Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ.вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Київський геріатричний пансіонат.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-003194-a
Id Tender 0693ae7e96a04112bceb83927e0ad359
План UA-P-2025-08-13-006286-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.08.2025 11:41
Остання зміна 15.10.2025 10:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 754 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
38 770 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 11:40 до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 11:40
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 11:40
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00
до 15.09.2025 12:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 12:04
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.09.2025 12:04
до 15.10.2025 10:49
Період уточнень
з 25.08.2025 11:40 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 11:40 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00 до 15.09.2025 12:04
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00 до 15.09.2025 12:04
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ.вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 754 000 грн.
Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ.вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ.вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
7 754 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38770,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ.вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03179, Україна, м. Київ, вулиця Українського відродження, будинок 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплотехнік ТП"
Пропозиція:
7 604 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.09.2025 14:57
Оголошення про проведення закупівлі
06.09.2025 14:55
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пісна Валентина Андріївна
Електронна пошта
Телефон
380442283135
Замовник
ЄДРПОУ
21462905
Повна назва
Київський геріатричний пансіонат
Поштовий індекс
03179
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Українського відродження, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ.вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 15.09.2025 12:04 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 00:00 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 12:04
Довідка НАЗК
15.09.2025 12:04
Повідомлення про рішення
15.09.2025 12:03
Пропозиція, що перемогла
11.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-25-003194-a-b1
Підписаний і діє
Номер
158/25
7 604 000 грн.
6 336 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ.вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ.вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Київський геріатричний пансіонат
Повна назва
Київський геріатричний пансіонат
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21462905

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплотехнік ТП"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплотехнік ТП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33405961

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.10.2025 10:49
-
15.10.2025 10:47
Підписаний договір
15.10.2025 10:47
Підписаний договір
documentType.contract.contractNotice
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-16-000027
Дата створення проекту
16.09.2025 15:12
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
16.09.2025 17:16
Дата публікації висновку про результати
07.10.2025 18:09
Дата завершення усунення порушень
11.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2025 № 82-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.09.2025 № 82-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-08-25-003194-a 25.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.09.2025 00:00
Документи рішення
16.09.2025 17:16
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2025. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Київського геріатричного пансіонату (далі – Замовник) UA-P-2025-08-13-006286-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.09.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Теплотехнік ТП»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.09.2025 № 2-кап ВТО-пер; повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2025; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 22.09.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.10.2025 00:00
Дата публікації
07.10.2025 18:09
Документи висновку
07.10.2025 18:09
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ.вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-25-003194-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.09.2025 17:12
Орган перевірки
23.09.2025 00:00
Документи повідомлення
17.09.2025 17:12
-
Відповідь
щодо надання почснення на запит
Київським геріатричним пансіонатом (надалі Пансіонат) опрацьовано запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.09.2025 щодо надання інформації, документів та пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ. вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-003194-a 25.08.2025) та повідомляємо наступне. Замовник здійснює дану закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) з врахуванням Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Наказом Мінекономіки 22 листопада 2024 року № 26335. Відповідно до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ. вул. Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-003194-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 надаємо відповідну інформацію та підтверджуючі документи. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень із встановленням теплового пункту та додаткового (резервного) обладнання для системи ГВП в головному корпусі Київського геріатричного пансіонату за адресою: м.Київ.вул.Українського відродження, 11 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-25-003194-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1.Щодо надання інформації та долучення відповідних документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? Вищевказана закупівля здійснюється з метою заміни обладнання на більш модернізоване та у зв’язку з незадовільною роботою системи теплопостачання, а саме, зношений стан основного обладнання (по строкам зносу), відповідно до чого знижується продуктивність роботи, підвищуються витрати теплової енергії, що в свою чергу впливає на перевитрату бюджетних коштів. Розмір витрат розраховувався на основі кошторису відповідно до переліку та обсягу робіт (дефектного акту), враховуючи матеріали та їх вартість з урахуванням положень кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) та розробленого завдання на проектування, затвердженого наказом Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 29.07.№05118567. Очікувана вартість закупівлі формувалась на підставі опрацювання комерційних пропозицій Підрядників, які здійснюють роботи на ринку будівельних та ремонтних робіт. При складанні переліку робіт та їх обсягу (дефектного акту) враховувались технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які включають в собі надійність довготривалої та стабільної роботи (гарантійний строк зазначений в технічному завданні тендерної документації), відповідність стандартам якості та експлуатації; екологічні показники вплив на довкілля (прибирання сміття, тощо). Кошти на проведення закупівлі затверджені за бюджетною програмою КПКВК 0813102 « Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби» та наказом Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2025 №333 «Про внесення змін до Наказу від 28 січня 2025 року № 32 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Посилання на веб-сайт: https://kgp.in.ua/images/zvitnistpdf/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/v-14--tez-teplop.pdf
Рішеня
22.09.2025 14:09
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 754 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
Київський геріатричний пансіонат
Контактний телефон:
380442283135
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 754 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
Київський геріатричний пансіонат
Контактний телефон:
380442283135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності