Показати схожі тендери

Закупівля Овочі, фрукти та горіхи від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1141 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-23-000197-a
Id Tender b3d3bad643b34228a27c946d293a65eb
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.08.2025 10:56
Остання зміна 08.09.2025 10:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
141 750 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
708.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 12:00 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.08.2025 10:56
до 28.08.2025 12:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:02
до 08.09.2025 10:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 10:35
до 11.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.09.2025 10:35
-
Період уточнень
з 23.08.2025 10:56 до 28.08.2025 12:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:02 до 08.09.2025 10:35
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:02 до 08.09.2025 10:35
Основні параметри
Овочі, фрукти та горіхи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
141 750 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
141 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
708,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.09.2025 13:39
Закінчення аукціону
02.09.2025 14:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цибуля
Код ДК 021:2015
03221113-1 - Цибуля
Кількість
9 450
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "АНДРІЙЧУК АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
103 950 грн.
Учасник:
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Пропозиція:
127 480.5 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.09.2025 13:39
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Довгун
Електронна пошта
Телефон
380669360917
Замовник
ЄДРПОУ
14323416
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1141 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 08.09.2025 10:35 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 14:02 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
08.09.2025 10:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Підчас розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-23-000197-a) було виявлено невідповідності пропозиції вимогам зазначених в оголошені спрощеної закупівлі, а саме: 1. Відповідно до Вимог до учасників, встановлених додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до кваліфікації учасників, Замовником вимагалося надати на підтвердження наявності матеріально-технічної бази Учасника: сканований оригінал в кольоровому вигляді документа, підтверджуючих наявність складського приміщення, пристосованого для зберігання товару, що закуповується, із зазначенням площ цього складського приміщення та адреси його/їх розташування (оригінал документа) на право власності або договору оренди, або іншого документа, що підтверджують право на використання приміщення, зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій. ФОП "АНДРІЙЧУК АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" у складі своєї пропозиції надав у складі своєї пропозиції сканований оригінал договору оренди в якому розділом 1 пунктом 1.2. зазначається що МАЙНО ПЕРЕДАЄТЬСЯ В ОРЕНДУ ПІД МАГАЗИН, а отже, даний договір не може бути підтвердженням наявності в учасника матеріально-технічної бази, як наслідок пропозиція Учасника не відповідає вимогам до учасників зазначених в додатку 2 до оголошення. 2. Пунктом 1 Інші документи від Учасника Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надати: Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Крім того Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь документ із вказаних в оголошенні, то він НАДАЄ ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Абзацом другим п. 8 Особливостей встановлено що, У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178., а саме під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Крім того Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Створено
03.09.2025 10:29
Надати до
04.09.2025 10:29
Договір
UA-2025-08-23-000197-a-c1
Очікує підписання
103 950 грн.
103 950 грн.
З ПДВ
Номенклатура
9 450 (кілограми)
Цибуля
Номенклатура
Цибуля
Кількість
9 450
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1141 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1141 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14323416

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "АНДРІЙЧУК АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "АНДРІЙЧУК АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3217818412

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
141 750 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1141 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380669360917
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
141 750 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1141 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380669360917
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності