Показати схожі тендери

Закупівля Зарядний пристрій від Військова частина Т0910.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-23-000022-a
Id Tender b4fa215a6e00478387e6079b4defd3ad
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.08.2025 07:38
Остання зміна 10.09.2025 15:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 753 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
153.76 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 00:00 до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.08.2025 07:34
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00
до 04.09.2025 10:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 10:49
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2025 10:49
до 10.09.2025 15:13
Період уточнень
з 23.08.2025 07:34 до 29.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00 до 04.09.2025 10:49
Період кваліфікації
з 03.09.2025 00:00 до 04.09.2025 10:49
Основні параметри
Зарядний пристрій
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
30 753 грн.
Зарядний пристрій
Назва предмета закупівлі
Зарядний пристрій
Примітки
кількість: - Зарядний пристрій – 27 шт. місце поставки: Львівська область, м. Шептицький. Строк поставки та встановлення товару: за заявкою, але не пізніше ніж 30.09.2025 року
Очікувана вартість
30 753 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
153,76
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Зарядний пристрій Einhell X-Charge 18V, для акумуляторів, ток зарядки 4 А
Код ДК 021:2015
31158100-9 - Зарядні пристрої для акумуляторів
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
29 795.04 грн.
Документи закупівлі
23.08.2025 07:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петиляк Дмитро
Електронна пошта
Телефон
380507289373
Замовник
ЄДРПОУ
26632223
Назва (англійською мовою)
Viiskova chastina T0910
Повна назва
Військова частина Т0910
Повна назва (англійською мовою)
Viiskova chastina T0910
Поштовий індекс
80100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Червоноград
Адреса
Промислова, буд.3
Кваліфікація
Лот № 1 Зарядний пристрій
Період вимог/скарг з 04.09.2025 10:49 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 00:00 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
04.09.2025 10:47
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0910 ВЧ Т0910 ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 389/2025 « 03» вересня 2025 року м. Шептицький (місце складання) 1. Найменування замовника: Військова частина Т0910 2. Код згідно ЄДРПОУ: 26632223 3. Місцезнаходження: 80100, Львівська область, м. Шептицький, вул. Промислова, буд.3 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та /або документах, що подані учасником ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ЮРІЙОВИЧ ЄДРПОУ 3436714990 (далі Учасник) у складі пропозиції та /або подання яких передбачалося документацією щодо закупівлі Зарядний пристрій за кодом ДК 021:2015: 31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок (31158100-9 — Зарядні пристрої для акумуляторів) (далі Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-23-000022-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абз.6 п8.постанови КМУ №1275 від 11.11.2022 року «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.Визначення невідповідностей здійснюється замовником самостійно. При цьому Особливостями встановлено обов'язок замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, виходячи з вищенаведеного під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності, а саме: учасником ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ЮРІЙОВИЧ ЄДРПОУ 3436714990 не завантажив на електронний майданчик Додаток 3 лист-згода на обробку персональних даних згідно вимог закону україни « про захист персональних даних. Додаток 4 проєкт договору заповнений та з підписом, також (сертифікати відповідності, паспорти якості) тощо. В свою чергу у складі своєї комерційної пропозиції ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ЮРІЙОВИЧ ЄДРПОУ 3436714990, було подано лист-згода на обробку персональних даних та згоду в довільній формі на проєкт договору. Оскільки у пропозиції ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ЮРІЙОВИЧ ЄДРПОУ 3436714990 виявлені недоліки у вигляді невідповідності інформації (та/або документів) вимагаємо усунути такі невідповідності в електронній системі закупівель. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ВИРІШИВ: 1. Надавати 24 години на виправлення невідповідностей у пропозиції Учасника щодо Закупівлі 2. Оприлюднити інформацію та розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Уповноважена особа- відділення державних закупівель військової частини Т0910 солдат КЕП Дмитро ПЕТИЛЯК
Створено
03.09.2025 10:02
Надати до
04.09.2025 10:02
Договір
UA-2025-08-23-000022-a-b1
Підписаний і діє
Номер
38/806
29 795.04 грн.
29 795.04 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.09.2025
Строк дії договору з
10.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
27 (штуки)
Зарядний пристрій Einhell X-Charge 18V, для акумуляторів, ток зарядки 4 А
Номенклатура
Зарядний пристрій Einhell X-Charge 18V, для акумуляторів, ток зарядки 4 А
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 103.52
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина Т0910
Повна назва
Військова частина Т0910
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26632223

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ЮРІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ЮРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3436714990

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.09.2025 15:12
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 753 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
Військова частина Т0910
Контактний телефон:
380507289373
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 753 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
Військова частина Т0910
Контактний телефон:
380507289373
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності