Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:44420000-0 - Будівельні товари (Ливарні вироби) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-25-000154-a
Id Tender 223254ff78fe406eb6a1be7717710baf
План UA-P-2025-08-19-001532-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.08.2025 08:25
Остання зміна 11.09.2025 13:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 888 075 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 880.75 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 08:24 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.08.2025 08:24
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.08.2025 08:24
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 11:40
до 05.09.2025 08:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 08:14
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.09.2025 08:14
до 11.09.2025 13:29
Період уточнень
з 25.08.2025 08:24 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.08.2025 08:24 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 11:40 до 05.09.2025 08:14
Період кваліфікації
з 02.09.2025 11:40 до 05.09.2025 08:14
Основні параметри
ДК 021:2015:44420000-0 - Будівельні товари (Ливарні вироби)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 888 075 грн.
Ливарні вироби
Назва предмета закупівлі
Ливарні вироби
Очікувана вартість
1 888 075 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18880,75
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.09.2025 11:17
Закінчення аукціону
02.09.2025 11:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ливарні вироби
Код ДК 021:2015
44420000-0 - Будівельні товари
Кількість
160
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, м. Київ, На виробничі бази Замовника в м. Києві (вул. Бакинська, 35 та/або пров. Квітучий, 14)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗІМ"
Пропозиція:
1 783 620 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІМПЕКС-ГРУП 3000"
Пропозиція:
1 761 840 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.09.2025 11:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 08:25
Оголошення про проведення закупівлі
25.08.2025 08:23
-
25.08.2025 08:23
-
25.08.2025 08:23
Тендерна документація
25.08.2025 08:23
-
Проект договору
25.08.2025 08:23
-
25.08.2025 08:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Деркач Олександр Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380630370323, 380445294030
Замовник
ЄДРПОУ
31868786
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO SHLYAKHOVO-EKSPLUATATSIYNE UPRAVLINNYA PO REMONTU TA UTRYMANNYU AVTOMOBILNYKH SHLYAKHIV TA SPORUD NA NYKH SHEVCHENKIVSKOHO RAYONU M. KYYEVA
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO SHLYAKHOVO-EKSPLUATATSIYNE UPRAVLINNYA PO REMONTU TA UTRYMANNYU AVTOMOBILNYKH SHLYAKHIV TA SPORUD NA NYKH SHEVCHENKIVSKOHO RAYONU M. KYYEVA
Поштовий індекс
04107
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Багговутівська, будинок 30
Кваліфікація
Лот № 1 Ливарні вироби
Період вимог/скарг з 05.09.2025 08:14 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 11:40 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.09.2025 08:14
Довідка НАЗК
05.09.2025 08:14
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
02.09.2025 11:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 08:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.08.2025 08:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІМПЕКС-ГРУП 3000" (код ЄДРПОУ 45272126), в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 44420000-0 - Будівельні товари (Ливарні вироби), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановлено кваліфікаційний критерій «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)» Учасник повинен: - відповідно до ч.2. ст.44 ЗУ №2275-VIII від 06.02.2018 та ст.98 ЦКУ, якщо учасник – юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Учасником не надано документів на підтвердження вимоги. Згідно вимог пункту 1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» Учасник повинен: Надати довідку в довільній формі, яка повинна містити відомості про виробника продукції, (назва та реквізити, країна знаходження), відомості про наявність складських приміщень або майданчика які перебувають у власності чи користуванні Учасника та розташовані на території України, відомості про наявність в Учасника автотранспорту власного або орендованого або залученого для забезпечення доставки товару на склад замовника(його кількість та марки): - на підтвердження наявності в Учасника автотранспорту та можливості поставки товару, необхідно надати відомості з зазначенням марки чи марок транспортних засобів, їх кількість, серію і номер ДНЗ (державного номерного знака), Учасником не виконано умову та не надано відомості про наявність в Учасника автотранспорту власного або орендованого або залученого для забезпечення доставки товару на склад замовника(його кількість та марки), також відсутні відомості з зазначенням марки чи марок транспортних засобів, їх кількість, серію і номер ДНЗ (державного номерного знака), Згідно вимог розділу 3 додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: «сканованої копії листа-гарантії щодо відсутності у переліку юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України від «28» квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». листа-гарантії в складі пропозиції Учасником не надано. Згідно вимог розділу 4 додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: «Якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями відповідних документів виданих виробником продукції та посвідчених Учасником (паспорт якості) та/або сертифікат відповідності та протоколи сертифікаційних випробувань що оформлені/видані на замовлення виробника продукції відповідною акредитованою установою на території України та посвідчених учасником;» Учасником в складі пропозиції надано копії відповідних документів виданих виробником продукції, але надані документи не посвідчені самим Учасником. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати вище вказані відомості та документи для їх підтвердження.
Створено
03.09.2025 13:22
Надати до
04.09.2025 13:22
Договір
UA-2025-08-25-000154-a-a1
Підписаний і діє
Номер
151-25ВТ
1 761 840 грн.
1 468 200 грн.
З ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
160 (штуки)
Ливарні вироби
Номенклатура
Ливарні вироби
Кількість
160
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31868786

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "ІМПЕКС-ГРУП 3000"
Повна назва
ТОВ "ІМПЕКС-ГРУП 3000"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45272126

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA433052990000026007046241614
ПІБ підписанта
Бобін Олександр Олегович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380443314623
Електронна пошта
Документи договору
11.09.2025 13:29
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 888 075 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактний телефон:
380630370323, 380445294030
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 888 075 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактний телефон:
380630370323, 380445294030
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності