Показати схожі тендери

Закупівля Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу від ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-23-000300-a
Id Tender a527e71cd36342ceaa269dbdc27c23a8
План UA-P-2025-08-22-011621-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.08.2025 12:26
Остання зміна 13.09.2025 09:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 649 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 245 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.08.2025 12:25 до 31.08.2025 12:19
Завершено
Період уточнень
з 23.08.2025 12:25
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.08.2025 12:25
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.08.2025 12:19
до 02.09.2025 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 16:40
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2025 16:40
до 13.09.2025 09:29
Період уточнень
з 23.08.2025 12:25 до 28.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.08.2025 12:25 до 28.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.08.2025 12:19 до 02.09.2025 16:40
Період кваліфікації
з 31.08.2025 12:19 до 02.09.2025 16:40
Основні параметри
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 649 000 грн.
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Назва предмета закупівлі
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Очікувана вартість
1 649 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8245,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Портативна кольорова відеосистема з підводною камерою високої чіткості та підводним LED-ліхтарем на 3-х водолазів типу ROVSCO RVS-3510/T HD спеціального призначення
Код ДК 021:2015
32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона 8, корп.5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Професіональні водолазні рішення"
Пропозиція:
1 649 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 08:28
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія В'юник
Електронна пошта
Телефон
+380487333633
Замовник
ЄДРПОУ
26614030
Повна назва
ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ"
Поштовий індекс
65029
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Дідріхсона, буд. 8, корпус 5
Кваліфікація
Лот № 1 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Період вимог/скарг з 02.09.2025 16:40 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.08.2025 12:19 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 16:40
Довідка НАЗК
02.09.2025 16:40
Повідомлення про рішення
31.08.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-23-000300-a-c1
Підписаний і діє
Номер
31
1 649 000 грн.
1 649 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.09.2025
Строк дії договору з
13.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Портативна кольорова відеосистема з підводною камерою високої чіткості та підводним LED-ліхтарем на 3-х водолазів типу ROVSCO RVS-3510/T HD спеціального призначення
Номенклатура
Портативна кольорова відеосистема з підводною камерою високої чіткості та підводним LED-ліхтарем на 3-х водолазів типу ROVSCO RVS-3510/T HD спеціального призначення
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ"
Повна назва
ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26614030

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Професіональні водолазні рішення"
Повна назва
ТОВ "Професіональні водолазні рішення"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43184798

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.09.2025 09:29
-
13.09.2025 09:28
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000083
Дата створення проекту
22.09.2025 15:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 17:11
Дата публікації висновку про результати
01.10.2025 09:56
Дата завершення усунення порушень
16.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2025 Одеса № 188 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 22.09.2025 № 188 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 5 UA-2025-08-23-000300-a 23.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 17:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту Військово-Морських Сил Національного університету «Одеська моська академія» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.08.2025 № 33/08/2025, ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 26.08.2025, роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.08.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Професіональні водолазні рішення» (далі – ТОВ «Професіональні водолазні рішення»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.09.2025 № 42/09/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.09.2025, договір про закупівлю виробу спеціального призначення від 13.09.2025 № 31 (далі – Договір), пояснення надані Замовником 26.09.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником зазначено у Додатку № 3 до ТД підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені статтею 17 Закону, а не підстави для відмови в участі у відкритих торгах, передбачені пунктом 47 Особливостей. Відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Крім того, в абзаці 17 пункту 47 Особливостей зазначено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Проте на порушення вимог абзацу 17 пункту 47 Особливостей Замовник у Додатку № 3 до ТД встановив вимогу щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, які передбачені пунктом 47 Особливостей, шляхом надання інформації у довільній формі. Також абзацом 15 пункту 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Проте Замовником у Додатку № 3 до ТД зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першої та частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 47 та абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів в частині дати та часу проведення електронного аукціону, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у новій редакції 26.08.2025 об 08:28 додатково до його попередньої редакції. Крім того, Замовником внесено зміни до тендерної документації в частині документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у новій редакції 26.08.2025 об 08:27 додатково до його попередньої редакції. Проте разом із змінами до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2025 щодо зазначеного питання Замовник 26.09.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 8 пункту 28, абзаців 15 та 17 пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема: шляхом складання ТД у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Особливостей та Закону та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.09.2025 00:00
Дата публікації
01.10.2025 09:56
Документи висновку
01.10.2025 09:56
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою належної організації проведення процедур закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", недопущення зазначених випадків в майбутньому та покарання винних осіб відповідно до статей 48, 55 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, наказом начальник Інституту ВМС НУ "ОМА" від 07.10.2025 №443 уповноваженій особі за організацію, проведення процедур закупівель оолошено зауваження.
Дата публікації
07.10.2025 16:06
Документи інформації про усунення порушення
07.10.2025 16:07
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Замовником 26.08.2025 внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів в частині дати та часу проведення електронного аукціону. Крім того, Замовником внесено зміни до тендерної документації в частині документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника. Як Замовником може пояснити не оприлюднення разом із змінами до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації в окремому документі переліка змін, що вносяться? 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Професіональні водолазні рішення» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.09.2025 12:15
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 12:15
-
Відповідь
Відповідь на запит
надання пояснень стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Рішеня
26.09.2025 16:12
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
Надання пояснень стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Рішеня
26.09.2025 16:13
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 649 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.08.2025 12:19
Замовник:
ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ"
Контактний телефон:
+380487333633
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 649 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.08.2025 12:19
Замовник:
ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ"
Контактний телефон:
+380487333633
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності