Закупівля Обробка дерев’яних конструкцій приміщень вогнезахисним розчином на об’єкті Комунальний заклад «Роздільнянський заклад дошкільної освіти «Оленка» Роздільнянської міської ради», за адресою: пров.Шкільний,22-А м. Роздільна, Роздільнянський район, Одеська область від КУ "Роздільнянський центр освіти".
Обробка дерев’яних конструкцій приміщень вогнезахисним розчином на об’єкті Комунальний заклад «Роздільнянський заклад дошкільної освіти «Оленка» Роздільнянської міської ради», за адресою: пров.Шкільний,22-А м. Роздільна, Роздільнянський район, Одеська область
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Обробка дерев’яних конструкцій приміщень вогнезахисним розчином на об’єкті Комунальний заклад «Роздільнянський заклад дошкільної освіти «Оленка» Роздільнянської міської ради», за адресою: пров.Шкільний,22-А м. Роздільна, Роздільнянський район, Одеська область
Очікувана вартість
250 523 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1255,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 12:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обробка дерев’яних конструкцій приміщень вогнезахисним розчином на об’єкті Комунальний заклад «Роздільнянський заклад дошкільної освіти «Оленка» Роздільнянської міської ради», за адресою: пров.Шкільний,22-А м. Роздільна, Роздільнянський район, Одеська область
Код ДК 021:2015
77220000-8 -
Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, пров.Шкільний, 22-А
За умовами цієї закупівлі аналогічним слід вважати договір, подібний за характером послуг, а саме з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій, укладений не раніше 2023 року та виконаний в повному обсязі.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 10:58
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 10:58
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 10:58
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 10:58
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 10:58
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Обробка дерев’яних конструкцій приміщень вогнезахисним розчином на об’єкті Комунальний заклад «Роздільнянський заклад дошкільної освіти «Оленка» Роздільнянської міської ради», за адресою: пров.Шкільний,22-А м. Роздільна, Роздільнянський район, Одеська область
Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації: 2.4. Учасники повинні надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази (офісного або складського приміщення, що вказані у вищезазначеній довідці) суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
1. Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації: 2.4. Учасники повинні надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази (офісного або складського приміщення, що вказані у вищезазначеній довідці) суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки зареєстрована ДСНС або її територіальним органом. 2.5. Відповідно до ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» надати документ (технічний звіт, висновок) який підтверджує доступність до будівель та приміщень учасника осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виданого будівельним експертом, який має кваліфікаційний сертифікат. 2.6. Для забезпечення своєчасного та якісного надання послуг або виконання робіт за предметом закупівлі, учасник повинен мати справний транспортний засіб. У складі пропозиції надати довідку із зазначенням марки та моделі транспортного засобу, а також підтвердження право користування (скан-копію договору купівлі-продажу, оренди тощо), копію свідоцтва про реєстрацію, а також скан-копію протоколу перевірки технічного стану транспортних засобів, зазначених у довідці.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
1) декларації відповідності матеріально-технічної бази (офісного або складського приміщення, що вказані у вищезазначеній довідці) суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки зареєстрована ДСНС або її територіальним органом;
2) документа (технічного звіту, висновка), який підтверджує доступність до будівель та приміщень учасника осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виданого будівельним експертом, який має кваліфікаційний сертифікат;
3) транспортного засобу з наданням протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Пояснення замовника на скаргу ТОВ "СПАС" про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Комунальною установою «РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ» (далі – Замовник) розглянуто рішення №13458-р/пк-пз від 02.09.2025 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) щодо надання інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури та повідомляємо наступне.
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
1. Стосовно першого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено пп. 2.4.-2.6. Додатку 1 до тендерної документації.
2. Стосовно другого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено викладені в Скарзі вимоги.
3. Стосовно третього пункту Скарги.
Замовником було внесено уточнення щодо підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
По суті скарги надаємо пояснення: дана вимога не є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Скаржник зазначає, що Ліцензійними умовами не передбачено отримання гарантійного листа від виробника (-ів) вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісного вогнезахисного засобу в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі. Але Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються САМЕ до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Та не регулюють діяльність суб?єктів господарювання і не втручаються у їх взаємовідносини із Замовниками та встановлення вимог в тендерній документації для поставки товарів, обладнання чи матеріалу. Таким чином Ліцензійні умови встановлюють лише перелік документів, які необхідно додавати для ліцензії, та ніяким чином не встановлюють вичерпний перелік документів, які необхідні для здійснення господарської діяльності.
Отже, Така вимога встановлена з метою убезпечення Замовника від невиконання потенційним Учасником-Переможцем торгів умов договору, оскільки не маючи відповідного підтвердження від виробника(-ів), або представника(-ів) виробника(-ів), або імпортера(-ів), або дилера(-ів), або дистриб’ютора(-ів), або постачальника(-ів), Учасник процедури закупівлі не може гарантувати поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею.
Таким чином, для Замовника будуть створені потенційні ризики не лише щодо порушення умов договору Генпідрядником, а й щодо потенційної небезпеки у порушенні правил пожежної безпеки, у тому числі великого ризику виникнення пожежі на горищах.
У зв’язку з чим виникає необхідність у гарантуванні наявності необхідної вогнебіозахисної просочувальної речовини.
Вимога щодо надання гарантій поставки якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини не є дискримінаційною вимогою, оскільки Учасники, які працюють в сфері вогнезахисного обробляння, мають господарські відносини з виробником(-ами), або представником(-ами) виробника(-ів), або імпортером(-ами), або дилером(-ами), або дистриб’ютором(-ами), або постачальником(-ами), надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки Замовник встановлює широке кола суб’єктів, від яких Учасник може отримати документ про поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини.
Вимогами тендерної документації передбачено, що вогнебіозахисна просочувальна речовина, повинно бути сертифікованою.
Також, Скаржник повідомляє, що звернувся до вказаних суб’єктів вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися Скаржником для надання послуг) з проханням надати вказані документи, проте відповіді на момент подання скарги не отримав.
Звертаємо увагу, що Скарга була подана Скаржником 29.08.2025 р. Разом з тим, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.09.2025, 00:00.
Таким чином, Скаржник мав можливість отримати зазначені документи до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас, Скаржник не надав належних доказів на підтвердження того, що отримання таких документів у встановлений строк було неможливим. Відсутність відповіді на момент подання Скарги сама по собі не свідчить про неможливість отримання необхідних документів до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість надання документу (листа, або довідки, або договору, або іншого документу) щодо гарантій учаснику поставки якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею.
Просимо відмовити Скаржнику у задоволенні його скарги в цій частині.
4. Стосовно другого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено викладені в Скарзі вимоги.
На підставі зазначеного Комунальна установа «РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ»,
ПРОСИТЬ:
Відмовити Скаржнику Товариству з обмеженою відповідальністю «СПАС» у задоволенні скарги.
Пояснення замовника на скаргу ТОВ "СПАС" про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Комунальною установою «РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ» (далі – Замовник) розглянуто рішення №13458-р/пк-пз від 02.09.2025 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) щодо надання інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури та повідомляємо наступне.
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
1. Стосовно першого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено пп. 2.4.-2.6. Додатку 1 до тендерної документації.
2. Стосовно другого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено викладені в Скарзі вимоги.
3. Стосовно третього пункту Скарги.
Замовником було внесено уточнення щодо підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
По суті скарги надаємо пояснення: дана вимога не є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Скаржник зазначає, що Ліцензійними умовами не передбачено отримання гарантійного листа від виробника (-ів) вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісного вогнезахисного засобу в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі. Але Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються САМЕ до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Та не регулюють діяльність суб?єктів господарювання і не втручаються у їх взаємовідносини із Замовниками та встановлення вимог в тендерній документації для поставки товарів, обладнання чи матеріалу. Таким чином Ліцензійні умови встановлюють лише перелік документів, які необхідно додавати для ліцензії, та ніяким чином не встановлюють вичерпний перелік документів, які необхідні для здійснення господарської діяльності.
Отже, Така вимога встановлена з метою убезпечення Замовника від невиконання потенційним Учасником-Переможцем торгів умов договору, оскільки не маючи відповідного підтвердження від виробника(-ів), або представника(-ів) виробника(-ів), або імпортера(-ів), або дилера(-ів), або дистриб’ютора(-ів), або постачальника(-ів), Учасник процедури закупівлі не може гарантувати поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею.
Таким чином, для Замовника будуть створені потенційні ризики не лише щодо порушення умов договору Генпідрядником, а й щодо потенційної небезпеки у порушенні правил пожежної безпеки, у тому числі великого ризику виникнення пожежі на горищах.
У зв’язку з чим виникає необхідність у гарантуванні наявності необхідної вогнебіозахисної просочувальної речовини.
Вимога щодо надання гарантій поставки якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини не є дискримінаційною вимогою, оскільки Учасники, які працюють в сфері вогнезахисного обробляння, мають господарські відносини з виробником(-ами), або представником(-ами) виробника(-ів), або імпортером(-ами), або дилером(-ами), або дистриб’ютором(-ами), або постачальником(-ами), надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки Замовник встановлює широке кола суб’єктів, від яких Учасник може отримати документ про поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини.
Вимогами тендерної документації передбачено, що вогнебіозахисна просочувальна речовина, повинно бути сертифікованою.
Також, Скаржник повідомляє, що звернувся до вказаних суб’єктів вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися Скаржником для надання послуг) з проханням надати вказані документи, проте відповіді на момент подання скарги не отримав.
Звертаємо увагу, що Скарга була подана Скаржником 29.08.2025 р. Разом з тим, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.09.2025, 00:00.
Таким чином, Скаржник мав можливість отримати зазначені документи до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас, Скаржник не надав належних доказів на підтвердження того, що отримання таких документів у встановлений строк було неможливим. Відсутність відповіді на момент подання Скарги сама по собі не свідчить про неможливість отримання необхідних документів до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість надання документу (листа, або довідки, або договору, або іншого документу) щодо гарантій учаснику поставки якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею.
Просимо відмовити Скаржнику у задоволенні його скарги в цій частині.
4. Стосовно другого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено викладені в Скарзі вимоги.
На підставі зазначеного Комунальна установа «РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ»,
ПРОСИТЬ:
Відмовити Скаржнику Товариству з обмеженою відповідальністю «СПАС» у задоволенні скарги.
Відповідно до п.3 додатку 1 до тендерної документації: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
2. Відповідно до п.3 додатку 1 до тендерної документації: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору, із зазначенням ПІБ, посади та загального стажу роботи.
У довідці обов’язково слід вказати таких фахівців:
- керівника робіт із вищою освітою за однією зі спеціальностей у сферах “Архітектура та будівництво” або “Цивільна безпека” (за напрямами “Цивільна безпека” чи “Пожежна безпека”), та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтвердити в складі пропозиції дипломом (без додатків) та послужним списком/витягом з трудової книжки;
- маляра (штукатура) кваліфікацією не нижче 3-го розряду (необхідно надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію);
- робітника не нижче 3-го розряду.
3.2. На зазначених в довідці працівників надати:
- посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», з охорони праці, з пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму), документи мають бути видані навчальним центром та/або організацією та/або установою.
3.3. Додатково на всіх працівників надати:
- копії особових медичних книжок працівників Учасника нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 р. № 577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих»;
- висновки психофізіологічної експертизи працівника про його придатність до виконання робіт з підвищеної небезпеки, які потребують професійного добору згідно наказу МОЗ України та ДК України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.1994 р. «Перелік робіт де є потреба у професійному доборі», затвердженого Держохоронпраці та Мінюстом України № 18-554 від 25.01.1995 р.
3.4. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, зазначених в довідці, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами.
3.5. Надати документ (лист, довідку, роз'яснення тощо) від органів з питань праці щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці щодо Учасника закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
3.6. Відповідно до ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» на особу що буде підписувати договір, керівника робіт та виконавців робіт (віком від 18 до 60 років) надати документ який підтверджує уточнення (оновлення) своїх облікових даних через центри надання адміністративних послуг або електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста, або у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження.
По-перше, Ліцензійними умовами передбачено наявність наступних працівників: виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати: для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду; для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду. Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Роботи за предметом закупівлі не передбачають обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення, надаємо копію.
Скаржник планує залучити двох малярів, документи яких додаються. У скаржника відсутній робітник.
Вимога про наявність робітника розрахована на учасників торгів, в яких він є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
По-друге, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у працівників суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
1) посвідчень та протоколів (виписок або витягів з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», з охорони праці, з пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму), документи мають бути видані навчальним центром та/або організацією та/або установою;
2) особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150;
3) довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 р. № 577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих»;
4) висновків психофізіологічної експертизи придатності до виконання робіт з підвищеної небезпеки, які потребують професійного добору згідно наказу МОЗ України та ДК України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.1994 р. «Перелік робіт де є потреба у професійному доборі», затвердженого Держохоронпраці та Мінюстом України № 18-554 від 25.01.1995 р;
5) документів (листів, довідок, роз'яснень тощо) від органів з питань праці щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці щодо Учасника закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442);
6) документів, які підтверджують уточнення (оновлення) своїх облікових даних через центри надання адміністративних послуг або електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста, або у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: учасник у складі пропозиції надає відповідний гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг)
3. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: учасник у складі пропозиції надає відповідний гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісного вогнезахисного засобу в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
По-перше, Скаржник звернувся до вказаних суб’єктів вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) з проханням надати вказані документи. На підтвердження надаємо копію запитів.
Станом на дату подання скарги відповідей отримано не було.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких буде вказаний гарантійний лист, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Ліцензійними умовами не передбачено отримання вищенаведеного гарантійного листа для виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: з метою підтвердження відповідності якості послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати, видані акредитованим органом або іншим аналогічним державним стандартам у сфері сертифікації
4. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: з метою підтвердження відповідності якості послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати, видані акредитованим органом або іншим аналогічним державним стандартам у сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі та з зазначенням у такому сертифікаті сфери сертифікації, що відповідає предмету закупівлі:
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 9001, виданого акредитованим органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 14001, виданого акредитованим органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 45001, виданого органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданого органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, IDT), виданого органом сертифікації.
У разі отримання сертифікату більше, ніж за рік відносно кінцевої дати подання пропозицій – обов’язкове додавання наглядового або проміжного звіту органу сертифікації.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення всіх вищезазначених сертифікатів.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких є всі вищенаведені сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Автор:
41120093, ТОВ "СПАС"
65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3