових сторін та/або агентів із забезпечення, призначених фінансовими сторонами з урахуванням обмежень, установлених законодавством, з метою забезпечення виконання зобов’язань Товариства за залученими кредитними коштами. Ринок іпотечного кредитування, після початку повномасштабного вторгнення поступово почав відновлюватися, передусім завдяки державній програмі підтримки кредитування «єОселя». В межах цієї програми позичальники мають змогу отримати іпотечні кредити за зниженими відсотковими ставками 7% та 3% річних відповідно. За даними НБУ, за період з початку запровадження програми «єОселя» (жовтень 2022 року) до 30.06.2025, 96% іпотечних кредитів виданих в Україні - це кредити видані за програмою Єоселя. https://bank.gov.ua/ua/stability/mortgage. З метою забезпечення безперервного фінансування програми єОселя, Приватне акціонерне товариство, здійснює операції з залучення фінансових ресурсів, використовуючи при цьому ОВДП, що були внесені Акціонером (Державою в особі Мінекономіки) до статутного капіталу Товариства. Тобто, Товариство залучає кредити у Банків у вигляді кредитних ліній для забезпечення безперервного фінансування програми та задоволення попиту. На поточний момент Товариство є лідером серед фінансових установ в тому числі серед Банків України за кількістю виданих іпотечних кредитів за програмою «єОселя» (97% усіх кредитів за даними НБУ) та є єдиною фінансовою установою на ринку Україні, що кредитує уповноважені банки з метою забезпечення фінансування програми доступного іпотечного кредитування єОселя. За даними фінансової звітності станом на 30.06.2025 статутний капітал Товариства становить 70,01 млрд грн., що складається з ОВДП, внесених Акціонером (Державо в особі Мінекономіки) до статутного капіталу Товариства шляхом обміну на акції Товариства. Звертаємо увагу, що облік фінансових активів у вигляді кредитів/кредитних ліній та цінних паперів у вигляді ОВДП аналогічний обліку фінансових активів саме в банківських установах та має відповідати як Міжнародним стандартам (облік процентів, амортизація/премії дисконту, облік комісій та резерву під очікувані кредитні збитки) так і вимогам Національного банку України щодо складання та подання фінансової та статистичної звітності. Тому, досвід аудиту небанківських фінансових установ у вигляді страхових компаній або кредитних спілок, які мають зовсім іншу специфічну діяльність не зовсім тотожний з досвідом аудиту банківських установ. Тож з огляду на значні суми операції з фінансовими активами (кредитні лінії, ОВДП, резерв під очікувані кредитні збитки) та правильність їх відображення у фінансовій звітності Товариства, які аналогічні операціям з фінансовими активами саме Банків, зумовило необхідність залучення аудиторських компаній, які мають значний досвід аудиту Банків для більш достовірного та глибокого аудиту фінансової звітності, що в подальшому допоможе залучити міжнародні інвестиції та ще більше родин забезпечити доступним житлом. Умова щодо кількості банків надає можливість Замовнику упевнитись в компетенції Учасників процедури закупівлі Крім того, зважаючи на стратегічні напрями та пріоритети діяльності Товариства, визначені у Стратегічному плані розвитку ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ» на 2025-2029 роки, пріоритетами міжнародного співробітництва Товариства на 2025–2029 роки є: 1) співпраця з міжнародними фінансовими інституціями з метою залучення додаткової ліквідності для збільшення обсягів кредитування доступного житла; 2) залучення іноземних інвесторів для створення нових спільних проєктів; 3) підвищення інституційної спроможності Товариства. Як частина загальної стратегії Товариства, співпраця міжнародного блоку з міжнародними фінансовими установами у 2025–2029 роках базуватиметься на потребах ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО» і пріоритетах відповідних установ та передбачає залучення додаткового фінансування для збільшення кредитування доступного житла, та зменшення навантаження на державний бюджет України. Саме тому, при проведенні процедури закупівлі було зазначено необхідність обов’язкового аудиту фінансової звітності, підготовленої за Міжнародними стандартами фінансової звітності, з можливістю підтвердження інформацією щодо кількості виконаних договорів, результати яких беззастережно були прийнятими для міжнародних фінансових установ, таких як Міжнародний банк реконструкції та розвитку та/або Європейський інвестиційний банк, тощо (зазначити релевантний досвід). Крім того, для визначення очікуваної вартості закупівель до ТОВ «ГРАНТ ТОРТОНТ ЛЕГІС» був направлений запит щодо комерційної пропозиції, який, зокрема, містив зазначені кваліфікаційні критерії. ТОВ «ГРАНТ ТОРТОНТ ЛЕГІС» надав комерційну пропозицію та не надав жодних зауважень щодо кваліфікаційних критеріїв, що про принципу конклюдентності означає, що він погодився на кваліфікаційні вимоги.
ІІ. Стосовно вимоги п.п.1.3.1. п.1.3. розділу І додатку №2 до тендерної документації, а саме стосовно наступних вимог викладених в цьому пункті:
Учасник протягом останніх п’яти років повинен мати досвід надання аудиторських послуг на основі довгострокових (більше одного року) договорів про надання послуг з аудиту фінансової звітності.
ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО» є приватним акціонерним товариством, 100% акцій якого належить державі Україна в особі Мінекономіки. Відповідно, на Товариство розповсюджуються вимоги щодо публічних закупівель. Процедура закупівлі є складною, трудомісткою, займає багато часу, враховуючи, що в процедурі беруть участь як наглядова рада, яка виконує функції аудиторського комітету, так і загальні збори акціонерів, які повинні погодити суб’єкта аудиторської діяльності після його перемоги. Оскільки Товариство отримує фінансування у вигляді купонного доходу з періодичністю раз на рік або 2 рази на рік в залежності від умов їх випуску, Товариство змушене шукати додаткове фінансування для покриття розривів у ліквідності, шляхом залучення коштів як на ринку України так і у міжнародних партнерів (потенційних інвесторів), щоб мати змогу щоденно безперебійно фінансувати програму «єОселя», відповідно до завдань уряду та Президента України. Частою вимогою для прийняття рішення про фінансування Товариства кредиторами та міжнародними інвесторами є надання актуального аудиторського звіту який підтверджує показники фінансової звітності Товариства, а саме: річного або проміжного (квартал, півріччя, 9 місяців). Отримання Товариством необхідного фінансування залежить від швидкості підготовки необхідного пакету документів. Здійснення Товариством процедури публічних закупівель послуг з аудиту, що починається з складання тендерної документації та визначення очікуваної вартості за методикою, що визначена Мінекономіки, до оголошення переможця та затвердження його загальними зборами, часто від 2-х до 3-х місяців, а отже може стати суттєвою перешкодою у швидкому залученні фінансування. Тому було прийняте рішення про проведення закупівлі зазначених послуг з аудиту на 3- річний термін, що дозволить Товариству оперативно готувати необхідний пакет документів, з метою залучення додаткових коштів без порушення термінів у фінансуванні програми та дотримуватись виконання показників щодо об’єму видачі кредитів за програмою «єОселя», який передбачений затвердженим фінансовим планом Товариства та зазначений у затвердженому КМУ листі-очікуванні. ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО» позиціонує себе як ключова інституція у відновленні та розвитку житлового сектору України через реалізацію масштабних іпотечних програм, цифровізацію процесів, впровадження нових фінансових інструментів (MBS, REIT, Rent-to-Own) та залучення міжнародного фінансування. Компанія має амбітні цілі на період 2025–2029 років: масштабування програми «єОселя», запуск рефінансування іпотеки, цифрова трансформація, створення фондових інструментів та законодавча модернізація. Одним з ключових викликів стратегії є перехід з 2027 року на нефіскальні джерела фінансування і тут важливим етапом буде залучення фінансування від міжнародних партнерів в достатньому обсязі. Враховуючи необхідність забезпечення безперебійної діяльності Товариства в довгостроковому періоді, що залежить від своєчасності отримання фінансування від міжнародних партнерів та пошуку інших джерел фінансування, Товариством прийнято рішення укласти договір на послуги аудиту на 3 роки (з урахуванням стратегії розвитку 2025-2029рр). Отже, зважаючи на викладене вище, вважаємо, що вимоги досвід надання аудиторських послуг на основі довгострокових (більше одного року) договорів про надання послуг з аудиту фінансової звітності, є обґрунтованими та орієнтовані на стабільне виконання статутної діяльності Товариства.
ІІІ. Стосовно вимоги п.п.2.1.3. п.2.1. розділу ІІ додатку №2 до тендерної документації, а саме стосовно наступних вимог викладених в цьому пункті:
Надання учасниками процедури закупівлі Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий не більше тридцяти-денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій.
ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» зазначає, що пунктом 2.1.3. розділу ІІ додатку 2 Тендерної документації ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО» передбачено необхідність надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), виданий не більше тридцяти-денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій. Скаржник повідомляє, що відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною та оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація з ЄДР міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник може самостійно отримати інформацію щодо учасника у ЄДР за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/ (доступ до нього є вільним). Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині. Враховуючи висловлену Скаржником позицію, зазначаємо, що витяг з ЄДР є офіційним документом, який підтверджує законність і актуальність даних про юридичну особу або фізичну особу – підприємця. Надання витягу з ЄДР у складі пропозиції забезпечить юридичну чистоту процедури закупівлі, зниження ризиків та підтримання високих стандартів прозорості та законності. Позиція Скаржника є зрозумілою. Водночас зауважуємо, що за період воєнного стану в останні 3 роки неодноразово доступ до реєстрів був закритий з тих чи інших причин, що унеможливлювало Замовнику здійснювати відповідну перевірку учасників (зокрема на предмет наявності/відсутності бенефіціарних власників у санкційних чи інших списках відповідно до законодавства). Зокрема, реєстри припиняли свою роботу через: - технічні збої чи перевантаженння системи; - планові роботи та оновлення; - кіберзагрози та спроби атак. Ці збої мали наслідки для користувачів – від затримок в отриманні офіційної інформації впливу на процедури перевірки даних при проведенні закупівель або інших державних операцій. Без такої вимоги в Документації, у випадку обмеження реєстрів, у Замовника не буде інструментів отримати від учасників інформацію, що міститься в ЄДР. В Документації передбачено надання витягу з ЄДР, так як завантаження даного документу не супроводжується проблемою для учасників. Разом з тим, відповідно до частини 5 статті 17 Закону, в Документації Замовника передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (зокрема, в п. 5 Розділу ІІІ, в розділі ІІ Додатку №2 та в Додатку №3 тендерної документації).
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
10.09.2025 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - комісія) прийнято рішення №13933-р/пк-пз від 10.09.2025 року, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" від 29.08.2025 року, комісія постановила зобов'язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ" (код ЄДРПОУ: 44098710) (далі – Товариство, Замовник), внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - 79210000-9-Бухгалтерські та аудиторські послуги, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-08-25-003830-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. 15.09.2025 року рішення комісії №13933-р/пк-пз від 10.09.2025 року (далі - Рішення) було оприлюднене в електронній системі закупівель.
Цим листом повідомляємо про виконання рішення комісії №13933-р/пк-пз від 10.09.2025 року ПрАТ "УКРФІНЖИТЛО", з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині Рішення, 08.10.2025 року, було внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено тендерну документацію зі змінами, в електронній системі закупівель.
Бухгалтерські та аудиторські послуги (підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2025, 2026, 2027 роки)
Звернення:
За тендером : Бухгалтерські та аудиторські послуги (підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2025, 2026, 2027 роки)
Тема:
Уточнення
Зміст:
Уточніть, будь ласка, чи не є вимога в п. 2.16 Додатку 2 тендерної документації хибною? Яке відношення ці документи мають до суб'єкта аудиторської діяльності, а саме: Копія ліцензії або витягу з державного електронного реєстру фінансових установ (чинну(ий), на момент подання тендерної пропозиції) на здійснення діяльності зі страхування, а саме: прямого страхування, іншого, ніж страхування життя, за класом «2 - страхування на випадок хвороби (у тому числі медичне страхування)», дію якої Регулятор, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг тимчасово не припиняв/не обмежував та копія рішення (листа, довідки) Національного банку України, виданого Учаснику не раніше 2024 року про підтвердження відповідності структури власності вимогам щодо прозорості
Дата оприлюднення звернення:
29.08.2025 15:55
Добрий день! Дякуємо за запитання та заінтересованість в закупівлі. Найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни!
Дата оприлюднення відповіді:
01.09.2025 13:09
Звернення:
За тендером : Бухгалтерські та аудиторські послуги (підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності за відповідний звітний рік з наданням аудиторських звітів, підтверджень, листів. Звітний період 2025, 2026, 2027 роки)
Тема:
Перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповдіності кваліфікаційним вимогам
Зміст:
Пунктом 1.3 Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів) передбачено, що учасник повинен мати досвід виконання договорів, результати яких беззастережно були прийнятими для міжнародних фінансових установ, таких як Міжнародний банк реконструкції та розвитку, а також Європейський банк реконструкції та розвитку та/або Європейський інвестиційний банк, тощо.
Просимо надати роз'яснення , які саме документи повинен надати учасник, щоб підтвердити беззастережне прийняття результатів договорів міжнародними фінансовими установами, такими як Міжнародний банк реконструкції та розвитку, а також Європейський банк реконструкції та розвитку та/або Європейський інвестиційний банк, ким ці документи повинні бути складені та підписані.
Дата оприлюднення звернення:
28.10.2025 20:24
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 706 425
грн.
Період подання пропозицій
до
08.11.2025 10:51
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ"