Показати схожі тендери

Закупівля Набір для чищення принтерів від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-001223-a
Id Tender d646e11fce09409cab4a8604ae904cbc
План UA-P-2025-08-25-001124-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.08.2025 09:55
Остання зміна 15.09.2025 17:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
55 960 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
559.6 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 09:55 до 02.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 09:55
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 09:55
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 15:03
до 12.09.2025 10:46
Залишилось 2 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 10:46
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 10:46
-
Період уточнень
з 25.08.2025 09:55 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 09:55 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 15:03 до 12.09.2025 10:46
Період кваліфікації
з 03.09.2025 15:03 до 12.09.2025 10:46
Основні параметри
Набір для чищення принтерів
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
55 960 грн.
Набір для чищення принтерів
Назва предмета закупівлі
Набір для чищення принтерів
Очікувана вартість
55 960 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
559,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2025 14:40
Закінчення аукціону
03.09.2025 15:03
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 16 (штуки)
Набір для чищення принтерів Evolis
Опис предмета закупівлі
Набір для чищення принтерів Evolis
Код ДК 021:2015
30124000-4 - Частини та приладдя до офісної техніки
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 40 (штуки)
Набір для чищення принтерів Zebra ZC100
Опис предмета закупівлі
Набір для чищення принтерів Zebra ZC100
Код ДК 021:2015
30124000-4 - Частини та приладдя до офісної техніки
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару): протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Термін поставки всього товару не більше 45 календарних днів з моменту підписання договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»
Пропозиція:
54 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РІББОН ЮА"
Пропозиція:
55 936 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2025 14:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 09:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Косяк Людмила
Електронна пошта
Телефон
380677476007
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Набір для чищення принтерів
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:46 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 15:03 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем ТОВ «СМАРТ-ТЕХ» (код ЄДРПОУ 41532525) по закупівлі Набір для чищення принтерів, номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-08-25-001223-a. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «СМАРТ-ТЕХ» (код ЄДРПОУ 41532525). 3. Оприлюднити протокольне рішення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМАРТ-ТЕХ» (код ЄДРПОУ 41532525) та повідомлення про намір укласти з ним договір про Закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до вимог ст.10 та ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п.49 Особливостей.
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:46
Довідка НАЗК
12.09.2025 10:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.09.2025 15:29
Електроний протокол про продовження строку
03.09.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 09:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 09:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
03.09.2025 15:22
Дата кінця розгляду
02.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ» (код ЄДРПОУ 41532525) у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Набір для чищення принтерів. Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) Учасник повинен надати: «1.1.1 Копія договору* аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/ . *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або наступного товару: комплект для очищення до принтерів та/або чистящий комплект для принтера та/або набір для чищення принтерів. 1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт повного або часткового виконання аналогічного договору Такими документами можуть бути: - або видаткові накладні, оформлені належним чином; - та/або акти приймання-передачі товару; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів на вимогу п.1.1.1 цього Додатку 2 до ТД без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає: - відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД.» На виконання вимог Учасником надано копію договору та документи, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору, але Учасник не надав додаток до договору, що є невід’ємною частиною договору (Відсутній Додаток 2 - Технічні та якісні характеристики Товару (п. 13.1.2 Договору № 24/12- 01 від 24.12.2021). 2. Відповідно до підпункту 2.1.1 пункту 2.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «2.1.1. Заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД.». Учасником надано Технічну специфікацію №25/08/25-2 від 25.08.2025, в якій в п.1.7 не зазначено інформація щодо видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару. В Формі 1 Додатку 2 до ТД Учасник підтвердив відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмету закупівлі, що встановлені Замовником в Додатку 1 до ТД ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимога п. 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації. 2) Вимога підпункту 2.1.1 пункту 2.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: Додаток 2 - Технічні та якісні характеристики Товару (п. 13.1.2 Договору № 24/12- 01 від 24.12.2021). 2. Відповідно до підпункту 2.1.1 пункту 2.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «2.1.1. Заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД, яка містить інформацію інформація щодо видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару».
Створено
09.09.2025 14:00
Надати до
10.09.2025 14:00
Договір
UA-2025-08-25-001223-a-b1
Очікує підписання
54 960 грн.
54 960 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
16 (штуки)
Набір для чищення принтерів Evolis
Номенклатура
Набір для чищення принтерів Evolis
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Набір для чищення принтерів Zebra ZC100
Номенклатура
Набір для чищення принтерів Zebra ZC100
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41532525

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
55 960 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380677476007
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
55 960 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380677476007
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності