Зміст
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРИМА-5" (код за ЄДРПОУ 31800434) з ціною 3 300,00 грн, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної процедури (вимога пункту 1 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника»); - учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінал чи належним чином засвідчену копію статуту або іншого установчого документу, у разі якщо учасник діє на підставі модельного статуту (вимога пункту 2 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника»); - учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку або лист про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ) (вимога пункту 3 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника»). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель: документ, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної процедури (вимога пункту 1 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника»); оригінал чи належним чином засвідчену копію статуту (вимога пункту 2 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника»); довідки або листа про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ), що вимагається Замовником у пункті 3 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника».