Показати схожі тендери
Закупівля Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії) від Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-23-000548-a
Id Tender d1437f3104344e43ae3aa9399d7b6cc8
План UA-P-2025-08-23-000329-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.08.2025 17:50
Остання зміна 17.10.2025 17:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 401 134.56 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
124 011.35 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.08.2025 17:49 до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.08.2025 17:49
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.08.2025 17:49
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:19
до 14.10.2025 15:51
Залишилось 11 год. 33 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 13:16
до 20.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.10.2025 15:51
-
Період уточнень
з 23.08.2025 17:49 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.08.2025 17:49 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:19 до 14.10.2025 15:51
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:19 до 14.10.2025 15:51
Основні параметри
Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Закупівля проводиться без урахування ПДВ, відповідно до переліку лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1447 від 27.12.2022 року «Про затвердження переліків лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану» та абзацу третього пункту 32 підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України «Тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України: 2) лікарські засоби та медичні вироби відповідно до підпункту "в" пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу, що призначені для використання закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України».
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
12 401 134.56 грн.
Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Назва предмета закупівлі
Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Очікувана вартість
12 401 134.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
124011,35
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2025 11:50
Закінчення аукціону
03.09.2025 12:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Апарат штучної вентиляції легень (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Код ДК 021:2015
33172000-6 - Апаратура для анестезії та реанімації
Код НК 024:2023
47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01133, Україна, м. Київ, вулиця Госпітальна, будинок 18
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару буде здійснюватися протягом 30 (тридцяти) банківських днів після фактичного отримання товару і введення його в експлуатацію та належно оформлених документів (рахунка-фактури, накладної, акту введення в експлуатацію тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник здійснює поставку товару Замовнику та введення його в експлуатацію протягом 30 днів після подачі заявки, включаючи день отримання заявки. Монтаж, навчання, інструктаж медичного персоналу та введення в експлуатацію товару здійснюється на протязі 3 робочих днів після фактичного отримання товару. Замовник має право контролювати поставку товарів та введення його в експлуатацію у строки, встановлені цим Договором. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів та введення в експлуатацію у строки, встановлені цим Договором.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
Пропозиція:
12 112 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Колар-СВ
Пропозиція:
10 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ФОРАМЕД
Пропозиція:
5 867 880 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2025 11:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 18:44
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
23.08.2025 17:49
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Борисова Наталія Дмитрівна
Електронна пошта
Телефон
380445290094
Замовник
ЄДРПОУ
07773293
Назва (англійською мовою)
The National Military Medical Center, "the Main Military Clinical Hospital"
Повна назва
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Повна назва (англійською мовою)
The National Military Medical Center, "the Main Military Clinical Hospital"
Поштовий індекс
01133
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Госпітальна, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для анестезії та реанімації, код 33170000-2 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Період вимог/скарг з 11.09.2025 13:16 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 12:19 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРАМЕД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
11.09.2025 13:13
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.09.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.08.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.08.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
03.09.2025 12:19
Надати до
05.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 13:16 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 13:16
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 14.10.2025 15:51 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 16:03 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 15:52
Довідка НАЗК
14.10.2025 15:51
Повідомлення про рішення
09.10.2025 16:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.08.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.08.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
09.10.2025 16:03
Надати до
11.10.2025 00:00
Договір
UA-2025-08-23-000548-a-a1
Очікує підписання
5 867 880 грн.
5 867 880 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
8 (комплект)
Апарат штучної вентиляції легень (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Номенклатура
Апарат штучної вентиляції легень (Апаратура для анестезії та реанімації, код 33172000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 47244 за НК 024:2023 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 25 листопада 2025 р.
Код НК 024:2023
47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Повна назва
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07773293

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ФОРАМЕД
Повна назва
ТОВ ФОРАМЕД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36629968

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-09-000024
Дата створення проекту
09.10.2025 14:16
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.10.2025 15:31
Дата завершення моніторингу
31.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.10.2025 Одеса № 196 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручень Державної аудиторської служби України від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025 та від 08.10.2025 № 003100-18/12485-2025, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.10.2025 № 196 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 UA-2025-08-23-000548-a 23.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.10.2025 00:00
Документи рішення
09.10.2025 15:31
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
10.10.2025 10:28
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 10:28
-
Відповідь
Пояснення Замовника
Пояснення Замовника у доданих файлах
Рішеня
14.10.2025 15:57
Замовник
Документи повідомлення
14.10.2025 15:57
-
14.10.2025 15:57
-
14.10.2025 15:57
-
14.10.2025 15:57
-
14.10.2025 15:57
-
14.10.2025 15:58
-
14.10.2025 15:58
-
14.10.2025 15:58
-
14.10.2025 15:58
-
14.10.2025 16:00
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
12 401 134.56 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Контактний телефон:
380445290094
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
12 401 134.56 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Контактний телефон:
380445290094
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності