Показати схожі тендери

Закупівля Послуги у сфері управління небезпечними відходами від Ізмаїльська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-002855-a
Id Tender e1d99b82ed714c14b096518a86140216
План UA-P-2024-09-19-018334-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.08.2025 11:05
Остання зміна 05.09.2025 16:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
50 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 11:02 до 02.09.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 11:02
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 11:02
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 15:00
до 05.09.2025 08:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 08:47
до 11.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.09.2025 08:47
-
Період уточнень
з 25.08.2025 11:02 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 11:02 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 15:00 до 05.09.2025 08:47
Період кваліфікації
з 02.09.2025 15:00 до 05.09.2025 08:47
Основні параметри
Послуги у сфері управління небезпечними відходами
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90520000-8 (Послуги у сфері управління небезпечними відходами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
50 000 грн.
Послуги у сфері управління небезпечними відходами
Назва предмета закупівлі
Послуги у сфері управління небезпечними відходами
Очікувана вартість
50 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги у сфері управління небезпечними відходами
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Портова, 16
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються після отримання замовником оригіналу виставленого виконавцем та належним чином оформленого рахунку, на підставі підписаних з обох Сторін Актів приймання-передачі наданих послуг, в наступному порядку: - сума по рахунку, що є складовою вартості послуг без ПДВ - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналу рахунку, за умови наявності вказаних вище документів; *- сума ПДВ по рахунку як складова вартості послуг - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання від Виконавця достовірної інформації про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або на третій робочий день після отримання виконавцем вимоги про оплату штрафу в розмірі суми ПДВ по такому рахунку, – що настане раніше. * Зазначається в разі, якщо Виконавець є платником ПДВ
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
49 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 11:04
Оголошення про проведення закупівлі
25.08.2025 11:02
Тендерна документація
25.08.2025 11:02
Тендерна документація
25.08.2025 11:02
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
25.08.2025 11:02
Проект договору
25.08.2025 11:02
Тендерна документація
25.08.2025 11:02
Тендерна документація
25.08.2025 11:02
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
25.08.2025 11:02
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Салій Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380962520152
Замовник
ЄДРПОУ
38728402
Повна назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги у сфері управління небезпечними відходами
Період вимог/скарг з 05.09.2025 08:47 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 15:00 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Укрекопром» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Укрекопром» переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
05.09.2025 08:47
Довідка НАЗК
05.09.2025 08:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.09.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 11:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих ТОВ «НВК «Укрекопром» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуги - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом СРV за ДК 021:2015 – 90520000-8 (Послуги у сфері управління небезпечними відходами) Номер закупівлі UA-2025-08-25-002855-a. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та документах (відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією) щодо підтвердження учасником процедури закупівлі кваліфікаційних критеріїв (досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів), а також іншої інформації та документах надання яких передбачалось вимогами тендерної документації, а саме: 1. Учасником, в порушення вимог пункту 5 Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та пункту 17 Інша інформація Додатка 1 до тендерної документації, в складі документів тендерної пропозиції не надано копію ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або надано копії документів, які не засвідчені належним чином, а саме: - наказ Міндовкілля №119 від 02.02.2024 «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»» (файл Nakaz-119-Vydacha-litsenziyi-TOV-NVK-UKREKOPROM.pdf); - Інформація про суб’єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (Додаток до наказу №119 від 02.02.2024 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ») (файл Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf); - наказ Міндовкілля №916 від 29.07.2024 «Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»» (файл Ukrekoprom-nakaz-rozshyrennya.pdf); - Інформація про суб’єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про розширення ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (Додаток до наказу №916 від 29.07.2024 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ») (файл Dodatok-rozshyrennya.pdf); - наказ Міндовкілля №332 від 18.02.2025 «Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»» (файл Наказ розширення №332 від 18.02.2025 (1).pdf); - Інформація про суб’єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про розширення ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (Додаток до наказу №332 від 18.02.2025 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ») (файл Додаток до наказу про розширення №332 від 18.02.2025 (1).pdf); - Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів №10938/25 від 05.05.2025 (файл Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.pdf); - Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів №2869/24 від 16.09.2024 (файл Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (2).pdf); Відповідно до вимог зазначених в пункті 5 Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатка 1 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції в обов’язковому порядку має надати засвідчені належним чином копії чинних на час подання пропозиції дозвільних документів1: - Ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такої ліцензії де зазначено вид та код відходів, відповідно до Національного переліку відходів (При цьому в додатку до ліцензії учасника обов’язково мають бути наявні коди відходів, відповідно до Національного переліку відходів, що зазначені замовником в Додатку №1 Додатка 5 до тендерної документації); - Ліцензії на право на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті; - Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка (лист) з інформацією про наявність дозвільних документів безпосереднього виконавця (субпідрядника/співвиконавця) в частині послуг (робіт), що стосується даного виконавця (субпідрядника/ співвиконавця), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих дозвільних документів. 1 Ліцензія та/або інший документ дозвільного характеру надається замовнику в складі документів тендерної пропозиції шляхом сканування та засвідчення копії відповідного документа, що існує у паперовому вигляді, або надання довідки в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання права на провадження відповідного виду діяльності із зазначенням посилання на відкритий загальнодоступний офіційний реєстр відповідного органу ліцензування.» Відповідно до вимог зазначених в пункті 17 Інша інформація Додатка 1 до тендерної документації «Копії документів, що існують в паперовій формі, скануються та завантажуються учасником процедури закупівлі, та які складені безпосередньо учасником процедури закупівлі та/або оригінал яких знаходиться у розпорядженні учасника процедури закупівлі, повинні бути належним чином засвідчені. Копії документів вважаються засвідченими належним чином якщо : копія документа засвідчена нотаріально; копія документа засвідчена учасником процедури закупівлі шляхом здійснення напису, який складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію та повноваження якої належним чином підтверджені згідно із вимогами цієї ТД, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в пункті 5 Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатка 1 до тендерної документації та/або в пункті 17 Інша інформація Додатка 1 до тендерної документації та надати в складі документів тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність у товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Укрекопром» права на провадження відповідного виду діяльності із зазначенням посилання на відкритий загальнодоступний офіційний реєстр відповідного органу ліцензування та/або копії вищезазначених документів, що засвідчені належним чином. 2. Учасником в порушення вимог пункту 1 Перелік інших документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатка 1 до тендерної документації, в складі документів тендерної пропозиції, не надано довідку у довільні формі що містить інформацію про учасника процедури закупівлі. Відповідно вимог зазначених в пункті 1 Перелік інших документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатка 1 до тендерної документації учаснику необхідно надати: «Довідка, складена у довільній формі яка містить наступну інформацію про учасника процедури закупівлі, а саме: а) ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи); б) фактичне місцезнаходження учасника процедури закупівлі (в разі якщо фактична адреса не співпадає з юридичною адресою зазначеною в ЄДРПОУ); в) телефон, факс (в разі наявності), електронна адреса (в разі якщо ця інформація відсутня в ЄДРПОУ та/або не співпадає з інформацією зазначеною в ЄДРПОУ); г) реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту (з наданням копії довідки банківської установи про відкриття такого рахунку); д) інформацію про систему оподаткування (єдиний податок та не платник ПДВ або єдиний податок та платник ПДВ або платник податку на прибуток та не платник ПДВ або платник податку на прибуток та платник ПДВ, інше.» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в пункті 1 Перелік інших документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатка 1 до тендерної документації та надати в складі документів тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, яка містить всю інформацію, яка вимагається замовником, про товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Укрекопром», а також надати копію довідки банківської установи про відкриття рахунку за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту. 3. Учасником на виконання вимог, зазначених в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору в складі документів тендерної пропозиції надано документ «Довідка Щодо аналогічного договору» (Вих.№01/03-3749/7 від 01.09.2025 р.), (далі-Довідка), в пункті 1 якої не зазначено адресу контрагента. Відповідно до вимоги зазначеної в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації: «Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору. В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний*; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка);» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати вимоги замовника, зазначені в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, та надати довідку у довільній формі, в пункті 1 якої буде зазначена адреса контрагента. 4. Учасником на виконання вимог, зазначених в пункті 2 та пункті 4 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору в складі документів тендерної пропозиції надано копії договору укладеного з комунальним некомерційним підприємством «Херсонська міська клінична лікарня ім. О.С. Лучанського» Херсонської міської ради №2963/1629 від 26.10.2020 та листа-відгуку про фактине виконання договору №01-09/562 від 16.03.2021 від цього ж підприємства, які в порушення вимог пункту 17 Інша інформація Додатка 1 до тендерної документації не засвідчені належним чином. Відповідно до вимог зазначених в пункті 17 Інша інформація Додатка 1 до тендерної документації «Копії документів, що існують в паперовій формі, скануються та завантажуються учасником процедури закупівлі, та які складені безпосередньо учасником процедури закупівлі та/або оригінал яких знаходиться у розпорядженні учасника процедури закупівлі, повинні бути належним чином засвідчені. Копії документів вважаються засвідченими належним чином якщо : копія документа засвідчена нотаріально; копія документа засвідчена учасником процедури закупівлі шляхом здійснення напису, який складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію та повноваження якої належним чином підтверджені згідно із вимогами цієї ТД, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в пункті 17 Інша інформація Додатка 1 до тендерної документації та надати в складі документів тендерної пропозиції копії вищезазначених документів, що засвідчені належним чином. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.
Створено
03.09.2025 14:55
Надати до
04.09.2025 14:55
Договір
UA-2025-08-25-002855-a-c1
Очікує підписання
49 000 грн.
49 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги у сфері управління небезпечними відходами
Номенклатура
Послуги у сфері управління небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728402

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Повна назва
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39624900

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
50 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 15:00
Замовник:
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380962520152
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
50 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 15:00
Замовник:
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380962520152
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності