Показати схожі тендери

Закупівля Картопля свіжа продовольча пізня, першого класу, 2025 року збору врожаю від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3026 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-25-000758-a
Id Tender 40c89c346e89483d93232caeaf96ad64
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.08.2025 09:25
Остання зміна 13.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
388 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 944 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 20:00 до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 09:25
до 29.08.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00
до 10.09.2025 15:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 15:48
до 13.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.09.2025 15:48
-
Період уточнень
з 25.08.2025 09:25 до 29.08.2025 08:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00 до 10.09.2025 15:48
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00 до 10.09.2025 15:48
Основні параметри
Картопля свіжа продовольча пізня, першого класу, 2025 року збору врожаю
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
388 800 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
388 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1944,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Картопля свіжа продовольча пізня, першого класу, 2025 року збору врожаю
Код ДК 021:2015
03212100-1 - Картопля
Кількість
21 600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 робочих днів після отримання товару згідно накладних.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "УСАТЕНКО ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
387 720 грн.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Смішна
Електронна пошта
Телефон
380988952595
Замовник
ЄДРПОУ
08803632
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3026 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 10.09.2025 15:48 по 13.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 00:00 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
10.09.2025 15:48
Повідомлення про рішення
10.09.2025 15:48
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містить наступну інформацію: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасник не надав в складі пропозиції сканований оригінал гарантійного листа в кольоровому вигляді, за підпису уповноваженою особою з інформацією про походження товару. 2. Пункт 8 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі поставки товарів, виконання робіт, надання послуг походженням з російської федерації / республіки білорусь / ісламської республіки іран, за винятком товарів походженням з російської федерації / республіки білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року. Якщо поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, які Учасник надає в складі пропозиції не є походженням з російської федерації / республіки білорусь / ісламської республіки іран, за винятком товарів походженням з російської федерації / республіки білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року для підтвердження надати сканований оригінал гарантійного листа в кольоровому вигляді, за підпису уповноваженою особою. 3. Належним чином завірений сканований оригінал гарантійного листа в кольоровому вигляді з інформацією про походження товару. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містить наступну інформацію: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Відповідно до п. 16.19 Оголошення про спрощену закупівлю Учасником надано гарантійний лист про відсутність вищевказаних підстав/обставин в неповному обсязі. 2. Відповідно до п. 16 Додатку №2 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасником не надано сканований оригінал або належним чином оформлена копія медичної книжки та витягу (результати огляду) з єдиної системи охорони здоров’я другого водія, який відповідно до договору від 01.03.2025 року №9 буде здійснювати послуги з перевезення товару. Учаснику необхідно надати: 1. Підстви/осбтавини відсутності (наявності) зазначені в п. 16.19. Оголошення про спрощену закупівлю. 2. Сканований оригінал або належним чином оформлена копія медичної книжки та витягу (результати огляду) з єдиної системи охорони здоров’я другого водія, відповідно до договору від 01.03.2025 року №9, який буде здійснювати послуги з перевезення товару.
Створено
08.09.2025 20:03
Надати до
09.09.2025 20:03
Торги не відбулися
Очікувана вартість
388 800 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3026 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380988952595
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
388 800 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3026 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380988952595
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності